hesteelsker Skrevet 20. august #161 Del Skrevet 20. august Tertit skrev (2 timer siden): Jeg så hele seansen om bilen som "liksom" skrapet oppbilen hennes. Jeg sto like ved og ventet på noen. Mannen rygget bilen sin rolig og sakte inn ved siden av hennes bil, gikk forsiktig ut av sin bil. Han hadde knapt rukket å åpne sin bildør før hun kom brølende mot ham. "Dette er en bil til 2 millioner! Du har skrapet opp bilen! Sånt gjør man ikke!" Hun gikk ikke rundt for å se om han faktisk HADDE laget noen ripe. Han ba henne komme og se, hun ville ikke men gikk tilbake til førersiden. Mannen gikk inn og handlet, og kom like etterpå ut igjen. Da "hoppet" hun på ham, dette blir forsikringssak, du skal bekrefte at du har skrapet opp bilen. Mannen gikk bort igjen for å se hvor skrapene er, tok bilde av speilet hennes for å sikre seg bevis. Hun oppførte seg helt irrasjonelt, som om hun var med i en film og spilte en rolle. veldig teatralsk. Til slutt gikk jeg bort og spurte om jeg kunne få se skaden. Hun lot meg se. Jeg så........ ingenting. Jeg spurte om hun kunne vise meg skaden. Hun pekte på speilet. Jeg så....... ingenting. Jeg spurte om hun mente steinsprutskadenee hun har oppe på speilet? Da begynte hun å hyle til meg også. Jeg trakk meg litt tilbake, men fulgte med helt til mannen kjørte av gårde. Jeg undrer meg: satt hun og ventet på at en stakkar skulle parkere ved siden av henne, så hun kunne få til en forsikringssak? Var dette et forsøk på forsikringssvindel? Satt hun og tenkte ut at dette kan bli en fin clickbaitsak? Jeg bare spør. Tenk dere, det er vi som forsikringstakere som må betale for disse svindlerne i form av stadig høyere priser. En annen ting, skal man behøve å være redd for å komme i kontakt med et slikt menneske, uvitende? Ønsker man å støtte en slik person? Ikke jeg. Jeg skulle ønske hun hadde filmet meg også, for jeg ville anmeldt henne. Kanskje ble jeg filmet, det vet jeg ikke. Uansett, dette er ikke akseptabel oppførsel. For mannens skyld håper jeg at han ikke er på de sosiale mediene og får dette med seg. Jeg går god for at han gjorde ikke noe galt, men han har ingen mulighet til å forsvare seg. Skam! Dette høres veldig ut som Ellen... Som jeg har nevnt tidligere synes jeg hun opplever utrolig mange problemer med ting hun kjøper osv, men det er ALDRI hennes feil. Virker som det ikke var et problem egentlig nå heller. Vanligvis ville hun vel vist oss bilde av ripa dersom den faktisk eksisterte? Men det gjorde hun ikke. Beviser bare at den aldri var der i utgangspunktet.. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 22. august #162 Del Skrevet 22. august Blåttvann skrev (På 19.8.2024 den 23.07): Hvordan er familien? Jeg synes pappaen og mammaen har virket så koselige, men kommer jo selv fra en slik familie hvor alt fremsto så bra utenfra og så var det pill rottent mellom husets fire vegger. Faren er vel død? Er jo derfor hun har pengee mellom hendene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. august #163 Del Skrevet 22. august Klump skrev (1 time siden): Faren er vel død? Er jo derfor hun har pengee mellom hendene Død av kreft ja. Så moren sitter ikke med uskiftet bo? Og barna har allerede fått cash fra farens død? Hm... da min ene forelder døde fikk jeg ikke en krone, det sitter den gjenlevende på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hesteelsker Skrevet 22. august #164 Del Skrevet 22. august Blåttvann skrev (51 minutter siden): Død av kreft ja. Så moren sitter ikke med uskiftet bo? Og barna har allerede fått cash fra farens død? Hm... da min ene forelder døde fikk jeg ikke en krone, det sitter den gjenlevende på. Men kan de ikke ha fått livsforsikring? Jeg tror uansett pengene hennes kommer fra jobben. Husker en avis skrev om influenceres inntekt i skattelistene og tror hennes var på typ 2 millioner. Og den øker stadig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. august #165 Del Skrevet 22. august hesteelsker skrev (2 timer siden): Men kan de ikke ha fått livsforsikring? Jeg tror uansett pengene hennes kommer fra jobben. Husker en avis skrev om influenceres inntekt i skattelistene og tror hennes var på typ 2 millioner. Og den øker stadig.. Inntekt er vel ikke arv/forsikring? Dette aner jeg ingenting om, mulig alt av penger inn vises som inntekt i skattelistene. Ellers tjener hun vel mye på Snap. Kanskje 20k om dagen. IR tjener jo lett 100k om dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hesteelsker Skrevet 22. august #166 Del Skrevet 22. august Blåttvann skrev (6 timer siden): Inntekt er vel ikke arv/forsikring? Dette aner jeg ingenting om, mulig alt av penger inn vises som inntekt i skattelistene. Ellers tjener hun vel mye på Snap. Kanskje 20k om dagen. IR tjener jo lett 100k om dagen. Oi, formulerte meg feil her. Mente at man kan vel få utbetaling på livsforsikring, selv om man ikke får arv før moren går bort. Inntekten hennes var på rundt 2 mill, uavhengig av alt med faren, mente jeg. Det er jo fra Snapchat osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 24. august #167 Del Skrevet 24. august Tydeligvis bare de dagene jeg har vært innom henne hun har hatt en fridag da 😇 Overskriften på VGs forside er "På kjøkkenet ni timer hver dag" https://www.godt.no/aktuelt/i/gwwqpa/ellen-aabol-mattips?utm_source=vgfront-personalized&utm_content=hovedlopet_row15_pos1&utm_term=niche_personalized_front-test-standard_niche_ranker-1- 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 28. august #168 Del Skrevet 28. august For et slitsomt menneske!!! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 4. september #169 Del Skrevet 4. september Hva skjer med tekstinga? Blir helt svett. Den er mer detaljert enn for hørselshemmedes teksting på NRK.. Ned til hvert minste åndedrag og sukk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 4. september #170 Del Skrevet 4. september Jeg undrer meg over hvor stor markedsverdi hun egt har lengre? Hun henger alltid en eller to dager etter på hva hun legger ut, så eventer hun evt er med på henger jo ikke på greip.. I dag har hun vært på det Snapchat greiene, men helt stille fra kanalen hennes? Eneste grunnen til at jeg vet hun var der, er fordi PelleK tagget henne🙃 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. september #171 Del Skrevet 5. september Birdo skrev (13 timer siden): Jeg undrer meg over hvor stor markedsverdi hun egt har lengre? Hun henger alltid en eller to dager etter på hva hun legger ut, så eventer hun evt er med på henger jo ikke på greip.. I dag har hun vært på det Snapchat greiene, men helt stille fra kanalen hennes? Eneste grunnen til at jeg vet hun var der, er fordi PelleK tagget henne🙃 Nå kom recap fra eventet i går🙃🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eydieychdi Skrevet 7. september #172 Del Skrevet 7. september (endret) Birdo skrev (På 5.9.2024 den 1.59): Hun henger alltid en eller to dager etter på hva hun legger ut, så eventer hun evt er med på henger jo ikke på greip. Forsinkelsen er vel for å skjule hvor hun befinner seg, slik at hun ikke blir oppsøkt av fremmede. Det hadde vært kjipt om noen ripet opp bilen hennes mens hun var på en event feks. Ja, folk et akkurat så ufyselige. 🤭 Endret 7. september av Eydieychdi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hesteelsker Skrevet 25. september #173 Del Skrevet 25. september Andre enn meg som synes dette med foten er veldig merkelig? Hun klager over å ikke kunne bruke den, men utsetter seg konstant for å gjøre den verre. I tillegg sier legen den burde vært bedre, kanskje hun bare innbiller det seg på dette punktet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 25. september #174 Del Skrevet 25. september hesteelsker skrev (1 time siden): Andre enn meg som synes dette med foten er veldig merkelig? Hun klager over å ikke kunne bruke den, men utsetter seg konstant for å gjøre den verre. I tillegg sier legen den burde vært bedre, kanskje hun bare innbiller det seg på dette punktet? Prakteksemplar av diagnosen helseangst.. Hun har vel hinta til det selv tidligere og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 25. september #175 Del Skrevet 25. september Jeg har skrevet om dette tidligere også - hun er pick-me. Det ser man på dette med foten, når hun er syk osv. Hun elsker liksom å vise at hun er så fjollete som gjør ting hun ikke burde🙄 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 25. september #176 Del Skrevet 25. september Hun gir meg krampe. Seriøse videoer med matlaging, det er innholdet hun bør holde seg til 🤗 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hesteelsker Skrevet 26. september #177 Del Skrevet 26. september Jeg er fremdeles så nysgjerrig på hvorfor hu ikke dro til Afrika. Hun snakket ikke om annet en periode, og sa aldri hvorfor hun ikke dro.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hesteelsker Skrevet 23. oktober #178 Del Skrevet 23. oktober Sa hun ikke at Tobias skulle være med til India? Hvorfor er han ikke med? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne198 Skrevet søndag kl 17:26 #179 Del Skrevet søndag kl 17:26 Har moren ny type? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 4 timer siden #180 Del Skrevet 4 timer siden Flere spørsmål her; 1) hvem er Leif som var med til India, og 2) hvorfor har hun ikke nevnt Tobias/Mario med ett ord etter at hun kom hjem? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå