Gå til innhold

Sydenferie med venninner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har vært på det, levde det opp til forventingene? Var dere enige om hvordan dere ville bruke tiden?

Anonymkode: d4de4...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun reist med venninner jeg kjenner godt og som har sånn ca samme mål med en sydentur som meg. 
Men var på mange turer rundt omkring i Norge før vi dro utenlands. 
 

Kan være greit å avklare litt hva man ønsker å gjøre. Bli kjent med områder dere skal til, planlegg dagene litt. Og start med én uke borte. 
 

Kan også være greit å bli enig i at om en vil bare sole seg og de andre dra på en eller annen tur, så er det også ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist flere ganger med venninner.  Det enkleste var da vi var flere.  Vi var enige på forhånd at den som ville gå for seg selv eller ikke være med på noe, kunne det. F.eks. da de andre shoppet, så ruslet jeg for meg selv i stedet. På stranda hadde vi fast plass, og alle kom og gikk når de selv ville.  

Mer krevende å reise sammen med bare èn venninne.  Første gang viste det seg at min venninne ikke ville bruke penger på å spise på restaurant, men foretrakk kiosken i gata.  At hun også likte karaoke ante jeg ikke.  

Andre gang jeg reise sammen med venninne fant hun seg kjæreste andre dagen.  Greit for meg, for jeg er vant med å reise alene.  For mange ville det sikkert ikke vært like greit.  
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...