Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #1 Skrevet 26. november 2005 Overdkriften sier vel det meste. Har dere noen tips? Jeg vil gjerne ha den engelske tittelen på filmene også.
*Ariel* Skrevet 26. november 2005 #2 Skrevet 26. november 2005 Home Alone har vi nettopp gått til innkjøp av, både nr. 1 og 2. Grinchen kanskje?
Pimbila Skrevet 26. november 2005 #3 Skrevet 26. november 2005 Grinchen (Kommer an på barnas alder) Tre nøtter til Askepott Reisen til julestjernen Bad Santa (ikke for hele familien) Div Disney-filmer Ta en titt her og her og her
Chans Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 The Santa Clause var min favoritt som barn, og jaggu ser jeg litt på den enda!
fiesta Skrevet 27. november 2005 #6 Skrevet 27. november 2005 hjelp det er juleferie 1 og 2. veldig bra begge to
Lillemy79 Skrevet 27. november 2005 #7 Skrevet 27. november 2005 Polarekspressen. Kjøpte den i går, og sønnen på 5 synes den var kjempe fin, og jeg og mannen koste oss også masse!!!
Anglofil Skrevet 27. november 2005 #8 Skrevet 27. november 2005 (endret) White Christmas Sound of Music - kanskje ikke en typisk julefilm, men den pleier å gå i julen. Fin familiefilm. Grinchen - The Grinch Love Actually A Christmas Romance All the Winters that Have Been A Holiday for Love A Holiday to Remember I'll be Home for Christmas I'll be Home for Christmas (Disney) Tre nøtter til Askepott Bad Santa Blackadder's Christmas Carol Christmas With the Kranks Surviving Christmas It's Very Merry Muppet Christmas Movie Nightmare Before Christmas A Christmas Carol All I want for Christmas Mvh Yvonne Endret 27. november 2005 av yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå