SuperNova Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Jeg skal fryse en suksessterte, sånn gul kake, med glasur. Men hvordan gjør jeg det? Aluminiumsfolie? Jeg må unngå at kremen blir helt skvisa. Jeg har forsøkt å google uten å bli så mye klokere… Noen her med erfaring?
cassio Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Sett den i fryseren uten å dekke den til. Når den er frossen kan du ha den i en frysepose f.eks. Når du tar den ut av fryseren tar du posen av før den tiner. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Kakeboks… har også bare surret plastfolie rundt springformen. Anonymkode: d228e...296
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Jeg har fryst den i rundformen, dekket til med al.folie. Anonymkode: 2724a...ff9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 cassio skrev (18 timer siden): Sett den i fryseren uten å dekke den til. Når den er frossen kan du ha den i en frysepose f.eks. Når du tar den ut av fryseren tar du posen av før den tiner. Dette. Anonymkode: 51fe0...bda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå