AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #21 Skrevet 8. september 2022 vil ikke si at det er creepy men sjansen er stor at drømmen blir knust Anonymkode: c545b...72a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #22 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har du sendt melding? 😊 Anonymkode: 92352...cb8 Har drøyd det litt. Har ikke lyst til å ødelegge sjansene mine med henne. Anonymkode: 93537...e00
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #23 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har drøyd det litt. Har ikke lyst til å ødelegge sjansene mine med henne. Anonymkode: 93537...e00 Du får jo ingen sjanser om du bare sitter på gjerdet heller😉 Anonymkode: 90004...43a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #24 Skrevet 8. september 2022 Jeg har fått en sånn melding, var veldig hyggelig og jeg fikk et godt inntrykk av personen 🙂 Meldingen var ydmyk og hyggelig og ga ingen dårlige vibber. Har også fått noen der det bare står "hei" etterfulgt av noe kryptisk. Når jeg har spurt hvem det er og litt rundt det, har jeg ofte fått svaret "gjett". Altså nei. Om man melder noen sånn skal ikke mottaker være den som jobber 😆 Men har også sendt en sånn. Noen år etter hadde vi to barn ☺️ Ingenting å tape ☺️ Kanskje tone ned at du husker henne derfra og snakke om blikkontakten, men at dere har noen felles venner og spørre om hun vil ta et glass en kveld. Så kan du ta opp det med konserten som en funfact når dere kjenner hverandre litt bedre ☺️ Anonymkode: 1c82f...bf6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå