Gjest Miloine Skrevet 30. november 2005 #41 Skrevet 30. november 2005 (endret) Så når jeg synes det er ubehagelig har jeg ingen rett til å klage? Fordi? Den påstanden vil jeg si er litt drøy. selv om to jenter som kliner er uvanlig, vil jeg ikke si at alle har rett til å stille seg i ring rundt å glane. Glaner du på en mann med et stort brannsår i ansiktet og? For vis han ikke vil ha oppmerksomhet bør han jo holde seg inne.. ← hva er det du mener? En mann med brannsår er ikke det samme som at to jenter kliner. Dere gjør det og kan noe for det, men en mann med brannsår/skade er uheldig utsatt for en ulykke! Sammenligner du dine handlinger med dette?!?!?!? Endret 30. november 2005 av Miloine
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #42 Skrevet 30. november 2005 Herregud, stakkars folk! Klin så mye dere vil på dansegulvet, vær harry om det er det dere er og ikkebry dere om hva folk sier! Får være måte på hva folk skal kritisere! Om dere er forelsket og vil kose dere, trenger dere ikke ta hensyn og sette dere i en mørk krok, bare fordi menn tenner på dette. Skal jeg begynne å skjelle ut og kritisere menn som går åpenlyst med kinnskjegg fordi jeg er veldig opptatt av slike og sikler på dem? Tull og fjoll! Kos deg med dama di du Og overse slike ståpikk-kommentarer! jeg fikk en selv på byen av en ex senest lørdag fordi jeg gikk i slips, og det er så ekkelt og unødvendig og respektløst sagt at det er de som sliter. Føsj.
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #44 Skrevet 30. november 2005 Meg om det? Det er jo hyggelig ment til trådstarter selv om jeg virket litt bøs i innlegget mitt, men det er fordi jeg er hissig siden jeg skal opp 6 og ikke får lagt meg. Ikke fortvil! Og om det er trist blåfjes at jeg mener det er greit å kysse en jente uten å skamme seg over det, så DEG om det!
Gjest Pecado Skrevet 30. november 2005 #45 Skrevet 30. november 2005 La faktisk ikke merke til det. men fikk ganske mange kommentarer på dette i ettertid fra folk jeg var ute med. Og jeg skjønner at dette ikke er helt vanlig for folk å se, og de da ser litt ekstra på, men at de stiller seg opp å glaner skjønner jeg ikke. Kall meg gjerne hårsår, eller hva dere vil det eneste jeg vil sette fokus på er faktisk dette, at folk da stilte seg opp å glaner. Hva jeg personlig tenker og synes om dette er det ingen av dere som vet. Kun jeg. Dette er et fora der man tar opp ting og tang og setter fokus på samfunnet rundt oss, og da gjerne hvordan folk reagerer i enkelte situasjoner. Og den reaksjonen vi fikk synes jeg var passe spesiell. At mange her inne mener at dette er helt akseptablet synes jeg er ganske så skummelt, for hvordan skal man kunne skape aksept i samfunnet for personer som ikke er a4 dersom man skal godta slik oppførsel? At dette kanskje er en naturlig reaksjon skjønner selv jeg, men er det rett og er det akseptablet? Min mening er at det ikke er det. Mennesker må få være mennesker på godt og vondt, både vi som klina og de som glodde. Vi kunne gått en skjermet plass, og de kunne latt være å glane. personlig synes ikke jeg at vi gjorde noe galt. Vi var nok vulgær som noen påpekte, men det er det faktisk lov til å være. men å stille seg opp å glane synes jeg viser manglende folkeskikk. Det er ikke forbudt, det er ikke galt i den forstand, men å vise respekt for sine medmennesker har vel aldri skadet. Nå har jeg aldri sammenlignet meg med en brannskadd, og har ikke hatt behov for det heller. Jeg ville bare sette fokus på dette med glaning. Når er det greit, og når er det ikke greit? dersom mennesker utsetter seg slik vi gjorde er det greit, men dersom man er uheldig og bli skadet er det ikke greit sier noen. Jeg mener at man bør vise litt mer gangsyn en dette. Å glane, da mener jeg ikke se eller titte på men glane, er faktisk utrolig uhøflig og ganske så ekkelt og tenke på i ettertid. Og kommentere sin egen ståpikk er total mangel på folkeskikk og sosiale antenner i min verden. Hadde de samme personene stått rundt en brannskadd ville alle reagert på dette negativt. Men vi som var to jenter som var forelsket vises ikke samme respekt, fordi vi bare må godta at det er slik? Hvorfor?
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #46 Skrevet 30. november 2005 Er man ute på byen, har man muligens drukket, og da er det iallfall en god unnskyldning for å være vulgær her og der Men det er desverre en like god unnskyldning for dem som kommer med sleske kommentarer også da... igjen er det en god unnkyldning for å klikke på dem
Gjest Dalwhinnie Skrevet 1. desember 2005 #47 Skrevet 1. desember 2005 Vi var nok vulgær som noen påpekte, men det er det faktisk lov til å være. men å stille seg opp å glane synes jeg viser manglende folkeskikk. Det er ikke forbudt, det er ikke galt i den forstand, men å vise respekt for sine medmennesker har vel aldri skadet. ← Her synes jeg du setter fingeren på det vi åpenbart er uenige om. Jeg mener at så lenge en selv trår over streken for hva som er vulgært (og da snakker jeg om åpenlys klining, ikke at dere er lesbiske), så må en også takle reaksjonene på det. Hadde du fortalt om vanlig flørting, holde i hendene og litt smånussing, så hadde du faktisk hatt min fulle støtte. Men dere valgte selv å råkline midt på dansegulvet, noe dere må regne med at folk reagerer på. Jeg har selv klint på dansegulvet i fylla, og synes da at jeg har fortjent det peset jeg har fått, fordi jeg har oppført meg som jeg har gjort.
Gjest Gorgonzola Skrevet 6. desember 2005 #48 Skrevet 6. desember 2005 Jeg trodde ikke det var noen nyhet at veldig mange menn tenner stort på både å se og tenke på to jenter ? ← Dessuten, det er ikke slik at det bare er menn som tenner på det. I tillegg til lesbiske jenter finnes det mange heterofile jenter og stabile og gode forhold som drømmer om jentesex og har lyst til å gjennomføre det også. Så, klin i vei folkens, lenge leve åpenheten og frimodigheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå