Gå til innhold

Gajas gullunge


gaja

Anbefalte innlegg

Tør egentlig ikke helt å stole på at gullungen er der inni magen, testene hadde veeeeldig svake streker. men jeg har ømme pupper, er kvalm, tisser masse og har fått en rar trang til sunn mat og avsmak for godterier ;)

vi får se de neste dagene om mensen dukker opp likevel, og hvis ikke er det bare å krysse fingrene framover.

min kjære tror slett ikke på det ennå. han sier han er skremt, men han går rundt med et merkelig smil om munnen likevel :ler:

er en del planer som må legges om nå. regner med at vi utsetter flyttinga til sommeren, så kan jeg komme i gang med PPU, slik at jeg forhåpentligvis kan få fødselsstipend fra lånekassa. hvis jeg jobber litt i tillegg bør økonomien være ganske grei...

jeg får alltids en deltidsjobb oppafor, så min kjære kan få permisjonspenger mens han leter etter jobb. greit å drømme nå før jeg vet hvor mye jobb en unge er, ikke sant ;)

nå slipper jeg å tenke mer på doktorgrader. jeg kan ikke dra på konferanse når gullungen er 1 mnd :) alt begrenser seg selv :)

gleder meg. men nå legger jeg meg. kvalmen gir seg sikkert når jeg får sovet litt. min kjære er ute på byen og koser seg med kameratene. deilig å ha huset for seg selv :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer saa mye med positiv test! En strek er jo som kjent en strek, i foelge de som har peiling paa sakene, saa du kan vel trygt juble!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gratulasjonene, men jeg tør fremdeles ikke tro på det ;) litt fordi jeg bor sammen med tvileren tomas. han kommer ikke til å tro på at jeg er gravid før ungen er født :sur:

har fått legetime i dag kl fire. regnet ikke med å få time så raskt, så jeg har ikke tatt var på noe morgenurin. får bare la vær å tisse så mye før jeg drar dit ;) håper jeg ikke trenger å betale - er ikke så mye penger i banken min for tida :(

har ikke sovet skikkelig på to netter. ligger og tenker på livet mitt; jeg har nå detaljplanlagt de neste to åra. i følge mine planer blir ungen født 7. august om morgenen, og så skal jeg ha praksis-plass 2 mnd etterpå. :sjarmor::sjenert:

det er lov å drømme, ikke sant!? men det kan være det går; mamma var i full jobb 6 uker etter at søstra mi var født.. (hun ammet på jobben, da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen var kjempebra! Jeg kom inn og sa at jeg kanskje trodde jeg var gravid, men at testene var svake, men han sa bare at positiv test var helt sikker. Han flirte litt da det gikk opp for han hvor kort jeg egentlig var kommet; i følge hans utregninger er jeg under 4 uker, i følge mine er jeg akkurat over 4 uker :ler: men han kjente på livmoren min også, og den var som den skulle være (men veldig liten ennå :))

han var veldig opptatt av at jeg skal leve normalt, ikke lete etter ting å bekymre meg for, og hvis noen begynner å fortelle meg skrekkhistorier skulle jeg hilse fra ham og be dem stoppe :)

min kjære tomas tvileren har også godtatt det nå som legen sa det :ler::ler:

ble litt grining i går da jeg bladde gjennom de fine bøkene og så at vi snart får et rumpetroll :grine2: :grine: :grine2: lettrørt? hormonell kanskje? neeeeida... ;)

fikk nye medisiner. det ble jeg ikke så glad for. men de gamle (gode) inneholdt kortison og det er jo ikke bra...

vekta sa han ingenting om, men han sa de kom til å finne ut av en evt diabetes raskt pga urinprøvene.

skal ta blodprøver i morgen, og til ny kontroll i beg av januar :) kanskje jeg tror det er virkelighet da, for jeg er slett ikke sikker ennå ;) kommer nok til å ta de siste fire testene jeg har liggende de neste dagene... bare for å overbevise meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sa fra rundt omkring til svigerforeldre og slikt i går. da ble det offisielt, og mer virkelig. så jeg fikk temmelig panikk i dag tidlig da det var blod på dopapiret. heldigvis var det bare litt, og det har ikke kommet noe mer utover dagen. vil ikke ha en slik opplevelse til :(

er skikkelig sliten nå. ble litt for lang dag på jobb. er ikke ferdig før om en time. pengene kommer godt med, og de trengte folk, men jeg kommer nok til å stupe i seng når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...