AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Hei. Jeg ble singel før sommeren etter et langt ekteskap. Det var hun som gjorde drt slutt. Jeg var ute på den lokale pubben siden det var en konsert der jeg ville se. Jeg fikk der blikkontakt med ei jente som var tydelig interessert, men jeg var ikke klar siden jeg fremdeles slet med en del følelser og tanker rundt bruddet. Nå har ting roet seg og jeg føler meg klar for å gå videre. Jeg fant tilfeldigvis jenta på facebook siden vi har felles venner. Og kunne vært interressert i å bli kjent med henne. Er det innenfor eller creepy å legge henne til som venn på facebook? Anonymkode: 93537...e00
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Veldig creeepy Anonymkode: 1e612...f71 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Da lar jeg være å legge henne til😅 Anonymkode: 93537...e00 1
Stavangerrrr Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Ikke creepy, men ikke legg hun til, send heller en hyggelig melding på messenger 😊 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 Stavangerrrr skrev (Akkurat nå): Ikke creepy, men ikke legg hun til, send heller en hyggelig melding på messenger 😊 Tenkte litt på det også faktisk. Det er kanskje lurere😊 Anonymkode: 93537...e00 5
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 Send henne melding først.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 Nei blikkontakt for x antall mnd siden er ikke nok til å stalke og legge noen til på fb. For alt du vet så hun på personen bak deg, syns du hadde rar bart eller kule briller , eller bare hvilte øynene sine ut i lufta tilfeldigvis mot der du satt. Om hun prøvde å flørte hadde hun gjort mer enn et blikk og uansett har hun glemt deg nå Sats heller på å gå dit igjen og håp hun dukker opp igjen, hvis det er meant to be vil dere møtes igjen Anonymkode: 17617...b84 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Jeg ble singel før sommeren etter et langt ekteskap. Det var hun som gjorde drt slutt. Jeg var ute på den lokale pubben siden det var en konsert der jeg ville se. Jeg fikk der blikkontakt med ei jente som var tydelig interessert, men jeg var ikke klar siden jeg fremdeles slet med en del følelser og tanker rundt bruddet. Anonymkode: 93537...e00 Hvordan vet du at hun var interessert, sa hun noe, eller er du enda en av de kg-menn som tolker ufattelig mye ut fra et blikk? Anonymkode: 1cd3c...27d 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #11 Skrevet 5. september 2022 Det er nok best å la dette være ja 😅 Vent heller til en dame faktisk tar kontakt med deg og sier rett ut at hun er interessert. Mange reagerer sterkt på å bli snakket til eller på andre måter kontaktet av fremmede menn Anonymkode: 0c262...229 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #12 Skrevet 5. september 2022 Du kan jo skrive en melding til henne da og si typ "heisann! håper dette ikke virker merkelig, men jeg så deg på ***-konserten for en stund siden og synes du var så søt. Og nå dukket du opp som forslag til venner, så jeg tenkte hvorfor ikke skrive:)" eller noe lignende. Typ ydmykt. Værste som kan skje er at hun ikke svarer Anonymkode: df56f...a21 8 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #13 Skrevet 5. september 2022 Det beste er å ta kontakt i virkeligheten. "jeg har sett deg der og der" uten å ta kontakt, er ikke nødvendigvis så hyggelig. Anonymkode: 70686...dca 1
Daria Skrevet 5. september 2022 #14 Skrevet 5. september 2022 (endret) Dere snakket ikke samme, det var kun det du tolket som blikkontakt og dermed interesse, og dette skjedde på et sted med mye folk for flere måneder siden? Jeg klarer ikke se noen måte du kan ta direkte kontakt på eller forklare hvordan du fant henne ("Jeg oppdaget helt tilfeldig at vi hadde felles kjente på fb" når du ikke engang vet navnet hennes er ikke umiddelbart betyggende) uten at det vil bli creepy. Hvis disse felles vennene faktisk er felles venner, kan del vel finnes mer naturlige måter å treffes (eller i det minste sende ut litt følere) på. Endret 5. september 2022 av Daria 1
Stavangerrrr Skrevet 5. september 2022 #15 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du kan jo skrive en melding til henne da og si typ "heisann! håper dette ikke virker merkelig, men jeg så deg på ***-konserten for en stund siden og synes du var så søt. Og nå dukket du opp som forslag til venner, så jeg tenkte hvorfor ikke skrive:)" eller noe lignende. Typ ydmykt. Værste som kan skje er at hun ikke svarer Anonymkode: df56f...a21 Helt innafor, ikke skriv noe om at du såg at hun flørtet, bare skriv noe som dette 😊 De fleste vil bli smigret, enten de ønsker kontant eller ikke, men la det bli med den meldingen om hun ikke svarer 😉 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #16 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan jo skrive en melding til henne da og si typ "heisann! håper dette ikke virker merkelig, men jeg så deg på ***-konserten for en stund siden og synes du var så søt. Og nå dukket du opp som forslag til venner, så jeg tenkte hvorfor ikke skrive:)" eller noe lignende. Typ ydmykt. Værste som kan skje er at hun ikke svarer Anonymkode: df56f...a21 Dette var et fint forslag. Hvis jeg hadde øyet en mann og han skrev noe slikt da hadde jeg blitt ordentlig glad tror jeg. Ydmykt, høflig, respektfullt. Og endelig en mann som tør å ta initiativ og som ikke er redd! Men skriv heller på Messenger litt før du legger henne til som venn. Mange vil bare være fb-venn så de kan snoke og stalke. Anonymkode: 18227...cec 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #17 Skrevet 5. september 2022 Det som er dumt med messenger uten å være venn er at hun kanskje aldri oppdager meldingen, og du kan ikke vite om den er ignorert eller ikke lest. Anonymkode: 09964...daf
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #18 Skrevet 5. september 2022 Jeg la merke til en søt dame nå i helga. Hun fulgte meg med blikket, og prøvde liksom å ha kontroll på hvor jeg var i lokalet. Jeg fant henne på fb, siden hun hadde gitt arrangement en like. Sendte en melding, og fikk et positivt svar. Livet leker. Anonymkode: 7aff1...79a 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #19 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du kan jo skrive en melding til henne da og si typ "heisann! håper dette ikke virker merkelig, men jeg så deg på ***-konserten for en stund siden og synes du var så søt. Og nå dukket du opp som forslag til venner, så jeg tenkte hvorfor ikke skrive:)" eller noe lignende. Typ ydmykt. Værste som kan skje er at hun ikke svarer Anonymkode: df56f...a21 Tenker at dette er en grei melding å sende. Anonymkode: 491f6...018 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #20 Skrevet 7. september 2022 Har du sendt melding? 😊 Anonymkode: 92352...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå