Malindalin Skrevet 7. september 2022 #1 Del Skrevet 7. september 2022 Podcast om partnervold. Voldsofferet har spilt inn historien sin på egen hånd og fortalt hvordan hun har levd de siste årene. Jeg har ikke ord. Dette er noe jeg ikke har lest/hørt noe særlig om før og har ikke helt skjønt hvorfor ikke kvinnfolkene bare drar, får skjult adresse osv. Ufattelig sterk, grusom og lærerik! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 7. september 2022 #2 Del Skrevet 7. september 2022 Takk for tips, skal høre på den nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 7. september 2022 #3 Del Skrevet 7. september 2022 Det er helt sykt hvordan hun levde i de årene. Podcasten er utrolig sterk, rå og virkelig uten mye dilldall, så den anbefales her også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 14. september 2022 #4 Del Skrevet 14. september 2022 Jeg har hørt nesten hele første episode, og bare for å begynne med det: Jeg skjønner at det er noe jeg ikke skjønner her. Det er veldig vanlig at personer som lever i et voldelig forhold ikke greier å bryte ut, jeg er klar over det, men det er så utrolig frustrerende å høre på! Jeg skulle så ønske hun forklarte litt mer om tankeprosessen rundt hvorfor hun ikke dro1.,2., 30. gangen det skjedde. Dette er ikke for å victim blame, volden var selvsagt bare hans feil, men for oss som aldri har opplevd det så er det helt uforståelig. Det må være en årsak der som ikke kommer frem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå