Gå til innhold

Han tar ikke initiativet

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva i alle dager har det med feminisme å gjøre at man syns det er creepy å få en ståpikk klemt opp til låret uten å ha bedt om det fra en du har møtt tre ganger? 

Man ikke styre det din dritt. Ingen mann ba om en kvinne som søler mensenblod i senga heller. 

Anonymkode: 90230...13e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

herregud om du får ståpikk av å kysse da har du 0 kontroll, desperat as

Anonymkode: b7a78...eba

Om du får mensen har du 0 kontroll. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om du får mensen har du 0 kontroll. 

De som ikke takler mensen fortjener ikke fitte. 

Anonymkode: 369e8...bdb

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva i alle dager har det med feminisme å gjøre at man syns det er creepy å få en ståpikk klemt opp til låret uten å ha bedt om det fra en du har møtt tre ganger? 

Hater du feminisme så mye at du må bruke det som skjellsord i enhver sammenheng du ikke deler synspunkt med? Hvis du hater det feminisme står for og jobber for så mye da har du et alvorlig problem. Det blir liksom som å hate kamp mot fattigdom og nødhjelp til Afrika og motstand mot tortur og andre menneskerettighetsbrudd. Da er det kvinner du innerst inne hater, grattis!

Anonymkode: afd36...313

Hvor i HI står det at hun fikk den klemt opp mot låret uten å ha bedt om det? Det står at de stod tett. Og det kunne vel like gjerne være TS som hadde tatt initiativ til det? Er jo dessuten hun som reagerer på at han ikke tok initiativ til noe mer. 
Du overtolker jo fullstendig her!

Endret av Blåjojo
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De som ikke takler mensen fortjener ikke fitte. 

De som ikke tåler ståpikk fortjener ikke pikk. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hater du feminisme så mye at du må bruke det som skjellsord i enhver sammenheng du ikke deler synspunkt med? Hvis du hater det feminisme står for og jobber for så mye da har du et alvorlig problem. Det blir liksom som å hate kamp mot fattigdom og nødhjelp til Afrika og motstand mot tortur og andre menneskerettighetsbrudd. Da er det kvinner du innerst inne hater, grattis!

Dette☝️

Anonymkode: 15bda...173

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De som ikke tåler ståpikk fortjener ikke pikk. 

De som ikke tåker det vil nok ikke ha den heller 😂 win win 

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Man ikke styre det din dritt. Ingen mann ba om en kvinne som søler mensenblod i senga heller. 

Hør her, det hjelper deg ikke å kalle folk for din dritt bare fordi du er uenig. Da fremstår du bare umoden og like saklig. Du er sannsynligvis mann og kan derfor aldri sette deg inn i hvordan det er for en kvinne å få en mann man knapt kjenner sin harde pikk på låret. Om du ikke klarer å styre ståpikken kan man som et minimum trekke seg ti centimeter vekk fra låret til damen. Jeg danser med mange menn på byen og de som danser med ståpikk er creepy som faen mens normale menn trekker seg vekk og sier takk for dansen eller danser på en annen måte som gjør at de ikke dytter pikken sin på meg. Det handler om respekt og om en naturlig privacy space.  

Er man først i senga til en annen og får ståpikk eller mensblod er det noe helt annet enn en mann man knapt kjenner dytter ståpikken sin på deg ute på gata 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nei det blir ikke som å hate kamp mot fattigdom og nødhjelp i Afrika i mot setning til feminsime er det gode ideer da de tingene jobber mot likestilling i samfunnet globalt. Noe feminisme ikke gjør.

Om en fyr på busen kommer opp å gnir ståpikken på låret ditt bare sånn helt tilfeldig, for all del anmeld fyren, dra til han når jeg enda hadde styrke i kroppen kastet jeg en random fyr først inn i døren før jeg kastet han ut, fordi han begynte å bli alt for handsy mot venninene mine på fest uten invitasjon. Du kan derimot ikke klage på en ståpikk om du på dansegolvet hvor du skifter mellom å gnu puppene dine på og har gnidd rumpa di opp og ned på skrittet mot en fyr i flere minutter. Eller om du har presset din egen kropp og tunge ned i munnen på en fyr. Da har du mistet ALL rett til å klage på at en ståpikk er involvert. Det betyr ikke at ståpikken er noen som helst rettighet til at den skal bli tatt hånd om videre. Rettigheten til å klage på at den eksiterer fordi du gjorde noe seksuelt som skapte den, der taper du meg. Foresten virket det ikke som TS klagde på at den eksisterte, snarer tvert i mot virker det som at hun ville at mer enn en en hånd skulle være involvert. Så jeg skjønner ikke hvorfor det var nødvendig å skulle prøve å indoktrinere henne til å skulle få henne til å tenke på fyren, hun ifølge sin egen ord ville ende opp i sengs med, som creepy. 

Anonymkode: 6e7c6...5f6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det blir ikke som å hate kamp mot fattigdom og nødhjelp i Afrika i mot setning til feminsime er det gode ideer da de tingene jobber mot likestilling i samfunnet globalt. Noe feminisme ikke gjør.

Jaha, og hvor har du lært om hva feminisme gjør? På kvinnehatende sider som ikke aner hva feminisme jobber mot tydeligvis. Forresten er nødhjelp til fattige i Afrika feministisk menneskerettighetsarbeid det også, det inkluderer mensprodukter til jenter som mister skolegang pga mensfattigdom, informasjonsarbeid innad kulturer og mannegrupper mot vold og overgrep mot kvinner, ressurser til å dyrke egen mat som igjen hjelper kvinner til å kunne drive sine egne landområder og være mindre avhengige av menn for å overleve, og naturligvis kamp mot terroristgrupper som bruker voldtekt som våpen. 

Sitat

Foresten virket det ikke som TS klagde på at den eksisterte, snarer tvert i mot virker det som at hun ville at mer enn en en hånd skulle være involvert. Så jeg skjønner ikke hvorfor det var nødvendig å skulle prøve å indoktrinere henne til å skulle få henne til å tenke på fyren, hun ifølge sin egen ord ville ende opp i sengs med, som creepy. 

Jeg har ikke sagt noen ting om hva ts burde føle eller mene. Jeg skrev fra første post at Vi var tydeligvis forskjellige for jeg hadde syns det hadde vært creepy,  og det er det åpenbart enkelte her som ikke tåler å høre. Videre drar du ting helt ut av kontekst når du begynner å bable om å slenge pupper i trynet på menn og gnikke rumpa opp og ned på pikken til mannen i flere minutter. 

Det går ikke an å ta deg seriøst. Jeg har heller ikke noe interesse av å omvende din mening på noen måte, så vedrørende stiv pikk mot låret fra en mann man knapt kjenner så får du la meg ha min mening og du skal få ha din. Videre er det bare bortkastet å diskutere med deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hør her, det hjelper deg ikke å kalle folk for din dritt bare fordi du er uenig. Da fremstår du bare umoden og like saklig. Du er sannsynligvis mann og kan derfor aldri sette deg inn i hvordan det er for en kvinne å få en mann man knapt kjenner sin harde pikk på låret. Om du ikke klarer å styre ståpikken kan man som et minimum trekke seg ti centimeter vekk fra låret til damen. Jeg danser med mange menn på byen og de som danser med ståpikk er creepy som faen mens normale menn trekker seg vekk og sier takk for dansen eller danser på en annen måte som gjør at de ikke dytter pikken sin på meg. Det handler om respekt og om en naturlig privacy space.  

Er man først i senga til en annen og får ståpikk eller mensblod er det noe helt annet enn en mann man knapt kjenner dytter ståpikken sin på deg ute på gata 

Så la meg se om jeg har forstått deg korrekt, du kan gni rumpa di og puppene dine på dem så mye du vil, men om di får ereksjon for det så er det altså creepy?

Hei om du danser normalt og ikke gnir deg på dem, og de med ståpikk kommer opp og gnir seg opp mot deg, helt annen historie. Men den ideen om at menn må da bli bedre på å kontrollere seg viser hvor lite dere kvinner skjønner hva som skaper ereksjon overhode, og hva som faktisk kreves for å kunne skape den kontrollen er regelmessig kroppskontakt slik at når det skjer noe litt uskyldig men kanskje også litt småfrekt med noen random. Slår ikke alle systemer seg på automatisk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei selvfølgelig presser en ordentlig mann seg ikke på, det er derimot helt sykt at hun mener at han er creppy fordi han fikk ereksjon.

Det har jeg ikke sagt. Jeg skrev at jeg hadde syntes det var creepy om jeg kjente det. Jeg mener at en mann som får ereksjon i den settingen skal trekke seg vekk, det er bare snakk om å lene kroppen sin litt motsatt vei og ikke drive å la den bli pressa på meg under hadetklemmen på tredje date. 

At ts syns noe annet skal hun få lov til og jeg sa at hun burde invitert han opp om hun ville ha sex. 

Hva er problemet deres med at fremmede ståpikker ikke er en selvfølge at er ønsket og spesielt ikke i en setting midt på gata når man bare sier hadet og kysser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi er tydeligvis veldig ulike. Hadde jeg kjent at daten hadde ståpikk under en klem på tredje date hadde jeg syns han var creepy og hvis han hadde spurt om å få bli med opp hadde det vært dealbreaker for meg fordi jeg hadde følt han bare ville en ting med meg. 

Hvis du vil ha han med deg inn må du invitere ham. Vanlige menn presser seg ikke på så tidlig og godt er det 

Dette er noe av det rareste jeg har lest på lenge. Akkurat som mannen kan styre dette selv🥺

• Liker 3
Skrevet

Så la meg se om jeg har forstått deg korrekt, du kan gni rumpa di og puppene dine på dem så mye du vil, men om di får ereksjon for det så er det altså creepy?

Nei det har jeg ikke sagt. Du dikter opp et helt annet scenario. Du klarer ikke å forholde deg saklig og til hva vi faktisk diskuterer, så ja du bør faktisk lære å kontrollere deg i diskusjoner. 

Sitat

Hei om du danser normalt og ikke gnir deg på dem, og de med ståpikk kommer opp og gnir seg opp mot deg, helt annen historie.

Nettopp.

Sitat

Men den ideen om at menn må da bli bedre på å kontrollere seg viser hvor lite dere kvinner skjønner hva som skaper ereksjon overhode, og hva som faktisk kreves for å kunne skape den kontrollen er regelmessig kroppskontakt slik at når det skjer noe litt uskyldig men kanskje også litt småfrekt med noen random. Slår ikke alle systemer seg på automatisk. 

Jeg er fullt klar over at ereksjon er en naturlig ting som menn ikke alltid har kontroll over. Det de derimot har kontroll over er hvordan de velger å handle mens de har ereksjon, for eksempel velge å ikke voldta og ikke late som de ikke har kontroll over hva de gjør med ereksjonen,  og å velge å utvise folkeskikk og ikke dytte den på låret til damer de knapt kjenner som er temaet her.  

Nå gidder jeg ikke denne idiotiske diskusjonen noe mer. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jaha, og hvor har du lært om hva feminisme gjør? På kvinnehatende sider som ikke aner hva feminisme jobber mot tydeligvis. Forresten er nødhjelp til fattige i Afrika feministisk menneskerettighetsarbeid det også, det inkluderer mensprodukter til jenter som mister skolegang pga mensfattigdom, informasjonsarbeid innad kulturer og mannegrupper mot vold og overgrep mot kvinner, ressurser til å dyrke egen mat som igjen hjelper kvinner til å kunne drive sine egne landområder og være mindre avhengige av menn for å overleve, og naturligvis kamp mot terroristgrupper som bruker voldtekt som våpen. 

Jeg har ikke sagt noen ting om hva ts burde føle eller mene. Jeg skrev fra første post at Vi var tydeligvis forskjellige for jeg hadde syns det hadde vært creepy,  og det er det åpenbart enkelte her som ikke tåler å høre. Videre drar du ting helt ut av kontekst når du begynner å bable om å slenge pupper i trynet på menn og gnikke rumpa opp og ned på pikken til mannen i flere minutter. 

Det går ikke an å ta deg seriøst. Jeg har heller ikke noe interesse av å omvende din mening på noen måte, så vedrørende stiv pikk mot låret fra en mann man knapt kjenner så får du la meg ha min mening og du skal få ha din. Videre er det bare bortkastet å diskutere med deg. 

Vel for det første vokste jeg opp i den kulturen hvor det var ikke før jeg var rundt 16-17 at jeg innså det var et par ting som jeg så ikke stemte med måten ting ble sagt om hvor onde menn var, og så en ca 10 års lang kamp før resten av familien begynte å se de samme uglene i mosen. 

Kvinnehater er blitt litt som Nazi, du kan liksom bare bruke det og så betyr det at du har vunnet kampen og du kan se på andre siden som barbarere som vil at ting skal gå tilbake slik det var på 40 tallet. 

Alt det andre du har beskrevet kalles medmenneskelighet.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det har jeg ikke sagt. Jeg skrev at jeg hadde syntes det var creepy om jeg kjente det. Jeg mener at en mann som får ereksjon i den settingen skal trekke seg vekk, det er bare snakk om å lene kroppen sin litt motsatt vei og ikke drive å la den bli pressa på meg under hadetklemmen på tredje date. 

At ts syns noe annet skal hun få lov til og jeg sa at hun burde invitert han opp om hun ville ha sex. 

Hva er problemet deres med at fremmede ståpikker ikke er en selvfølge at er ønsket og spesielt ikke i en setting midt på gata når man bare sier hadet og kysser. 

Ingen som helst problemer i det hele tatt, men da setter du jo også ansvaret på at menn skal da vær bestandig den som er i kontroll av en biologisk reaksjon og skal trekke seg og skamme seg for den. Du har halve den kvinnelige befolkningen som vil at menn skal be om tilatelse for hver minste nye bevegelse, mens resten er lei av at menn ikke er mer spontane. Er du lent opp mot en fyr, kliner med han, han får ereksjon og du synes det er turn off, greit nok. Du skal ikke tvinges til å måte føle på den, men du kan også dra skrittet ditt unna slik at han skjønner tegnina. Siden han ikke kan vite om du er den av 50/50 som vil ha en unnskyldning, eller synes det er kjempe turn off når menn unskylder seg for ereksjon eller ber om å få gjøre hver minste lille ting.

Skrevet

Høres ut som han er uerfaren men det går fort over når du har styrt showet et par ganger og fått han varm i trøya.

Anonymkode: ec4e0...ffe

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Høres ut som han er uerfaren men det går fort over når du har styrt showet et par ganger og fått han varm i trøya.

Anonymkode: ec4e0...ffe

Hvordan er det uerfaren å ikke presse til noe man ikke vet om personen vil?

Skrevet

TS her. Synes flere misforstår og det er kanskje min feil. Men han dyttet ikke eller gned den ikke mot låret mitt eller sånn. Vi sto vanlig tett, og vi klinte. Tungekysset altså. Jeg kjente at han var hard mot magen min, men han beveget seg ikke. Han bare hadde stå. Han holdt rundt meg, kjente litt på rumpa mi, kysset. Hvis han hadde lyst hadde jeg det også, og hadde han hintet om mer hadde jeg vært klar. Han gjorde ingenting galt, så ikke snakk dårlig om ham. Men dette skjedde for noen få dager siden og vi har truffet hverandre etterpå og da overnattet vi.

Anonymkode: 348ad...23e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det var ditt hjem dere st utenfor. Da kun du invitere han med inn. 

Anonymkode: fc7b2...0fb

Syns det var bra du ikke lot det gå hele veien for da hadde du følt deg enda verre nå hvis han ble stille. Kan sende en mld da og høre åssen det går?? D har du ikke mye på å tape pluss at du viser litt interesse

Anonymkode: 6c971...bd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...