AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Jeg har datet i et par uker, til sammen tre ganger har vi møtt hverandre, men aldri hjemme hos noen av oss. Sist gang fulgte han meg hjem. Vi kysset en stund utenfor, også med tunge. Jeg kunne kjenne at han hadde ståpikk når vi sto tett. Men han foreslo ikke noe. Så da sa vi god natt og ikke noe mer. Jeg var skuffet, for dette var en kveld da vi kunne ha gått videre. Han er ellers helt topp, og jeg er jo gira på ham, men jeg vet ikke når han er så passiv. Hva skal jeg si? Anonymkode: 348ad...23e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Da er vel en hjemmedate det naturlige neste steget, hvis det føles riktig? Tør du invitere han til deg? Jeg satt litt med samme følelsen etter min siste date - at dette endte litt for tidlig.. Men jeg fikk meg bare ikke til å invitere han hjem. Og jeg skjønner jo at han ikke ville invitere seg selv inn heller..! Blir liksom feil uansett. Anonymkode: 53c41...6a4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Så passiv? Tja, kanskje han bare er respektfull? Har dere hatt kontakt i ettertid? Har han foreslått å møtes igjen? Anonymkode: eea3b...5c4 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Jeg tror du er nødt til å ta litt styring i starten, høres for meg ut som dette er en mann som selv med ståpikk ikke vil la det kontrollere han til å presse deg til å gjøre noe du nødvendigvis ikke vil. Det er vanskelig å vite når det er ok å foreslå å ta det videre til soveromet, og gjør du det på feil tidspunkt kan de tro at det er bare det du tenker på selv om du følte det ville vært en naturlig tid å gjøre det på. Jeg synes også du skal se på det som at du har vært heldig, jeg skjønner at du gjerne skulle ville likt at han var man som tok initiativ og du mer enn gjerne skulle ønske at han tok deg den kvelden. Men med mindre du har gitt tydelig signal på at det er det du vil, og han ikke er i kategorien av menn som kan få hvilke som helst kvinner når han vil. Så isteden for å være arrogant nok til å tro at han fortjente mer enn kysset, var han heller takknemlig for at han fikk det, med garantert håp om at neste gang kan det naturlig lede til noe mer om dere kysser hjemme på sofaen hos den andre. Prøv å tenk på det fra hans perspektiv, for alt han vet så holder du på å gi han en sjanse, og kysset var en måte å finne ut hva du føler. Har opplevd det gå begge veier så mange ganger, hvor kysset var en test når jeg enda datet at jeg sluttet å prøve å ha sex under første kyss med mindre hun også begynte å ville ha ville hender på rompa si og sine på skrittet mitt. Anonymkode: 6e7c6...5f6 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Det var ditt hjem dere st utenfor. Da kun du invitere han med inn. Anonymkode: fc7b2...0fb 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Det er jo du som må foreslå noe utenfor ditt hus? Anonymkode: d10a9...2cc 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 Vi er tydeligvis veldig ulike. Hadde jeg kjent at daten hadde ståpikk under en klem på tredje date hadde jeg syns han var creepy og hvis han hadde spurt om å få bli med opp hadde det vært dealbreaker for meg fordi jeg hadde følt han bare ville en ting med meg. Hvis du vil ha han med deg inn må du invitere ham. Vanlige menn presser seg ikke på så tidlig og godt er det Anonymkode: afd36...313 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi er tydeligvis veldig ulike. Hadde jeg kjent at daten hadde ståpikk under en klem på tredje date hadde jeg syns han var creepy og hvis han hadde spurt om å få bli med opp hadde det vært dealbreaker for meg fordi jeg hadde følt han bare ville en ting med meg. Hvis du vil ha han med deg inn må du invitere ham. Vanlige menn presser seg ikke på så tidlig og godt er det Anonymkode: afd36...313 WHAT?! Nå må du gi deg, går det ann å være så feminist skadet? De står og kliner med hverandre og jeg antar holder rundt godt rundt hverandre, men han er creepy fordi han fikk ereksjon? Hva skjer med deg når du blir holdt rundt enn mann som du virkelig liker og slår på alle tenningsmønstrene dine? Ser du på deg selv som creepy når du blir ufrivilig våt eller er det ok fordi det ikke er synbart? Anonymkode: 6e7c6...5f6 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): WHAT?! Nå må du gi deg, går det ann å være så feminist skadet? De står og kliner med hverandre og jeg antar holder rundt godt rundt hverandre, men han er creepy fordi han fikk ereksjon? Hva skjer med deg når du blir holdt rundt enn mann som du virkelig liker og slår på alle tenningsmønstrene dine? Ser du på deg selv som creepy når du blir ufrivilig våt eller er det ok fordi det ikke er synbart? Anonymkode: 6e7c6...5f6 herregud om du får ståpikk av å kysse da har du 0 kontroll, desperat as Anonymkode: b7a78...eba 1 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har datet i et par uker, til sammen tre ganger har vi møtt hverandre, men aldri hjemme hos noen av oss. Sist gang fulgte han meg hjem. Vi kysset en stund utenfor, også med tunge. Jeg kunne kjenne at han hadde ståpikk når vi sto tett. Men han foreslo ikke noe. Så da sa vi god natt og ikke noe mer. Jeg var skuffet, for dette var en kveld da vi kunne ha gått videre. Han er ellers helt topp, og jeg er jo gira på ham, men jeg vet ikke når han er så passiv. Hva skal jeg si? Anonymkode: 348ad...23e Hva har skjedd med verden? Hvorfor skal dette være en "dårlig ting"? 😅🙈. Jeg tenker "oi så bra" - etter tre dates så kjenner man ikke en person skikkelig, men hvis dere føler dere tiltrukket av hverandre så er det bare bra å bytte opp spenningen mellom hverandre. Det sier mye om denne personen, som ikke bare følger pikken sin uavhengig hvor. Forstår ikke helt hvorfor du anser dette som noe negativt, men deg om det. Anonymkode: 50928...00c 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #11 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): WHAT?! Nå må du gi deg, går det ann å være så feminist skadet? De står og kliner med hverandre og jeg antar holder rundt godt rundt hverandre, men han er creepy fordi han fikk ereksjon? Hva skjer med deg når du blir holdt rundt enn mann som du virkelig liker og slår på alle tenningsmønstrene dine? Ser du på deg selv som creepy når du blir ufrivilig våt eller er det ok fordi det ikke er synbart? Anonymkode: 6e7c6...5f6 Kan være enig i mye av det den brukeren skrev. En ordentlig mann presser seg ikke på, men hvis du ville hatt han med inn - så skulle du spurt. Men når du beskriver det scenarioet i HI - så får man en vibe av at "sex er alt". Vil du ha et godt langvarig forhold, eller kanskje bli ghosta fordi du hoppa til køys for tidlig? Finnes ikke noe negativt med at mannen gikk hjem etter "hade"-kysset. Høres perfekt ut, og spenningen har bygd seg opp fordi begge er tiltrukket av hverandre. Anonymkode: 50928...00c 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #12 Skrevet 5. september 2022 Det er jo du som må ta initiativ hvis du ønsker sex! Han kan jo ikke det, mange ville fordømt han for det. 7 minutter siden, AnonymBruker said: herregud om du får ståpikk av å kysse da har du 0 kontroll, desperat as Anonymkode: b7a78...eba Da får du finne menn som ikke får ereksjon av å kysse en dame, eventuelt som greier å kontrollere ereksjonen. Mulig du er veldig ung, du vet tydeligvis ikke hvordan dette fungerer Anonymkode: f4918...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #13 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har datet i et par uker, til sammen tre ganger har vi møtt hverandre, men aldri hjemme hos noen av oss. Sist gang fulgte han meg hjem. Vi kysset en stund utenfor, også med tunge. Jeg kunne kjenne at han hadde ståpikk når vi sto tett. Men han foreslo ikke noe. Så da sa vi god natt og ikke noe mer. Jeg var skuffet, for dette var en kveld da vi kunne ha gått videre. Han er ellers helt topp, og jeg er jo gira på ham, men jeg vet ikke når han er så passiv. Hva skal jeg si? Anonymkode: 348ad...23e I lys av alle kampanjer de siste årene hvor et hvert fremstøt fra mannen anses som seksuell trakassering og mere til så er dette blitt resultatet. Det i tillegg til at menn flest ikke lenger ønsker å være den eneste som er frempå - og ansvarliggjøres hele kvinnens sexliv. Hadde jeg blitt singel igjen så hadde jeg nok blitt slik selv. Anonymkode: e0cc0...fe8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #14 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det var ditt hjem dere st utenfor. Da kun du invitere han med inn. Anonymkode: fc7b2...0fb Det samme tenkte jeg. Tungekysset var nom et hint på at du skulle invitere han inn. Skulle han inviterte seg selv? Anonymkode: 369e8...bdb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #15 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): herregud om du får ståpikk av å kysse da har du 0 kontroll, desperat as Anonymkode: b7a78...eba Ja for en taper man er om noen man har følelser for og synes er attraktiv kliner med presser seg opp til deg og man får en biologisk reaksjon. Er du typen som skylder på kvinner hvis de blir våte under voldtekt også? AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan være enig i mye av det den brukeren skrev. En ordentlig mann presser seg ikke på, men hvis du ville hatt han med inn - så skulle du spurt. Men når du beskriver det scenarioet i HI - så får man en vibe av at "sex er alt". Vil du ha et godt langvarig forhold, eller kanskje bli ghosta fordi du hoppa til køys for tidlig? Finnes ikke noe negativt med at mannen gikk hjem etter "hade"-kysset. Høres perfekt ut, og spenningen har bygd seg opp fordi begge er tiltrukket av hverandre. Anonymkode: 50928...00c Nei selvfølgelig presser en ordentlig mann seg ikke på, det er derimot helt sykt at hun mener at han er creppy fordi han fikk ereksjon. Jeg synes også fyren gjorde helt rett, fordi han kan umulig vite at han endte opp med å være på date med noen som ville at han skulle bli med opp. Men isteden for å skape situasjoner slik TS nå er i hvor hun er skuffet over situasjonen, så isteden burde det på samme måte som det er forventet at menn betaler på date, så bør det forventes at kvinner er de som tar første initiativ. Jeg skjønner at det fortsatt er kvinner som har lyst til å bli forført og ha menn som tar kjøringa, men det er for risikabelt idag. Så hvis vi gjør det om til en sosial norm at kvinner tar det første steget til sex så vil vi fjerne en stor del av problemene vi har idag rundt dating. En kvinnes flørting er en annen kvinnes seksuell trakassering, og kontra til populær "visdom" så ønsker faktisk ikke menn flest å dominere kvinner, de ønsker å imponere. Anonymkode: 6e7c6...5f6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #16 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har datet i et par uker, til sammen tre ganger har vi møtt hverandre, men aldri hjemme hos noen av oss. Sist gang fulgte han meg hjem. Vi kysset en stund utenfor, også med tunge. Jeg kunne kjenne at han hadde ståpikk når vi sto tett. Men han foreslo ikke noe. Så da sa vi god natt og ikke noe mer. Jeg var skuffet, for dette var en kveld da vi kunne ha gått videre. Han er ellers helt topp, og jeg er jo gira på ham, men jeg vet ikke når han er så passiv. Hva skal jeg si? Anonymkode: 348ad...23e Så når menn ikke pusher til sex er det også et problem. Kvinner får bestemme seg. Anonymkode: 90230...13e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #17 Skrevet 5. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: En kvinnes flørting er en annen kvinnes seksuell trakassering Denne setninga bør alle ha i bakhodet til enhver tid i en slik setting. Aldri anta det er greit å gjøre fysiske fremstøt, med mindre hun har uttrykt er verbalt samtykke. Eller hun selv tar initiativ Anonymkode: f4918...d3c 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #18 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Denne setninga bør alle ha i bakhodet til enhver tid i en slik setting. Aldri anta det er greit å gjøre fysiske fremstøt, med mindre hun har uttrykt er verbalt samtykke. Eller hun selv tar initiativ Anonymkode: f4918...d3c Det burde være selvsagt at alle kvinner er ulike og har eierskap til egen kropp ja, men noen må ha det inn med teskje. Anonymkode: 369e8...bdb 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #19 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): WHAT?! Nå må du gi deg, går det ann å være så feminist skadet? De står og kliner med hverandre og jeg antar holder rundt godt rundt hverandre, men han er creepy fordi han fikk ereksjon? Hva skjer med deg når du blir holdt rundt enn mann som du virkelig liker og slår på alle tenningsmønstrene dine? Ser du på deg selv som creepy når du blir ufrivilig våt eller er det ok fordi det ikke er synbart? Anonymkode: 6e7c6...5f6 Hva i alle dager har det med feminisme å gjøre at man syns det er creepy å få en ståpikk klemt opp til låret uten å ha bedt om det fra en du har møtt tre ganger? Hater du feminisme så mye at du må bruke det som skjellsord i enhver sammenheng du ikke deler synspunkt med? Hvis du hater det feminisme står for og jobber for så mye da har du et alvorlig problem. Det blir liksom som å hate kamp mot fattigdom og nødhjelp til Afrika og motstand mot tortur og andre menneskerettighetsbrudd. Da er det kvinner du innerst inne hater, grattis! Anonymkode: afd36...313 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #20 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser du på deg selv som creepy når du blir ufrivilig våt eller er det ok fordi det ikke er synbart? Anonymkode: 6e7c6...5f6 Men det sier jo litt om intelligensen din når du klarer å trekke dette som sammenligning. Som om jeg går å gnir fittesafta mi rundt på alle jeg er i bli kjent fasen med. Anonymkode: afd36...313 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå