Gå til innhold

Profilbilde


Lillemy79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ganske ny her og alle har sånne fikse bilder til nicket sitt. Hvordan ordner dere det?

Takknemlig for svar!

Går ut fra at du mener avatar. Klikk på profilen din, og "avatarmuligheter" nederst på siden. Her kan du legge til ny avatar. Du henter da opp et bilde du har lagret på maskinen, enten et du har fra før under "mine bilder", eller du kan finne en ny på de mange websidene med avatarer som fins. Husker ikke adressene i farten, men det ligger mange tråder her, som du finner om du søker. Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut fra at du mener avatar. Klikk på profilen din, og "avatarmuligheter" nederst på siden. Her kan du legge til ny avatar. Du henter da opp et bilde du har lagret på maskinen, enten et du har fra før under "mine bilder", eller du kan finne en ny på de mange websidene med avatarer som fins. Husker ikke adressene i farten, men det ligger mange tråder her, som du finner om du søker. Lykke til.  :)

Hei, jeg står som "svært godt kjent" prøver å legge inn avatar-får opp fullført, men det kommer ingen ting!Hva gjør jeg galt egentlig, eller hva er det jeg ikke gjør riktig1

Kan du eller noen hjelpe meg?

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...