Gå til innhold

Postnord utleveringssteder forsvinner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg bor, har vi hatt 2 utleveringssteder, og nå er begge borte. Så lå det en i sentrum, den er og borte. Så nå må jeg ta 2 busser for å komme til nærmeste utleveringssted. Dette er jo helt håpløst, hentet en pakke der nå, men så skal jeg returnere ene varen, og må ut på samme tur igjen. Bor i en ganske stor by, og synes det er rart vi nå har så få utleveringssteder.

Er det andre som opplever det samme?

Anonymkode: dc196...24f

Skrevet

Postnord er så dårlig at det er like greit. Unngår butikker som bruker dem. Varen får man torsdag i juleuken. Om noensinne. 

Anonymkode: ee37e...b3b

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Her jeg bor, har vi hatt 2 utleveringssteder, og nå er begge borte. Så lå det en i sentrum, den er og borte. Så nå må jeg ta 2 busser for å komme til nærmeste utleveringssted. Dette er jo helt håpløst, hentet en pakke der nå, men så skal jeg returnere ene varen, og må ut på samme tur igjen. Bor i en ganske stor by, og synes det er rart vi nå har så få utleveringssteder.

Nei, opplever heller motsatt at det blir flere

Anonymkode: 0edee...f8b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja jeg har hørt at butikkene får mer jobb enn penger for det av postnord så de gidder ikke fortsette samarbeid

Anonymkode: c815d...ce0

Skrevet

Hos meg har vi pakkeautomat som står midt i et boligfelt. 

• Hjerte 1
Skrevet

Elsker pakkeautomater, kom med flere Postnord!

Anonymkode: ff5f5...927

Skrevet

Her har de lagt ned butikken som også hadde post, det betyr at vi får følgende løsning: postautomat for små pakker hvis man har smarttelefon og app (funker dårlig for barn og eldre) ellers må du kjøre 7 kilometer til et utleveringssted, men dette får kun levere ut små pakker.. Skal du ta imot større pakker må du til ett av de større stedene som ligger hhv 2 og 3 mil unna, skal du hente post nord pakke derimot må du kjøre motsatt vei i 1 mil altså videre ut i ingeting hvor det sjelden eller aldri går buss.. For ikke å snakke om hvis du skal sende noe og ikke kan printe ut hjemme selv og levere på den 7 km unna, da må du kjøre samme ruta milevis for å sende.. Rekommandert? Samme greiene.. Det er håpløst med de utgiftene som er til kjøring å ta imot pakker i posten i dag! 

Anonymkode: 6cc4f...e41

Skrevet

Unngår postnord. Bare rot.

Anonymkode: 86f4e...823

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja jeg har hørt at butikkene får mer jobb enn penger for det av postnord så de gidder ikke fortsette samarbeid

Anonymkode: c815d...ce0

Ja, de 2 butikkene som hadde postnord her, orket ikke mer. For mye jobb, for lite betalt.

De har pakkeboks her og, men rundt halvparten av pakkene havner ikke der. 

Jeg synes det er frustrerende da jeg er kronisk syk, og derfor passer handling på nett meg best. Og før lå utleveringsstedet 400 m unna boligen min. Mens nå må jeg ta to busser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...