Gjest Anonym61 Skrevet 6. september 2022 #1 Skrevet 6. september 2022 Dette høres kanskje veldig dumt ut men jeg kjenner at det gjør meg veldig usikker .. det er en jeg ikke kjenner som har laget «haha» reaksjoner på absolutt alle bildene mine på Facebook .. det synes jeg er veldig ubehagelig og det virker som at han latterliggjør meg.. det virker som sagt veldig dumt og uviktig ut men jeg blir lei meg.. jeg fant nr hans og sendte han mld å lurte på om han kunne fjerne det.. han ville ha link til profilen min siden han ikke visste hvem jeg var og når jeg sendte den så sluttet han å svare meg helt.. nå har jeg sendt han flere meldinger uten at han svarer meg .. jeg tror ikke at vet hvem jeg er, bare at han tilfeldigvis kom over profilen min.. jeg er så usikker på meg selv så dette gjør så vondt og jeg blir flau over at alle kan se at han ler av bildene mine.. hva kan jeg gjøre ? Det går vel ikke ann å fjerne likes ?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #2 Skrevet 6. september 2022 Mener man kan skjule kommentarene. Anonymkode: 9085a...5a2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Skrevet 6. september 2022 Du kan også skjerme profilen din litt bedre, så slipper du slike ting. Anonymkode: be9e1...671 7
Gjest Anonym61 Skrevet 6. september 2022 #4 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Mener man kan skjule kommentarene. Anonymkode: 9085a...5a2 Det er ikke kommentar.. det er en like/reaksjon 😕
Gjest Anonym61 Skrevet 6. september 2022 #5 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan også skjerme profilen din litt bedre, så slipper du slike ting. Anonymkode: be9e1...671 Jeg har gjort det nå men litt sent ute
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #6 Skrevet 6. september 2022 Blokker personen på Facebook da kanskje det blir borte Anonymkode: 8bfc3...428 1 3
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 6. september 2022 #7 Skrevet 6. september 2022 Blokker vedkommende så forsvinner "haha"-reaksjonene.
Motelvibes Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Blokker han og få noen du kjenner til å sjekke om hans reaksjoner fortsatt vises. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 Blokker han bare. Jeg syns også det er ubehagelig med de som bare trykker latter smiley. En venn av typen min gjør det på alt jeg poster enten det er morsomt eller alvorlig og jeg føler han latterliggjør meg og klarer ikke å stole på at han har gode intensjoner. Jeg slettet han til slutt og gidder ikke gå å leke venninne med han når vi ses for han er alltid overlegen og rar uansett. Anonymkode: 07975...f09 3
Gjest Anonym61 Skrevet 6. september 2022 #10 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blokker personen på Facebook da kanskje det blir borte Anonymkode: 8bfc3...428 Nei det ble ikke det prøvde nå
Gjest Anonym61 Skrevet 6. september 2022 #11 Skrevet 6. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (1 time siden): Blokker vedkommende så forsvinner "haha"-reaksjonene. Nei de gjør visst ikke det de forsvinner kun for meg men ikke for andre
Gjest Anonym61 Skrevet 6. september 2022 #12 Skrevet 6. september 2022 Motelvibes skrev (1 time siden): Blokker han og få noen du kjenner til å sjekke om hans reaksjoner fortsatt vises. De vises
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #13 Skrevet 6. september 2022 Hvorfor har du åpen profil til å begynne med? Du kan hop forandre alt dette på innstillinger. Hadde ikke gidde å snakka noe mere med han, bare blokker. Anonymkode: c4b67...4e8 2 1
Gjest Anonym61 Skrevet 6. september 2022 #14 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blokker han bare. Jeg syns også det er ubehagelig med de som bare trykker latter smiley. En venn av typen min gjør det på alt jeg poster enten det er morsomt eller alvorlig og jeg føler han latterliggjør meg og klarer ikke å stole på at han har gode intensjoner. Jeg slettet han til slutt og gidder ikke gå å leke venninne med han når vi ses for han er alltid overlegen og rar uansett. Anonymkode: 07975...f09 Blokkerte han nå men reaksjonene vises fremdeles for alle andre ja ikke sant det er det 😕 oi! så sinnsykt ubehagelig skjønner godt at du slettet han da ja!
Motelvibes Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 Søren, jeg som trodde at de jeg har blokkert, ikke kan få vist sine likes og kommentarer… Da får du sette de på innstillinger «kun meg» eller noe, og legge ut nye bilder. Som ikke ligger på offentlige.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #16 Skrevet 6. september 2022 Hvis det plager deg får du fjerne bildene og laste opp nye, og ikke la profilen din være så åpen mer. Anonymkode: c4b67...4e8
Gjest Anonym61 Skrevet 6. september 2022 #17 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor har du åpen profil til å begynne med? Du kan hop forandre alt dette på innstillinger. Hadde ikke gidde å snakka noe mere med han, bare blokker. Anonymkode: c4b67...4e8 Jeg visste ikke at jeg hadde åpen profil 😕 men jeg har endret det nå .. nei det virker ikke som at han kommer til å svare meg noe mer … alt jeg ber om er at han skal ta det vekk .. synes det er skikkelig dårlig gjort av han å ikke gjøre det. For en slem person
Gjest Anonym61 Skrevet 6. september 2022 #18 Skrevet 6. september 2022 Motelvibes skrev (1 minutt siden): Søren, jeg som trodde at de jeg har blokkert, ikke kan få vist sine likes og kommentarer… Da får du sette de på innstillinger «kun meg» eller noe, og legge ut nye bilder. Som ikke ligger på offentlige. Ja jeg håpet på det selv men det synes visst for andre ja bare litt kjedelig å slette alt jeg har ute for å så legge ut på nytt men 😕
Gjest Ghostface Skrevet 6. september 2022 #19 Skrevet 6. september 2022 Vær mer nøye med på innstillinger fra nå av om hvem som kan se profil siden din, kommentere , osv.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #20 Skrevet 6. september 2022 Anonym61 skrev (2 minutter siden): Ja jeg håpet på det selv men det synes visst for andre ja bare litt kjedelig å slette alt jeg har ute for å så legge ut på nytt men 😕 Jeg ville nok gjort det. Ikke nødvendigvis legg ut alt på nytt, men start på nytt liksom, legg ut det du vil og ta profilen din tilbake. Du kan jo gi den en lags makeover. Anonymkode: c4b67...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå