Gå til innhold

Slutter og svare midt i en samtale

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er du 14 år? 

Anonymkode: df9f8...9b2

Dette måtte komme den uttalelsen det er utbrukt ingen som bryr seg … er du 60 år som måtte skrive det??

Anonymkode: 833e6...3f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (9 timer siden):

15 minutter og du klikker? Hjelpes, stakkars mann... 

klikker ikke nei. Er helt rolig. Men krever respekt. Hvis han skal noe annet så vil jeg han skal si fra før han bare forsvinner. Jeg sitter jo og venter på at han skal svare.

Anonymkode: 6fe61...fb4

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

klikker ikke nei. Er helt rolig. Men krever respekt. Hvis han skal noe annet så vil jeg han skal si fra før han bare forsvinner. Jeg sitter jo og venter på at han skal svare.

Ikke gjør det, bare finn på noe annet. Det kommer til å spare deg for mye stress i framtiden. 

Anonymkode: ef0db...4f1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det at du sitter og venter er jo ditt problem. 15 min er jo ingenting.

Anonymkode: 531d0...b24

Skrevet

Du er jo litt på grensen her, men tror ikke det er uvanlig at noen reagerer lignende. Overvekt av damer, beklager. 

I en samtale må man selvsagt holde maska uansett hvor teit og kjedelig du synes samtalen er. I en sms kan man bare droppe svaret. Er det slike tanker personen har som sitter og venter på en tekstmelding? Blir jeg gitt faen i nå?

Hører disse spekulative frustrasjonene rundt ørene mine iblant når dama mi ikke får noe svar på tekst fra en venninne. " Nå må du f.. meg roe ned, sier jeg, det kan være 900 grunner til at svaret ikke har innfunnet seg enda", osv osv..

Og hver bidige gang så viste det seg en naturlig forklaring. Noen er nærmest demente tidlig i 20 åra det får vi bare svelge, og da kan det ta litt tid med svaret.  Noen er bare litt mer touchy på dette enn andre. Andre kan ha motsatt holdning; " jeg gir faen i om jeg blir gitt faen i.." Integritet heter det visst.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er vesentlig for ditt eget vel og ve at du har ditt eget liv og ikke blir avhengig av en mann og tilpasser og begrenser livet ditt rundt han. Ikke sitt å vent og ikke legg så utrolig mye i det 

Anonymkode: 889d5...1c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi har en samtale. Da forventer jeg at mannen er til stede. 

Han ble kanskje avbrutt?

Anonymkode: e44d8...ff6

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vi har en samtale. Da forventer jeg at mannen er til stede. 

Dere TEKSTER 😂 Hadde skjønt om han forsvant midt i en telefonsamtale liksom 😂

Anonymkode: 4fa14...6d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lykke til 😂

Anonymkode: 4fa14...6d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...