AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #1 Skrevet 10. september 2022 Kjøpte garmin forerunner 245 music for 1 mnd siden. Den er pent behandlet og har ikke fått noe skrape på glasset. Men nå har det altså dukket opp døde pixler på skjermen. Og det er altså bare 1 mnd siden jeg kjøpte den. Har googlet litt og ser at flere har opplevd det samme.. Noen andre som har opplevd dette? Kjøpte klokken på Power så det bør vel ikke være noe problem å få den byttet? Har selvfølgelig kvitteringen. Anonymkode: b10d2...69a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Har du prøvd fabrikkresett? Anonymkode: e77e5...eb4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Det opplevde jeg med min Garmin Forerunner 645. Og ja, det er et kjent problem. Og dermed også veldig lett å reklamere på. Ta den med der du kjøpte den og reklamer, det er virkelig null problem. Fikk ny klokke umiddelbart (og den har jeg hatt i to år nå uten å oppleve det samme). Anonymkode: 02a30...372
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå