Gå til innhold

Han slettet samtalen på snap- tanker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så mannen min så på Snapchat kartet av en kollega…syntes det var rart fordi vi er langt unna vedkommende akkurat nå. For noen dager siden måtte jeg låne mobilen og etter 30 sek ble han nervøs (sånn jeg tolket det) og sa han måtte sjekke noe på nettet. 

I går kveld sjekket jeg hans Snapchat og jeg så en ulest melding fra denne kollegaen (åpnet ikke), også var det en smiley som indikerer at han sender henne mye snaps.

Jeg gikk inn på telefonen nå og hun er ikke på listen lenger….han har slettet hele chatten.

Overreagerer jeg? Hva tenker dere om det?

Anonymkode: cd705...aa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha konfrontert han, for det er tydelig noe han skjuler ovenfor deg. 

Anonymkode: 47458...bbf

• Liker 6
Skrevet

Er det ikke standard på snapchat at det man skriver slettes etterhvert eller etter 24 timer? Må man ikke stille inn noe spesielt hvis samtalen skal lagres "for alltid"? Jeg visste ikke at det gikk an at samtalen ble lagret "for alltid" en gang med mindre man gikk inn å lagret én og én ting. Men så er jeg ikke så erfaren bruker da 🤔

Anonymkode: 2722c...f27

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke standard på snapchat at det man skriver slettes etterhvert eller etter 24 timer? Må man ikke stille inn noe spesielt hvis samtalen skal lagres "for alltid"? Jeg visste ikke at det gikk an at samtalen ble lagret "for alltid" en gang med mindre man gikk inn å lagret én og én ting. Men så er jeg ikke så erfaren bruker da 🤔

Jeg snakker om at han slettet navnet hennes fra listen. Samtaler blir jo slettet, men hun er ikke på listen over folk han snapper med

• Liker 1
Skrevet

Ops, ser nå at hele personen er slettet. Ja, da er det jo merkelig. Kan de ha blitt uvenner?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg snakker om at han slettet navnet hennes fra listen. Samtaler blir jo slettet, men hun er ikke på listen over folk han snapper med

Ja, så det nå.

Skrevet

Det trenger å skjules. En flørt på gang der ja. 

Anonymkode: e3d5b...db5

• Liker 8
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Men nå er det jo sånn at man ikke kan slette folk fra bestevenn listen på snapchat. Det må ha gått flere dager eller en ukestid uten snaps frem og tilbake for at de skal forsvinne fra listen "bestevenner". Det tar TID :)

Så her er det ikke nødvendigvis en flørt. Kanskje de har blitt uvenner?

Anonymkode: 1bc79...139

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men nå er det jo sånn at man ikke kan slette folk fra bestevenn listen på snapchat. Det må ha gått flere dager eller en ukestid uten snaps frem og tilbake for at de skal forsvinne fra listen "bestevenner". Det tar TID :)

Så her er det ikke nødvendigvis en flørt. Kanskje de har blitt uvenner?

Anonymkode: 1bc79...139

Man kan slette folk fra listen? Prøvde istad og fikk det til. Jeg så meldingen i går…i dag er hun borte fra listen. Jeg tror noe er på gang, og skal holde øye med han :)

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Det skal ikke mange snapene til for at det blir smiley. Jeg har smiley på mange på lista mi og noen av dem har jeg knapt sendt snaper til.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym Brukar0 said:

Det skal ikke mange snapene til for at det blir smiley. Jeg har smiley på mange på lista mi og noen av dem har jeg knapt sendt snaper til.

Men da ville jo ikke navnet forsvunnet fra lista. 

Det må han aktivt ha valgt å gjøre. 

Anonymkode: c77e3...b7d

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men da ville jo ikke navnet forsvunnet fra lista. 

Det må han aktivt ha valgt å gjøre. 

Jeg svarte egentlig bare på at det med smiley ikke trenger å bety at de har sendt hverandre mistenkelig mange snaps.

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (4 minutter siden):

Jeg svarte egentlig bare på at det med smiley ikke trenger å bety at de har sendt hverandre mistenkelig mange snaps.

Jeg sender han 2-4 om dagen og har samme symbol. Jeg er ikke opptstt av smileyen…men av at han plutselig slettet henne. 

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sender han 2-4 om dagen og har samme symbol. Jeg er ikke opptstt av smileyen…men av at han plutselig slettet henne. 

Du får spørre han, ingen her kan vite hvorfor.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og at han plutselig trengte telefonen for å søke opp noe når du lånte den. Det er også veldig typisk dessverre... 

Har du møtt kollegaen?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og at han plutselig trengte telefonen for å søke opp noe når du lånte den. Det er også veldig typisk dessverre... 

Har du møtt kollegaen?

Ja, veldig pen og hans type.  Han skryter av henne og jeg spøkte for noen måneder tilbake om han likte henne…han sa selvfølgelig nei, men hun er jo attraktiv så det hadde ikke overrasket meg. Helt greit å ha en liten flørt på jobb, men ikke å utveksle meldinger på privat…

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (6 minutter siden):

Du får spørre han, ingen her kan vite hvorfor.

Vet jo dette… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, veldig pen og hans type.  Han skryter av henne og jeg spøkte for noen måneder tilbake om han likte henne…han sa selvfølgelig nei, men hun er jo attraktiv så det hadde ikke overrasket meg. Helt greit å ha en liten flørt på jobb, men ikke å utveksle meldinger på privat…

Du kan da ikke mene at man ikke kan melde privat med kolleger? Noen av mine kollegaer er også mine beste venner, vi melder masse på Snap og har ofte smilefjes, uten at det betyr noe annet enn vennskap.

Anonymkode: 47c1f...95e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan da ikke mene at man ikke kan melde privat med kolleger? Noen av mine kollegaer er også mine beste venner, vi melder masse på Snap og har ofte smilefjes, uten at det betyr noe annet enn vennskap.

Mente å skrive at man ikke kan flørte på meldinger…med en kollega. Venner kan man selvfølgelig være :)

Skrevet

Virker som han enten har endret navnet, eller kanskje hun/de bruker nye, anonyme snap-kontoer. Begge deler er jo suspekt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...