Eydieychdi Skrevet 12. januar #221 Del Skrevet 12. januar Sammy! skrev (9 timer siden): Jeg henger meg mest opp i MENGDEN snapper Jeg tror Snap serverer annonser etter et visst antall klipp. Stor mengde snapper = stor mengde penger for Ellen. Konsekvensene av å utlevere seg selv på denne måten forstår hun kanskje etterhvert… 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hesteelsker Skrevet 4. mars #222 Del Skrevet 4. mars (endret) Noen andre som reagerer på historien hu fortalte om en mann som visstnok skal ha prøvd å kysse henne? Virker ikke som det var det han gjorde en gang. Måten hun snakker om befolkningen i ikke-vestlige land er så utrolig nedsettende og grenser til rasistisk. «De ser ut som gjenger». Lurer på hva hun grunner det i? Sett litt for mange amerikanske filmer kanskje.. I tillegg forventer hun at guiden skal bryte inn som om hun er et lite og forsvarsløst barn, men mener selv det er helt rett at vennene hennes ikke brøt inn. Men alle lokale og guiden brøt ikke inn. Hun er altså helt umulig å gjøre til lags, og hun skal alltid klage på ting når hun er på ferie. Synes det er snodig at hun «elsker å reise» når det alltid bare er problemer. Og det er selvsagt aldri hennes feil. Jeg kan skjønne at den opplevelsen var ekkel, om han mannen tok på henne. Men hvorvidt det er nødvendig å bryte inn er vel diskuterbart. Synes også det er merkelig at hun påpeker at han hadde en gaffel og en skje som armbånd. La han gå med det han selv vil? Skader det henne på noen mulig måte at han går med det. Hun er ikke akkurat mottakelig for kritikk for de «mote»-valgene hun tar. Til slutt: hvorfor påpeke at «det sykeste er at jeg fikk bilde av han». Hun vil så gjerne dele et bilde av han og henge han ut. Stakkars, om han faktisk er ruset og potensielt vanskeligstilt så er det ikke greit. Hun har ikke forståelse for at ikke alle har helt trygge rammer rundt seg. Endret 4. mars av hesteelsker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 4. mars #223 Del Skrevet 4. mars Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 5. mars #224 Del Skrevet 5. mars hesteelsker skrev (På 4.3.2025 den 8.10): Noen andre som reagerer på historien hu fortalte om en mann som visstnok skal ha prøvd å kysse henne? Virker ikke som det var det han gjorde en gang. Måten hun snakker om befolkningen i ikke-vestlige land er så utrolig nedsettende og grenser til rasistisk. «De ser ut som gjenger». Lurer på hva hun grunner det i? Sett litt for mange amerikanske filmer kanskje.. I tillegg forventer hun at guiden skal bryte inn som om hun er et lite og forsvarsløst barn, men mener selv det er helt rett at vennene hennes ikke brøt inn. Men alle lokale og guiden brøt ikke inn. Hun er altså helt umulig å gjøre til lags, og hun skal alltid klage på ting når hun er på ferie. Synes det er snodig at hun «elsker å reise» når det alltid bare er problemer. Og det er selvsagt aldri hennes feil. Jeg kan skjønne at den opplevelsen var ekkel, om han mannen tok på henne. Men hvorvidt det er nødvendig å bryte inn er vel diskuterbart. Synes også det er merkelig at hun påpeker at han hadde en gaffel og en skje som armbånd. La han gå med det han selv vil? Skader det henne på noen mulig måte at han går med det. Hun er ikke akkurat mottakelig for kritikk for de «mote»-valgene hun tar. Til slutt: hvorfor påpeke at «det sykeste er at jeg fikk bilde av han». Hun vil så gjerne dele et bilde av han og henge han ut. Stakkars, om han faktisk er ruset og potensielt vanskeligstilt så er det ikke greit. Hun har ikke forståelse for at ikke alle har helt trygge rammer rundt seg. Ingen tvil om at hun likte den oppmerksomheten. Måten hun snakker om det på. Videre snakker hun om hvor mye oppmerksomhet hun også får i Asia, fordi hun er hvit, rødhåret og lang. Samtidig sprader rundt der i bikini med ræva konstant opp i kamera fra alle vinkler. Liker ikke oppmerksomhet, nei.. Hun snakket så om at foreldrene ville beskytte henne fra menn på date. Nei, dette er ei dame som vil fremstå som "jeg er så vakker og spesiell, får så mye oppmerksomhet fra menn, at foreldrene mine må gripe inn" 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå