Gå til innhold

jenter som kysser


Gjest Pecado

Anbefalte innlegg

Synes skikkelig klining ute er harry, og ikke noe som pleier å skje på de stedene jeg vanker. Så jeg hadde sikkert stirret, uavehengig seksuell legning. Men hadde sikkert sett litt mer på et homifilt par, for det er jeg ikke så vant til å se.

Husker jeg for en del år tilbake var på et utested der to jenter "konkurrerte" i å danse mest sexy. Folk stirret da også, for å si det sånn, der de jokket og vrikket seg rundt.

Forøvrig er det jo kjent at mange jenter kysser nettopp fordi de ønsker oppmerksomhet. Sier ikke at det gjelder deg, men kan ha noe å si for stirringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å stå å råkline, eller kline generelt midt på dansegulvet, ville fått opmerksomhet uansett hvem som gjør det!

...både på godt og vondt!

Noen glana vel fordi de syntes det var direkte ekkelt, noen mer nøytrale, og andre (spes. menn) syntes vel det var helt greit...veldig greit!

Var det noen som sa til deg/dere at gutta fikk "benner´n" eller er det noe du/dere ønsket å oppnå!?

Var det virkelig slik at disse gutta med stå, sa til andre at dette får jeg benner´n av ass, og gikk bort til deg/dere å sa det????

Jeg antar du og den andre jenta var klar over at dette ville gi dere oppmerksomhet! jeg tror det var det dere ville ha også....

Det er som mange andre her har nevnt, fortsatt ikke helt vanlig dette med to jenter - to gutter som råkliner i all ofentlighet!

Hadde vel glana litt ekstra jeg også, men IKKE fordi jeg fant det interesant, snarere tvert i mot! :eeeh:

Så lenge dere ikke befinner dere på en homsebar, får du regne med ekstra opmerksomhet!

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de fikk stå: Det var noen som sa det til meg at de hadde fått den komentaren ja. Ikke noe vi ønsket. Desverre. Jeg er desverre ikke så selvopptatt at jeg ønsker et helt dansegulv som publikum. Klarer meg fint uten.

For å ta det med kliningen. Nå er jeg fra en liten harry by der det å gnikke seg på dansegulvet, kline vilt og danse inni hverandres underliv er helt vanlig. Desverre for jeg vel si her og. Så sånn sett gjorde vi ikke mye annet enn hva andre gjorde.

Ser mange av dere har poengtert det med jenter som gjør dette fordi de vil ha oppmerksomhet. Jeg gjorde det fordi jeg var forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange av dere har poengtert det med jenter som gjør dette fordi de vil ha oppmerksomhet. Jeg gjorde det fordi jeg var forelsket.

Vet ikke helt hva du legger i å kline, men uansett hvor forelsket jeg har vært så har jeg ikke stått midt på et dansegulv og klint. Kysset kanskje, men klining er da noe mer enn det. Da finner man seg kanskje i det minste en litt mer privat krok... :sjenert: Ellers må man regne med oppmerskomheten som følger, uansett hvem man kliner med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kliner man åpenlyst på dansegulvet så må du da vente at folk ser på. Dette ville ha skjedd hadde du gjort det med en mann og. Iallfall hvis dere så veldig rare ut eller hvis dere var veldig vakre.

Vil du ikke at folk skal se på deg kline så får du kline et sted dere er i fred og ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som leste det jeg skrev? Nei vel. Tar det igjen. Her i byen gjør alle slikt. Og ingen glaner. Men de glana ikke. De sto i ring. Og glana.

Liten forskjell. Ville bare poengtere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss.Chanel

lykke til Pecado, Måtte svare på dette ena det er lenge siden jeg klina med jenter... hihi

man må vel få lov til det?

hvem glaner på et heteropar som kliner på et dansegulv??? må være litt rare dere som synes det er rart! jeg hadde ikke snudd meg to ganger om et heteropar klina.... men to jenter hadde jeg sett på... ;)

been there done that! :sjarmor:

dette gjelder Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem glaner på et heteropar som kliner på et dansegulv??? må være litt rare

Jeg!! Synes det er så facsinerende med folk som kan stå og kline i timesvis uten tanke for andre på offentlig sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som leste det jeg skrev? Nei vel. Tar det igjen. Her i byen gjør alle slikt. Og ingen glaner. Men de glana ikke. De sto i ring. Og glana.

Liten forskjell. Ville bare poengtere det.

Jaja. Her om dagen klina jeg med en dame, og folk så på. Jeg dreit i det. Ville jeg ha fred hadde jeg gått et annet sted. Og bor du i en liten by så er det da ikke så fryktelig rart at de glaner på dere. Det er jo ikke så lenge de fikk negre på byda, og homser er enda sjeldnere vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Her om dagen klina jeg med en dame, og folk så på. Jeg dreit i det. Ville jeg ha fred hadde jeg gått et annet sted. Og bor du i en liten by så er det da ikke så fryktelig rart at de glaner på dere. Det er jo ikke så lenge de fikk negre på byda, og homser er enda sjeldnere vare.

Så dere veldig rare ut eller var dere veldig vakre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Viss dere har et utested for homofile i naerheten, kan det kanskje vaere mer behagelig aa gaa der. Der blir det nok ikke tatt noe saerlig notis av at dere kliner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere veldig rare ut eller var dere veldig vakre? :)

Hun var vakker :)

Gutta skulte mer på meg etterpå, alla: "bloddy foreigner".

Endret av TomKrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Ingen som leste det jeg skrev? Nei vel. Tar det igjen. Her i byen gjør alle slikt. Og ingen glaner. Men de glana ikke. De sto i ring. Og glana.

Liten forskjell. Ville bare poengtere det.

Hvis du bor i en liten by, så regner jeg også med at folk der er mindre vant til å se jenter kline enn i større byer. Rett og slett at takhøyden er lavere. Dermed må du nok også regne med større oppmerksomhet. Ikke fordi det er rett, men fordi det er sånn. Du må forholde deg til det samfunnet du lever i, som alle andre. Hvis du ikke ønsker oppmerksomhet rundt dette, så foreslår jeg at du kliner andre steder enn midt på dansegulvet på et fullt utested. Å klage på at folk ser på blir for dumt.

For øvrig ser jeg at du flere steder skriver at du ser fram til du en dag kan kysse og leie kjæresten din uten at det vekker oppmerksomhet. Det skjønner jeg godt, men du ser da forskjell på å holde i hånda og å kline offentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så når jeg synes det er ubehagelig har jeg ingen rett til å klage? Fordi? Den påstanden vil jeg si er litt drøy. selv om to jenter som kliner er uvanlig, vil jeg ikke si at alle har rett til å stille seg i ring rundt å glane. Glaner du på en mann med et stort brannsår i ansiktet og? For vis han ikke vil ha oppmerksomhet bør han jo holde seg inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Så når jeg synes det er ubehagelig har jeg ingen rett til å klage? Fordi? Den påstanden vil jeg si er litt drøy. selv om to jenter som kliner er uvanlig, vil jeg ikke si at alle har rett til å stille seg i ring rundt å glane. Glaner du på en mann med et stort brannsår i ansiktet og? For vis han ikke vil ha oppmerksomhet bør han jo holde seg inne..

Eh...? Dere valgte å kline, en mann med brannsår velger ikke å ha det såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Så når jeg synes det er ubehagelig har jeg ingen rett til å klage? Fordi? Den påstanden vil jeg si er litt drøy.

Jeg sier ikke at du ikke har rett til å føle at det er ubehagelig. Jeg sier bare at du, som alle andre, må forholde deg til andres reaksjoner. Det er like galt å si at de ikke har lov til å synes at dette er rart som å si at du ikke har lov til å synes at deres reaksjon er ubehagelig.

Det virker som om du vil gi dine følelser i denne saken forkjørsrett over alle andre sine, og det synes jeg ikke er rett. Og å sammenligne med en mann med sterke brannskader er for lavmål til at jeg gidder å kommentere det.

Jeg hadde ikke brydd meg om to jenter klinte åpenlyst. Men dette er noe dere selv velger å gjøre oppi synet på folk, og da er dere nødt til å forholde dere til at noen reagerer, både positivt og negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er glad jeg har såpass med oppdragelse at jeg ikke stiller meg opp ved siden av folk å glaner. Mens jeg kommenterer hvor kåt jeg er. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Har også klint med ei jente på dansegulvet. Det var en liten by, men jeg kan ikke huske at det var usedvanlig mange som stirret, enda det var for 5 - 6 noen år siden og sikkert mer uvanlig da. Eller kanskje vi var så fulle at vi ikke brydde oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Jeg er glad jeg har såpass med oppdragelse at jeg ikke stiller meg opp ved siden av folk å glaner. Mens jeg kommenterer hvor kåt jeg er. Heldigvis.

De fleste av oss gjør faktisk heller ikke dette, og jeg er helt enig i at kommentarene fra disse mennene er helt bak mål. Men det virker samtidig som om du er helt blind for at dere faktisk har gjort noe som en del mennesker regner som privat + at det på et lite sted er uvanlig at jenter kliner åpenlyst, og at dette dermed vil vekke noe oppsikt.

Det hadde vært lettere å støtte deg hvis du viste aldri så lite selvinnsikt her, men du er kun opptatt av at dere skal få lov til å gjøre hva dere vil hvor dere vil. Og når du sammenligner deg med branskadde, så blir det for dumt.

Endret av Dalwhinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også klint med ei jente på dansegulvet. Det var en liten by, men jeg kan ikke huske at det var usedvanlig mange som stirret, enda det var for 5 - 6 noen år siden og sikkert mer uvanlig da. Eller kanskje vi var så fulle at vi ikke brydde oss.

Hvis man forventer at folk skal glane og er mer opptatt av det enn å kline så oppdager man nok flere som glaner.

Kidz har i alle aldre blitt beglodd av eldre mennesker hvis de har klint på offentlig sted. Aldri har vi brydd oss. Skjønner ikke helt hvorfor trådstarter skal være så hårsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...