AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #1 Skrevet 11. september 2022 Jeg kommer rett ut av et langt ekteskap. Møtt en ny mann og han er fantastisk. Vi er en veldig god match på personlighet, humor, sex. Han har masse gode sider som jeg setter stor pris på. Men.... Han tiltrekker meg ikke fysisk. Er det noe man kan klare å se bort fra over tid? Det er ikke noe stort problem akkurat nå, fordi vi er nyforelsket. Men jeg tenker på fremtiden med denne mannen. Er dette dømt til å mislykkes? Kvinne 38 Anonymkode: f8078...b97
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #2 Skrevet 11. september 2022 Om du klarer ha bra sex med han, er han vel tiltrekkende til en viss grad? Man kan venne seg til noens utseende. Men faren er jo at det blir vanskeligere når forelskelsen har lagt seg da. Og ER du forelska da? Anonymkode: 690ac...415 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #3 Skrevet 11. september 2022 Du har bra sex med ham, men er ikke fysisk tiltrukket? Det høres nokså sært ut. Hva er bra sex for deg? Under dyna i mørket? Anonymkode: cb967...2e2 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Skrevet 11. september 2022 Sexen er kjempebra, og absolutt ikke under dyna i mørket 🤣 Så da er jeg kanskje tiltrukket av han fysisk allikevel da. Men han ser helt annerledes ut enn de menna jeg vanligvis syns er kjekke, kanskje jeg er litt forvirret pga det. Jeg ville nok ikke valgt å involvere meg med han hvis jeg hadde sett han før jeg ble kjent med han. Men falt for personligheten hans først. Jeg er forelsket i han ja 🥰 Anonymkode: f8078...b97
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kommer rett ut av et langt ekteskap. Møtt en ny mann og han er fantastisk. Vi er en veldig god match på personlighet, humor, sex. Han har masse gode sider som jeg setter stor pris på. Men.... Han tiltrekker meg ikke fysisk. Er det noe man kan klare å se bort fra over tid? Det er ikke noe stort problem akkurat nå, fordi vi er nyforelsket. Men jeg tenker på fremtiden med denne mannen. Er dette dømt til å mislykkes? Kvinne 38 Anonymkode: f8078...b97 Utseende er bare overfladisk. Anonymkode: 6cfc8...707
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Skrevet 11. september 2022 Utseendet er viktig. Tenk å måtte ha sex og ha barn med en stygg mann. Stakkars barna, kommer til å bli incels fordi mamma valgte å pule en kort og stygg mann Anonymkode: 8a062...01a
Gjest AprilRyan Skrevet 11. september 2022 #7 Skrevet 11. september 2022 Det er viktig i den grad at jeg må være tiltrukket av han, men jeg liker flere forskjellige typer menn. I tillegg kan personligheten hans gjøre at han blir enda finere. Det er ikke utseendet hans som gjør at jeg faller for han, men akkurat det forstår jeg meg ikke på. At personligheten er underordnet og en bonus omtrent om den er bra. Det synes jeg er rart når jeg leser om andre som tilsynelatende bare ser på utseendet til en partner. Men uansett så hadde ikke jeg klart å ha sex med noen jeg ikke er tiltrukket av. Så kanskje du er det selv om han ikke er sånn som du vanligvis pleier å falle for? Jeg ville ikke vært for opptatt av det om det er en mann du er forelsket i
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #8 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du har bra sex med ham, men er ikke fysisk tiltrukket? Det høres nokså sært ut. Hva er bra sex for deg? Under dyna i mørket? Anonymkode: cb967...2e2 Det reagerte jeg på også For meg er utseende viktig men jeg hadde ikke hatt sex med noen jeg ikke fant fysisk tiltrekkende. Hvis du klarer det så kan sikkert tiltrekning komme med tiden Anonymkode: e4379...543
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #9 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Utseendet er viktig. Tenk å måtte ha sex og ha barn med en stygg mann. Stakkars barna, kommer til å bli incels fordi mamma valgte å pule en kort og stygg mann Anonymkode: 8a062...01a Skrevet av en kort og stygg mann. Anonymkode: ae132...c4a 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #10 Skrevet 11. september 2022 Som en som er mindre attraktiv utseendemessig, er det noe herk å ikke klare å involvere seg seksuelt med noen som man syns har tiltrekkende utseende og som da gjerne ser bedre ut. Lurer på hvordan det går ts, når forelskelsen din har roet seg ned litt og håper ikke mangelen på fysisk tiltrekning gjør seg altfor gjeldende. Hvordan vil du beskrive han? Anonymkode: 26b92...085
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sexen er kjempebra, han ser helt annerledes ut enn de menna jeg vanligvis syns er kjekke, falt for personligheten hans først. Jeg er forelsket i han ja 🥰 Anonymkode: f8078...b97 Du har skrevet svaret selv. Utseende er underordnet/betyr svært lite.9 Anonymkode: 69398...4b3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #12 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Utseendet er viktig. Tenk å måtte ha sex og ha barn med en stygg mann. Stakkars barna, kommer til å bli incels fordi mamma valgte å pule en kort og stygg mann Anonymkode: 8a062...01a Hilsen Tor incel Larsen. 46 år. Anonymkode: 69398...4b3
AprilLudgate Skrevet 11. september 2022 #13 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg kommer rett ut av et langt ekteskap. Møtt en ny mann og han er fantastisk. Vi er en veldig god match på personlighet, humor, sex. Han har masse gode sider som jeg setter stor pris på. Men.... Han tiltrekker meg ikke fysisk. Er det noe man kan klare å se bort fra over tid? Det er ikke noe stort problem akkurat nå, fordi vi er nyforelsket. Men jeg tenker på fremtiden med denne mannen. Er dette dømt til å mislykkes? Kvinne 38 Anonymkode: f8078...b97 Du er nyforelsket men synes han er kjip å se på/ligge med? Eller mener du «han er ikke typisk veldig kjekk»?
Gjest Warrior Skrevet 11. september 2022 #14 Skrevet 11. september 2022 Utseendet er også viktig i et forhold. Ikke det viktigste, men er viktig å være tiltrukket av personen man er i et forhold med for at det skal fungere, mener jeg i alle fall. Men vi er alle forskjellig så det jeg mener er ikke sikkert andre mener. Jeg kan ikke vite om andres forhold vil fungere eller ikke. Det kan bare du ts vite hva som kan fungere for deg eller tiden vil vise.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 11. september 2022 #15 Skrevet 11. september 2022 Jeg må like utseendet hans, men jeg har ingen spesiell type jeg liker utseendemessig. Så lenge han ikke er ekstremt overvektig eller har råtne tenner, kan jeg nok leve med de fleste utseender. Personlig tiltrekkes jeg mer at et maskulint utseende/kropp enn skjønnhet. Det viktigste er uansett personligheten, og som en annen bruker nevnte, så er det ofte slik at når man liker personligheten, så liker man også utseendet.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #16 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): en kort og stygg mann Stygge damer får muligens enda styggere unger enn om faren er stygg. Jeg har stygg mor og Ok far. Jeg er temmelig stygg i trynet. Lett og se at det er modern sin feil. Har vel en del å si om ungen er gutt eller jente. Gutter kan slippe unna med å se litt barsk og vill ut, men jenter skal helst ha elegante trekk. Om moren ser ut som en elg eller flodhest så er løpet kjørt for dattera. Anonymkode: adcbe...a06
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #17 Skrevet 11. september 2022 3 minutter siden, Anonymus Notarius said: Personlig tiltrekkes jeg mer at et maskulint utseende/kropp enn skjønnhet. De aller fleste kvinner gjør jo det. Å synes det er viktig at mannen er stor og røff og barsk er jo å vektlegge utseende. Ingenting galt med det, men det virker som enkelte tror de ikke er overfladiske fordi de vil ha store bamsemenn. Men det er jo akkurat det samme som når menn vil ha pene små damer med fin hud Anonymkode: de5ac...ac3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 11. september 2022 #18 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De aller fleste kvinner gjør jo det. Å synes det er viktig at mannen er stor og røff og barsk er jo å vektlegge utseende. Ingenting galt med det, men det virker som enkelte tror de ikke er overfladiske fordi de vil ha store bamsemenn. Men det er jo akkurat det samme som når menn vil ha pene små damer med fin hud Anonymkode: de5ac...ac3 Poenget med det er å understreke at hva man legger vekt på med utseende ikke nødvendigvis er et vakkert ansikt. Jeg vil heller ha en mann med gjennomsnittlig ansikt og maskulin kropp (brede skuldre, kraftige armer, store hender) enn en med vakkert ansikt og smale skuldre. Men dette er jo uansett bare ting man forestiller seg i fantasien. Når man møter en ekte person, er det jo en blanding av utseende, personlighet og hvordan man trives sammen som teller. De jeg har vært forelska i, har sett veldig forskjellige ut, både i utseende og kropp.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #19 Skrevet 11. september 2022 Det er viktig, men ikke som i at han må være kjekk. Jeg må like ansiktet og kroppen hans ellers takler jeg ikke intimitet samme hvor grei mannen er. Anonymkode: 2298e...dc7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #20 Skrevet 11. september 2022 3 minutter siden, Anonymus Notarius said: Jeg vil heller ha en mann med gjennomsnittlig ansikt og maskulin kropp (brede skuldre, kraftige armer, store hender) enn en med vakkert ansikt og smale skuldre Dette er jo mer eller mindre beskrivelsen av det utseende "alle" kvinner vil ha da. Igjen - ingenting i veien med det, men det er ikke akkurat et argument mot at utseendet ikke er det viktigste. Sånn paradise hotell, modellutseende er upopulært blant damer. Det som er populært er store, tunge menn med store hender og armer. Og maskulint ansikt, gjerne med grove trekk. Anonymkode: de5ac...ac3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå