visp Skrevet 5. september 2022 #21 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sant. Hans musikksmak er uvesentlig. Men som jeg forstår, skal jeg ikke legge noe i teksten.. Anonymkode: 29d24...297 Nei, ikke gå i den fella der:) Menn er stort sett relativt enkle. 2
K.B. Skrevet 5. september 2022 #22 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvorfor gjør de det? En mann jeg dater som sendte en link til meg i kveld "Patience" med Take That. Anonymkode: 29d24...297 Dårlig smak har han i hvert fall. Dump han! 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #23 Skrevet 5. september 2022 2 minutter siden, visp said: Nei, ikke gå i den fella der:) Menn er stort sett relativt enkle. Jeg spurte om han hadde sendt den feil. Han svarte "Nei, den var til deg 😉❤️" Anonymkode: 29d24...297
visp Skrevet 5. september 2022 #24 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spurte om han hadde sendt den feil. Han svarte "Nei, den var til deg 😉❤️" Anonymkode: 29d24...297 Joda, men han har spotify liksom:) Han har jo ikke skrevet låta. Du liker han jo, så kjør på. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #25 Skrevet 5. september 2022 1 minutt siden, K.B. said: Dårlig smak har han i hvert fall. Dump han! He he, nei, han er en romantisk pasjonert syd europeer. Har lagt merke til de hører mer romantisk musikk, det samme med latinos Anonymkode: 29d24...297
K.B. Skrevet 5. september 2022 #26 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): He he, nei, han er en romantisk pasjonert syd europeer. Har lagt merke til de hører mer romantisk musikk, det samme med latinos Anonymkode: 29d24...297 Så hyper kommersiell musikk lagd av økonomer er romantisk? Dårlig smak er dårlig smak, samme hvilket land du kommer fra. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #27 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): He he, nei, han er en romantisk pasjonert syd europeer. Har lagt merke til de hører mer romantisk musikk, det samme med latinos Anonymkode: 29d24...297 For dem er det nok mer vanlig å prater om følelser og sånt ja, mens vi i norge synes det er flaut og sier minst mulig 😅 ,men ja om det blir for mye av det gode så kan du jo hinte om det kanskje. Anonymkode: 04282...442 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #28 Skrevet 6. september 2022 11 hours ago, K.B. said: Så hyper kommersiell musikk lagd av økonomer er romantisk? Dårlig smak er dårlig smak, samme hvilket land du kommer fra. Det kan det være for noen, ja. Folk har egne minner og assosiasjoner Anonymkode: 29d24...297
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #29 Skrevet 6. september 2022 Jeg liker Take That og masse annen hyperkommers musikk, men jeg er en knakende kjekk kar likevel 😄 Driver aldri og sender linker til disse låtene til folk, da. M49 Anonymkode: a243f...abb 1
Gjest Raffalayla Skrevet 6. september 2022 #30 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Han sitter sannsynligvis hjemme alene å drikker og hører på musikk og sender deg. Kan telle på mer enn to hender hvor mange menn som har gjort sånn til meg også har jeg funnet ut at de gjør det ikke for å være romantisk de bare er hjemmedrankere som kjeder seg og ikke har noe vettug å si så de sender all mulig musikk de tror du vil like sånn at man kan skape et bånd så de får seg sex uten at de egentlig trenger å bli kjent med selve deg. Anonymkode: 80043...2dc NM i besserwisser..
Carrot Skrevet 6. september 2022 #31 Skrevet 6. september 2022 Hva skjedde med å spørre når man var i tvil? Si "hvorfor sender du denne, er det låta som er fin eller er det teksten jeg skal lytte til?" 1
AliceNextDoor Skrevet 6. september 2022 #32 Skrevet 6. september 2022 Heh. Jeg skulle gjerne hatt en mann som sender romantiske sanger og setter seg inn i teksten for å sammenligne den med han og meg og oss. Jeg skulle glatt sett gjennom fingrene på om det var Take That, DDE eller Modern Talking. Det ville uansett vært mye bedre enn min ex, han sendte meg bare linker til ting han trengte penger til og youtube-videoer av folk som sloss på byen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #33 Skrevet 6. september 2022 2 minutter siden, Carrot said: Hva skjedde med å spørre når man var i tvil? Si "hvorfor sender du denne, er det låta som er fin eller er det teksten jeg skal lytte til?" Ja, om det passer seg, så skal jeg spør. Vil ikke fremstå som at jeg legger noe i det eller sitter å tolker, selv om jeg gjør det. Anonymkode: 29d24...297
AliceNextDoor Skrevet 6. september 2022 #34 Skrevet 6. september 2022 K.B. skrev (13 timer siden): Så hyper kommersiell musikk lagd av økonomer er romantisk? Dårlig smak er dårlig smak, samme hvilket land du kommer fra. Heller P4-musikk enn surmagede og selvhøytidelige menn som skal rakke ned på kultur og andres musikk-smak. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #35 Skrevet 6. september 2022 1 minutt siden, AliceNextDoor said: Heh. Jeg skulle gjerne hatt en mann som sender romantiske sanger og setter seg inn i teksten for å sammenligne den med han og meg og oss. Jeg skulle glatt sett gjennom fingrene på om det var Take That, DDE eller Modern Talking. Det ville uansett vært mye bedre enn min ex, han sendte meg bare linker til ting han trengte penger til og youtube-videoer av folk som sloss på byen. Enig. You Tube videoer av folk som sloss på byen til dama... da er han virkelig ved siden av Anonymkode: 29d24...297
Carrot Skrevet 6. september 2022 #36 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, om det passer seg, så skal jeg spør. Vil ikke fremstå som at jeg legger noe i det eller sitter å tolker, selv om jeg gjør det. Anonymkode: 29d24...297 Hvorfor vil du ikke han skal vite at du er en som tolker ting? 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #37 Skrevet 6. september 2022 Men det er da fint med menn som sender romantiske sanger! Spiller ingen rolle for meg hva slags musikksmak han måtte ha. Når ble verden så kald og kjip? Er romantikken død? Anonymkode: 2d8b2...1f6 2
AliceNextDoor Skrevet 6. september 2022 #38 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig. You Tube videoer av folk som sloss på byen til dama... da er han virkelig ved siden av Anonymkode: 29d24...297 For å gi det kontekst. Han var dørvakt, jobbet på samme utested som jeg før jobbet i baren. Ikke det at det gjør det noe særlig bedre, men man prøver jo... Gi meg heller Take That og "Back for Good". Den er til og med fin. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #39 Skrevet 6. september 2022 1 minutt siden, Carrot said: Hvorfor vil du ikke han skal vite at du er en som tolker ting? Synes det virker litt innbilsk å skulle tro den sangen var til meg. Jeg vet ikke, men tror jeg er hakket foran han når det kommer til å se for oss to som partnere. Redd han blir skremt Anonymkode: 29d24...297
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #40 Skrevet 6. september 2022 Når han sender "The Lemon Song" med Led Zeppelin... ❤️ Anonymkode: e79ab...5b1 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå