Gå til innhold

Frank trapper ned sitt snusforbruk


FrankDrebin

Anbefalte innlegg

Med en ny-ish jobb med begrensninger på hvor man kan snuse, nytter man høve til å prøve å kutte ned forbruket. Det store hårete målet er selvsagt å kutte ut for godt, men å sparke kaldt funker dårlig for meg. Mitt første delmål er å få en boks til å vare så lenge som mulig, i motsetning til en boks om dagen, som naturligvis er galskap. 

Det ble en god start i går, med en om morgenen, en til lunsj, en etter middag og en på kvelden. Fire til sammen. :) I dag er jeg i skrivende stund på min andre, min første hadde jeg før frokost. :tommelopp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

So far so good. Det har ligget på 3-4 om dagen. Har satt dagens første, som jeg nyter med andakt og kjærlighet. Neste blir ved lunsjtider, evt. når jeg får en oppgave der jeg er skjult fra mengden. Forutsatt at jeg føler for det. Vi får se. Frank flink! :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
MarianneE skrev (12 timer siden):

Hvordan går det med snusen @FrankDrebin

Det går godt, takk. :)  Den siste boksen fikk jeg til å vare i over 3 dager, så det er jeg fornøyd med. ^^ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Siden sist har jeg gått fra en boks om dagen til 2 bokser i uken. Det kommer seg. :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...