Gå til innhold

Menn som sender linker til romantiske sanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør de det? En mann jeg dater som sendte en link til meg i kveld "Patience" med Take That.

Anonymkode: 29d24...297

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff turn off

Anonymkode: 0a5c1...aea

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Uff turn off

Han er 40. Han har gjort det et par tre ganger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er 40. Han har gjort det et par tre ganger. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor gjør de det? En mann jeg dater som sendte en link til meg i kveld "Patience" med Take That.

En 40 år gammel mann som liker Take That 😮

Løp!!!

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, Entern said:

En 40 år gammel mann som liker Take That 😮

Løp!!!

Du mener det? 🙂 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Uff turn off

Men han er den mest sexy mannen jeg har vært bort i. 

Skrevet

Om noen mann skulle like Take That så måtte det vel være han på førtish siden han var midt i målgruppen når bandet var mest populært. 

Du får lese teksten og se om innholdet appellerer til deg.

Det er fint med musikk altså, men den bør følges opp med egne ord sånn at man ikke trenger å bli helt ungdomsskole igjen. 

Anonymkode: 75c79...afb

• Nyttig 1
Skrevet

Meningen er jo at du skal lytte til teksten på sangen - der er det han vil fortelle deg.

Anonymkode: 92865...7b4

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Meningen er jo at du skal lytte til teksten på sangen - der er det han vil fortelle deg.

Anonymkode: 92865...7b4

Takk for svar. Jeg var litt i tvil om det. Den gir mening

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Om noen mann skulle like Take That så måtte det vel være han på førtish siden han var midt i målgruppen når bandet var mest populært. 

Du får lese teksten og se om innholdet appellerer til deg.

Det er fint med musikk altså, men den bør følges opp med egne ord sånn at man ikke trenger å bli helt ungdomsskole igjen. 

Anonymkode: 75c79...afb

Takk. Ja, jeg er enig. Han får si det med ord. Kan ikke sitte å innbille meg at de sanger skal appellere til meg. 

• Liker 1
Skrevet

Han sitter sannsynligvis hjemme alene å drikker og hører på musikk og sender deg. 

Kan telle på mer enn to hender hvor mange menn som har gjort sånn til meg også har jeg funnet ut at de gjør det ikke for å være romantisk de bare er hjemmedrankere som kjeder seg og ikke har noe vettug å si så de sender all mulig musikk de tror du vil like sånn at man kan skape et bånd så de får seg sex uten at de egentlig trenger å bli kjent med selve deg. 

Anonymkode: 80043...2dc

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Å sende boyband sanger er vanvittig kleint i min mening. En fyr jeg data sendte meg en cheesy tekst fra et boyband en gang, var ikke spesielt imponert over det. 

Anonymkode: 04282...442

• Liker 2
Skrevet

Han sitter sannsynligvis hjemme alene å drikker og hører på musikk og sender deg. 

Kan telle på mer enn to hender hvor mange menn som har gjort sånn til meg også har jeg funnet ut at de gjør det ikke for å være romantisk de bare er hjemmedrankere som kjeder seg og ikke har noe vettug å si så de sender all mulig musikk de tror du vil like sånn at man kan skape et bånd så de får seg sex uten at de egentlig trenger å bli kjent med selve deg. 

Han drikker ikke annet en ett glass vin til maten i ny og ne. Det siste der med å skape et bånd og lignende, tenker jeg du kan ha rett i .

Skrevet

Å sende boyband sanger er vanvittig kleint i min mening. En fyr jeg data sendte meg en cheesy tekst fra et boyband en gang, var ikke spesielt imponert over det. 

Anonymkode: 04282...442

Imponert er jeg heller ikke. Får ikke legge noe i det. Om det er noe han prøver å kommunisere får han si det direkte, ikke via Take That

• Nyttig 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Huffda, antar at han tror at du liker det og vil at du skal høre budskapet i sangen eller whatever.

Men en så grusom musikksmak hadde vært litt på grensa altså :) Om han ellers er en bra fyr så kan man kanskje se gjennom fingrene på det.

Skrevet
1 minutt siden, AprilRyan said:

Huffda, antar at han tror at du liker det og vil at du skal høre budskapet i sangen eller whatever.

Men en så grusom musikksmak hadde vært litt på grensa altså :) Om han ellers er en bra fyr så kan man kanskje se gjennom fingrene på det.

Takk. He he, han liker romantisk musikk. Tenkte på om han mener jeg skal lytte til teksten... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han drikker ikke annet en ett glass vin til maten i ny og ne. Det siste der med å skape et bånd og lignende, tenker jeg du kan ha rett i .

Det KAN være andre rusmidler eller det kan være edru, men dette med å skape et falskt bånd uten å egentlig gjøre en innsats for å bli kjent er typisk med menn som sender musikk hvertfall..  

• Liker 1
Skrevet

Ræva musikksmak. Nei, det er neppe gjennomtenkt at han sender musikk. Ikke begynn å tro at menn fungerer som kvinner. Det er nok mer at denne låta liker jeg og hør på den du og etc.... Men håper jo at du har din egen smak og ikke later som om du liker det der, for da vil han sende mer av samme sort.

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det KAN være andre rusmidler eller det kan være edru, men dette med å skape et falskt bånd uten å egentlig gjøre en innsats for å bli kjent er typisk med menn som sender musikk hvertfall..  

Takk for du deler. Godt sagt. Skal være på vakt der. Musikk vs innsats. Treffes en gang i uka ca og Facetimer en time daglig. Vet ikke om det er ok innsats. 
Han er rusfri, det vet jeg. 

Skrevet
Just now, visp said:

Ræva musikksmak. Nei, det er neppe gjennomtenkt at han sender musikk. Ikke begynn å tro at menn fungerer som kvinner. Det er nok mer at denne låta liker jeg og hør på den du og etc.... Men håper jo at du har din egen smak og ikke later som om du liker det der, for da vil han sende mer av samme sort.

Sant. Hans musikksmak er uvesentlig. Men som jeg forstår, skal jeg ikke legge noe i teksten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...