GĂ„ til innhold

Bryllupssuite i Trondheim

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesteleser
Skrevet

Hei! Vi skal gifte oss i Trondheim til sommeren, og nÄ trenger jeg noen tips ang. hvor det er flott Ä tilbringe bryllupsnatten! Alt skal foregÄ i sentrum av byen. Er det noen som har erfaringer de vil dele med meg, bÄde nÄr det gjelder hotell og pris?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke om dette er til noe hjelp. Men vi lÄ pÄ Bakeriet Hotell (tror det er under choice-kjeden). Det var et kjempekoselig hotell. Men vet desverre ikke sÄ mye om bryllupssuiten der da.

E.

Skrevet

Vi gifter oss 16 november i Trondheim,

og skal ha festen pÄ Scandic Prinsen Hotel i Kongens gate.

Skal ogsÄ ha brudesuiten der.

Vet jo ikke helt hvordan den kommer til Ă„ vĂŠre, men kan jo gi deg beskjed etter bryllupet :D

Skrevet

Vi sjekket inn pÄ Augustin - fikk oppgradert buisnessrom til kun en tusenlapp med ekstra service da de visste vi var brudepar.

En bryllupssuite pÄ Britannia f eks. koster rundt 3500, men tro meg; det er ikke lange stunden dere tilbringer der sÄ det er det ikke verdt. Betyr det mye Ä fÄ god drikke der sÄ be forloverne ordne det til rommet og evntuelt bestill blomster til vÊrelset : )

Gjest Gjesteleser
Skrevet

Takk for tipsene!

Jeg har hÞrt fÞr at Bakriet skal vÊre veldig koselig, sÄ kanskje vi staser pÄ det??

Hvor mye koster suiten pÄ Prinsen da?

Jeg er helt enig i at det ikke er verd sÄ veldig mange tusen kroner. Vi er

jo der i bare noen timer.. Stemningen er vi med pÄ Ä skape selv!

Lykke til den 16.nov. Unn_T:)

Skrevet

Ettersom vi skal holde festen der, sÄ fÄr vi suiten gratis.

Men, jeg vet desverre ikke hva den koster hvis du "bare" skal tilbringe bryllupsnatten der.

De er ihvertfall ganske serviceorientert der, sÄ det kan jo hende det gÄr an Ä fÄ en god pris nÄr man gifter seg :D

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...