Gå til innhold

Bryllupssuite i Trondheim


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesteleser

Hei! Vi skal gifte oss i Trondheim til sommeren, og nå trenger jeg noen tips ang. hvor det er flott å tilbringe bryllupsnatten! Alt skal foregå i sentrum av byen. Er det noen som har erfaringer de vil dele med meg, både når det gjelder hotell og pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vet ikke om dette er til noe hjelp. Men vi lå på Bakeriet Hotell (tror det er under choice-kjeden). Det var et kjempekoselig hotell. Men vet desverre ikke så mye om bryllupssuiten der da.

E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 16 november i Trondheim,

og skal ha festen på Scandic Prinsen Hotel i Kongens gate.

Skal også ha brudesuiten der.

Vet jo ikke helt hvordan den kommer til å være, men kan jo gi deg beskjed etter bryllupet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sjekket inn på Augustin - fikk oppgradert buisnessrom til kun en tusenlapp med ekstra service da de visste vi var brudepar.

En bryllupssuite på Britannia f eks. koster rundt 3500, men tro meg; det er ikke lange stunden dere tilbringer der så det er det ikke verdt. Betyr det mye å få god drikke der så be forloverne ordne det til rommet og evntuelt bestill blomster til værelset : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesteleser

Takk for tipsene!

Jeg har hørt før at Bakriet skal være veldig koselig, så kanskje vi staser på det??

Hvor mye koster suiten på Prinsen da?

Jeg er helt enig i at det ikke er verd så veldig mange tusen kroner. Vi er

jo der i bare noen timer.. Stemningen er vi med på å skape selv!

Lykke til den 16.nov. Unn_T:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom vi skal holde festen der, så får vi suiten gratis.

Men, jeg vet desverre ikke hva den koster hvis du "bare" skal tilbringe bryllupsnatten der.

De er ihvertfall ganske serviceorientert der, så det kan jo hende det går an å få en god pris når man gifter seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...