Gå til innhold

Et spørsmål til incels derute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt logikken til incels. De hater kvinner fordi de ikke får sex av dem, men ser på menn som har 2-5 kjærester pluss en Haug av elskerinner samtidig som store helter, såkalte chads. Hvorfor hater incels ikke nettopp de mennene som gjør at de selv kommer bak i køen og blir ensomme og sinte… jeg har aldri hatet en eneste kvinne i mitt liv, i hvert fall ikke fordi hun gir meg avslag til date mv, men jeg føler til tider bitterhet på såkalte alfamenn som svømmer i damer og sex, og uansett hvor bra dame de har, så slutter de aldri jakten på enda flere damer….

Anonymkode: aa855...148

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt poeng men greien med incels er at de i utgangspunktet ser ned på kvinner og har misogynistiske holdninger. Det at de ikke får sex og at kjekkere menn tar damene fra dem som de tror er bare et påskudd for å nekte å innse at problemet ligger hos de selv og ikke andre. De hater kvinner fra før og det der Chad greiene er bare en unnskyldning for å hate kvinner enda mer. 

Anonymkode: 46999...1a0

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt logikken til incels. De hater kvinner fordi de ikke får sex av dem, men ser på menn som har 2-5 kjærester pluss en Haug av elskerinner samtidig som store helter, såkalte chads. Hvorfor hater incels ikke nettopp de mennene som gjør at de selv kommer bak i køen og blir ensomme og sinte… jeg har aldri hatet en eneste kvinne i mitt liv, i hvert fall ikke fordi hun gir meg avslag til date mv, men jeg føler til tider bitterhet på såkalte alfamenn som svømmer i damer og sex, og uansett hvor bra dame de har, så slutter de aldri jakten på enda flere damer….

Min teori er at incelene er homofile som ikke har kommet ut av skapet. De hater kvinner og er besatt av Chad-er (som er en type ekstremmaskulinitet som damer IKKE liker)😁. Tror egentlig det er de som sikler på Chad😁

Anonymkode: ddf88...580

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Det finnes ingen incels. Alle kan ha sex, men ikke alle kan ha sex med den de vil. Menn kan få sex, men de vil pule 17 år gamle jenter med store pupper. Så disse "incels" hater pene kvinner som ikke vil ha dem

Anonymkode: a2572...112

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har vel inntrykk av at incels faktisk hater attraktive menn.

Men det er klart, KG-bermen lager jo sine egne definisjoner… 😏

• Liker 1
Skrevet

TS har misoppfattet. Incels hater både Chad og Stacy. Fordi de føler seg maktesløs og underdanig i forhold til begge, og de opplever heller ikke noe håp om bedring. Det er en kjent sak at det/de man føler seg såret av uten mulighet til å beskytte seg, det/de begynner man å hate. Under hatet ligger en lengsel, men pga at man opplever at det man vil ha er uoppnåelig, så blir det hat.

Skjønner ikke at dette er så vanskelig for folk å forstå, jeg har ihvertfall vært der, trodde alle hadde vært der. Jeg har enorm empati både for incels og femcels fordi opplevelsen av å sitte fast i skam og selvforakt, samtidig som det man vil ha er for evig utenfor rekkevidde, det er faktisk definisjonen på helvete. Å ha en lyst man ikke kan skru av på noe man ikke kan få.

Anonymkode: 5720f...68f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS har misoppfattet. Incels hater både Chad og Stacy. Fordi de føler seg maktesløs og underdanig i forhold til begge, og de opplever heller ikke noe håp om bedring. Det er en kjent sak at det/de man føler seg såret av uten mulighet til å beskytte seg, det/de begynner man å hate. Under hatet ligger en lengsel, men pga at man opplever at det man vil ha er uoppnåelig, så blir det hat.

Skjønner ikke at dette er så vanskelig for folk å forstå, jeg har ihvertfall vært der, trodde alle hadde vært der. Jeg har enorm empati både for incels og femcels fordi opplevelsen av å sitte fast i skam og selvforakt, samtidig som det man vil ha er for evig utenfor rekkevidde, det er faktisk definisjonen på helvete. Å ha en lyst man ikke kan skru av på noe man ikke kan få.

Og noen av oss prøver å hjelpe dem, ved å forklare hvordan ting faktisk fungerer.

Men det er klart, så har du disse bitre sutrete kjerringene som bare skal klage… og dem må man stort sett bare ignorere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fordi det er ikke Chad som bestemmer om han får dame. Damer bestemmer hvem de vil ha. 

Anonymkode: 2669f...978

Skrevet

Min teori er at incelene er homofile som ikke har kommet ut av skapet. De hater kvinner og er besatt av Chad-er (som er en type ekstremmaskulinitet som damer IKKE liker)😁. Tror egentlig det er de som sikler på Chad😁

Chad er bare en mann med bra utseende. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Chad er bare en mann med bra utseende. 

Chad er ikke en mann med bra utseende, han er en karikatur av en amerikansk forestilling om en maskulin fyr med "godt" utseende. 

• Liker 3
Skrevet

Incels hater alle. Pene menn, pene damer, stygge damer, innvandrere, homofile, ikke binære, trans, vegetarianere, demokrater og sosialister, folk på nav, folk født inn i rikdom ja you name it they hate it 🤣

Man kan fint skru av lysten på sex. Munker, nonner og frivillige sølibat av helt vanlige folk. Ikke noe problem. 

Hvis jeg går å griner over livet mitt fordi jeg ikke får privatfly og villa med svømmebasseng som er utenfor rekkevidde for meg er det målene jeg har hengt meg opp i som må justeres og endres 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
ClausSaus skrev (15 timer siden):

Og noen av oss prøver å hjelpe dem, ved å forklare hvordan ting faktisk fungerer.

Men det er klart, så har du disse bitre sutrete kjerringene som bare skal klage… og dem må man stort sett bare ignorere.

Femcels trenger hjelp de også, eller bitre sutrete kjerringer som du kaller dem.

Anonymkode: 31e94...08a

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Man kan fint skru av lysten på sex. Munker, nonner og frivillige sølibat av helt vanlige folk. Ikke noe problem. 

Dette er svært underkommunisert på KG.

Her omtales sex som et behov på lik linje som mat og drikke. Helt latterlig selvfølgelig 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 128c6...753

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Femcels trenger hjelp de også, eller bitre sutrete kjerringer som du kaller dem.

Høres ut som noe en incel vil si

• Nyttig 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Tja... Er det egentlig slik? Klarer katolske prester å skru av sexlysten feks

25 minutter siden, Woah0 said:

Høres ut som noe en incel vil si

Du bør oppsøke psykolog og få hjelp til incel-fikseringa di

Anonymkode: 0f11e...f67

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tja... Er det egentlig slik? Klarer katolske prester å skru av sexlysten feks

Du bør oppsøke psykolog og få hjelp til incel-fikseringa di

Anonymkode: 0f11e...f67

Kun når incels slutter å eksistere :)

Men generelt så har jeg et liv. Jeg bare liker ikke folk som plager andre.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er svært underkommunisert på KG.

Her omtales sex som et behov på lik linje som mat og drikke. Helt latterlig selvfølgelig 🤦🏼‍♀️

Det er det sikkert lett å tenke om en ikke er mann og proppfull av testosteron. Jeg har aldri klart å skru av sexlysten siden jeg kom i puberteten for 35 år siden. For enkelte er sex høyere i behovshierarkiet enn det er for andre. 

Det som er latterlig er å tenke at alle andre trolig er som en selv.

Anonymkode: 7aaaa...737

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er det sikkert lett å tenke om en ikke er mann og proppfull av testosteron. Jeg har aldri klart å skru av sexlysten siden jeg kom i puberteten for 35 år siden. For enkelte er sex høyere i behovshierarkiet enn det er for andre. 

Det som er latterlig er å tenke at alle andre trolig er som en selv.

Anonymkode: 7aaaa...737

Du vil ikke dø om du ikke har sex.

Er ikke noe mer å diskutere.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De trenger så absolutt hjelp, men de vil ikke ha det.

Og der ligger forskjellen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.9.2022 den 15.59):

Det finnes ingen incels. Alle kan ha sex, men ikke alle kan ha sex med den de vil. Menn kan få sex, men de vil pule 17 år gamle jenter med store pupper. Så disse "incels" hater pene kvinner som ikke vil ha dem

Anonymkode: a2572...112

Dette. Blir helt skremt av en del som skrives på diverse incelforum. Et voldsomt oppheng i tenåringssex og at det liksom er den ultimate seksuelle opplevelsen. At om man ikke har hatt sex som tenåring med tenåringsjenter som ennå ikke "har blitt ødelagt av chads" så kan det nesten være det samme med hele greia.

Men sannheten er jo at det er ganske mange som ikke har sex i tenåra! En god del debuterer jo ikke før godt oppi 20-åra, det er ikke unormalt i det hele tatt. Og tenåringssex er ikke nødvendigvis god sex, i alle fall ikke som kvinne. Mange kvinner trenger noen år og erfaring for å vite hva de liker (og ikke liker) og hvordan sette grenser for ting de egentlig ikke ønsker å være med på. Som ung jente har man ofte et intenst behov for å bli sett på som en kul sexpartner som er med på alt. Ikke være prippen og kravstor, ikke si A og så la være å si B, man føler man må gjennomføre det man har startet og at guttene forventer avanserte greier.

Anonymkode: 6ffc7...8aa

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...