Gå til innhold

Når man angrer på ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med ting jeg angrer på at jeg gjorde i fortiden. Jeg plages virkelig av tanken på at hvis jeg bare ikke hadde gjort det eller tenkt litt å gjort ting litt annerledes så hadde ting vært bedre. Plages med sånne tanker. Trenger ikke å gå inn på hva, men det er litt forskjellig. Tenker ikke på det hele tiden men det dukker opp med ujevne mellomrom. Flere som sliter med sånt? Hvordan takler du det?

Anonymkode: df73a...754

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjør alle store og små feil i livet, og vi angrer ofte på dem.

Jeg har gjort store feil i livet, og har måttet lære meg å leve med dem. Det er feil jeg har gjort som har gått utover andre, og som jeg ikke kan gjøre noe med etterpå. Har snakket med de det gjelder, vi er nær familie. Vi har et godt forhold nå. Jeg vet ikke om de har tilgitt meg, men jeg vet de er glad i meg, og det er det som kommer til uttrykk nå.

Hadde jeg visst det jeg vet nå, tror jeg at jeg hadde valgt annerledes den gangen, for 20 år siden.

Senere har jeg jo gjort mange små feil i livet mitt, det er sånn det er med de fleste av oss. Men små feil kan man leve bedre med enn store feil.

Anonymkode: b7aa3...cf3

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...