Gå til innhold

Ny sjanse med/uten barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har hatt ett brudd tidlig i forholdet(varte ca 1-2 mnd). Var grusomt, men samtidig ikke så seriøst. Nå har vi nylig vert igjennom enda ett mer seriøst brudd, der han igjen virker sikker. Samme greia skjedde sist. Hvor jeg var noe usikker i forholdet  og ville jobbe for ting, han ga helt opp. Dette er nå 3-4 månder siden, og jeg syns det er for tidlig å nevne noe om at jeg egentlig syns vi burde jobbet litt hardere når vi tross alt har fått barn nå. Ikke sikkert vi passer perfekt, men gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden. Er oppriktig glad i han, og tror han er det i meg også- men virker som han skyver unna mye følelser.(utenom når vi møtes pga barnet, da er det tydelig).  Blir veldig forvirret da signalene blir så missvisende, er feks helt stille og nesten ikke svar å få på telefon. 

tror dere det er mindre eller større sannsynlighet at han vil prøve igjen nå som vi har barn? 

Anonymkode: 1c71c...038

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ha et forhold hvor dere holder sammen pga barna mens de romantiske kjærestefølelsene er borte og kommer til å bli utviklet for noen andre etterhvert og han får en elskerinne og du såres tusen ganger mer før et tredje brudd? 

Når det er gjort slutt to ganger er det ikke den nødvendige kjærligheten som trengs for et varig forhold. Å være glad i hverandre og bry seg dypt om hverandre er ikke det samme som å elske hverandre og ville være sammen som kjærester for alltid 

Anonymkode: a8bb5...aa7

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vil du ha et forhold hvor dere holder sammen pga barna mens de romantiske kjærestefølelsene er borte og kommer til å bli utviklet for noen andre etterhvert og han får en elskerinne og du såres tusen ganger mer før et tredje brudd? 

Når det er gjort slutt to ganger er det ikke den nødvendige kjærligheten som trengs for et varig forhold. Å være glad i hverandre og bry seg dypt om hverandre er ikke det samme som å elske hverandre og ville være sammen som kjærester for alltid 

Anonymkode: a8bb5...aa7

Nei er jo veldig usikker.. problemet er at han aldri har tvilt (iallefall ikke sagt noe) til vanlig . Men når ting blir vanskelig, å jeg setter krav- da vender han ryggen til og « gir opp».  Samtidig er kjæreste følelsene der, men han hadde kanskje ikke gitt så fort opp om han virkelig elsket meg? Blir ikke helt klok.. ingen av oss har hatt noen skikkelige forhold før, så vi har ikke så mye å sammenligne med… 

har jo selv vert usikker på forholdet siste halve året, så hadde nok litt godt av att det ble slutt- fortjente det nok litt.. men ble bare utrolig mye vanskeligere en tenkt.. innser jo hvor glad jeg er i han.. 

ts

Anonymkode: 1c71c...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...