AntiBullshit Skrevet 3. juli #241 Skrevet 3. juli Hva er greia med at hun liksom skal være historisk reiseguide hver gang hun er på tur? Hun virker mer opptatt av å snakke mest mulig og fremstå veldig kunnskapsrik (når det er åpenbart at dette har hun akkurat hørt/les selv), som en oppmerksomhetssyk papegøye. Veldig merkelig. Hadde det vært noe hun ville dele fordi det overrasket henne eller som hun selv synes var spennende så pleier folk å ha et annet engasjement og fokus når de prater, hun virker bare som hun er på audition for å bli en dominerende programleder - en sånn som tar oppmerksomheten vekk fra innholdet i programmet 6
hesteelsker Skrevet 3. juli #242 Skrevet 3. juli Hvorfor sier hun at hun kan tysk? Hun er typen som garantert hadde snakket tysk dersom hun kunne det, og jeg har aldri hørt henne snakke 1
shab Skrevet 7. juli #243 Skrevet 7. juli Altså hva i all verden! Dagens CLICKBAIT- dronning? Legger ut en snap fra sykehus for noen dager siden. Går totalt under jorden, og forteller NÅ om hva hun har gjort på som om ingenting har skjedd. Nevner litt om at hun setter pris på alle meldinger, men at det går bra nå selv om hun ikke er helt i form. AVFØLG!!!! Hvorfor i all verden orker noen følge denne jenta? Hva er så spesielt med henne kontra andre influensene? 7
Tiara07 Skrevet 7. juli #244 Skrevet 7. juli shab skrev (2 timer siden): Altså hva i all verden! Dagens CLICKBAIT- dronning? Legger ut en snap fra sykehus for noen dager siden. Går totalt under jorden, og forteller NÅ om hva hun har gjort på som om ingenting har skjedd. Nevner litt om at hun setter pris på alle meldinger, men at det går bra nå selv om hun ikke er helt i form. AVFØLG!!!! Hvorfor i all verden orker noen følge denne jenta? Hva er så spesielt med henne kontra andre influensene? Hun skal komme med historien etter hvert…. Snakk om gjennomtenkt mtp seerskare…. 🤢 2
shab Skrevet 8. juli #245 Skrevet 8. juli Jeg følger henne ikke, men må innrømme at jeg var nysgjerrig på hva som faktisk skjedde. Altså hun er jo så oppmerksomhetssyk. Der kom verdens lengste historie. Viktig å legge inn en seanse midtveis hvor hun kutter tomater. Hvorfor har hun plutselig begynt å bruke så mange engelske fraser? Hvis man mistenker dykkersyke, og/eller er så dårlig som hun beskriver venter man ikke 2 døgn for å finne en dykkerlege. Man reiser til nærmeste legevakt. 5
shab Skrevet 17. juli #246 Skrevet 17. juli (endret) I går måtte hun til behandling på sykehuset og har derfor ikke snappet siden klokken 11? Hun rakk likevel lage en matrett og kjøpe mange bøker hun kunne vise frem før den tid. Hun skal selvsagt fortelle, men først må det lages mat og drinker. Endelig leggetid, og da kan hun fortelle. Lang forhistorie, og så kommer svaret. Skjønner meg ikke helt på henne. Hva er det som har skjedd med henne? Forandret hun seg etter farens død? Er det pga sorgen hun opplevde da? Eller har hun blitt besatt på å bli en toppinfluenser? Tar til seg triks fra andre? store overskrifter for å få views. som AnnaR, Isabel osv osv. Håper i alle fall hun blir bra igjen da. (Jeg hverken følger eller abonnerer på henne, men av en eller annen grunn kommer hun av og til øverst med disse overskriftene. Derfor blir jeg nysgjerrig på om det er alvorlig). Endret 17. juli av shab 1
Llise Skrevet 14. august #247 Skrevet 14. august Noen som vet hvem hun er på cruise med? Ser hun sier "vi", ny type igjen?
Kort_og_grei Skrevet 14. august #248 Skrevet 14. august Llise skrev (4 minutter siden): Noen som vet hvem hun er på cruise med? Ser hun sier "vi", ny type igjen? Vi er «oss venninner» som sitter i stolen hjemme «og er på tur» 3
Palmemor Skrevet 14. august #249 Skrevet 14. august Må være sykt slitsomt for den personen ved siden av henne på flyet at hun Jabber konstant 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå