AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #41 Skrevet 3. september 2022 Aymi skrev (5 minutter siden): De fleste sover stort sett ikke i en sofa eller en stol, så en forskjell er det. For de fleste i allefall. Du drar vel ikke buksa du hadde på når du satt i bussen oppi senga? Å sove på sofaen gjør vi til stadighet. Skitten kan ikke forskjell på dag og natt akkurat. Sitter fort på sengekanten også. Nå tar vi ikke buss her da. Anonymkode: 14a3d...08f 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #42 Skrevet 3. september 2022 Mamma var helt hysterisk på dette husker jeg. Husker når jeg var 15-16 år å hun kom inn på rommet mitt å satt i gang å brøle til to venner av meg fordi de satt/lå i senga.. Nå er min mor meget spesielt og det meste her i livet er skummelt og farlig da.. Støtter forslaget om sengeteppe fremfor å lage et nummer ut av dette! Anonymkode: a5004...f1d 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #43 Skrevet 3. september 2022 Hæææææ? Når tenåringen min har besøk så ligger de gjerne 1-2-3-4 stykker i senga hennes å ser på film eller serier eller bare skravler, sånn har det vært i alle år. Venninnene hennes har alltid bare kommet å lagt seg under dyna liksom 😅😂 De er 16 år .. Og ofte så leser jeg for guttungen på 5 år, da legger jeg meg jo på kanten av sengen hans i de samme klærne jeg har gått med hele dagen. Eller han og bestekompisen sitter i senga å bygger Lego fordi det er diggere å sitte der enn på gulvet. Dette var spesiell lesing. Anonymkode: 24f73...c0c 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #44 Skrevet 3. september 2022 Aymi skrev (2 timer siden): De fleste sover stort sett ikke i en sofa eller en stol, så en forskjell er det. For de fleste i allefall. Du drar vel ikke buksa du hadde på når du satt i bussen oppi senga? Jo, det kunne jeg fint funnet på å gjøre. Hva er problemet? Anonymkode: 96f77...7e9 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #45 Skrevet 3. september 2022 Her i huset har vi regel om at klær som er brukt ute ikke skal i senga. Så får barnet mitt besøk så legger vi på sengeteppe. Synes det er uhygenisk og ekkelt med uteklær i senga. Anonymkode: 21bdd...a47 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #46 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Her i huset har vi regel om at klær som er brukt ute ikke skal i senga. Så får barnet mitt besøk så legger vi på sengeteppe. Synes det er uhygenisk og ekkelt med uteklær i senga. Anonymkode: 21bdd...a47 Jeg føler også det. De kommer ofte etter å ha vært på fotballbanen. Anonymkode: 59bcc...2ee
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #47 Skrevet 3. september 2022 Jeg kan forstå hvorfor allergier har blitt så ekstremt utbredt blant dagens unge og barn. De utsettes jo for bakteriefrie, renskurte og sterile miljøer hele sin oppvekst. Immunforsvaret deres får ikke bryne seg på noe. Når man ikke en gang kan legge seg på sengen med bukse og genser på før det blir "ekkelt og uhygienisk".... det er jo helt hysterisk. Er det noen menn her som mener det samme? Har en mistanke om at de fleste menn gir blaffen i akkurat det. Anonymkode: efdf8...d64 9 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #48 Skrevet 3. september 2022 Tror ingen har dødd av det. Så ja det går fint an å sitte i senga. Det er farligere å forbedringer sønnen din å nekte de. Da blir han den rare gutten med den rare mammaen Anonymkode: 82c17...4f3 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #49 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Her i huset har vi regel om at klær som er brukt ute ikke skal i senga. Så får barnet mitt besøk så legger vi på sengeteppe. Synes det er uhygenisk og ekkelt med uteklær i senga. Anonymkode: 21bdd...a47 Sært Anonymkode: 31439...d18 4
Gjest MOD Skrevet 3. september 2022 #50 Skrevet 3. september 2022 Altså, jeg tenker helt motsatt her: det er da nesten eklere for de det gjelder å sitte i en seng folk har sovet i, svettet etc, og kanskje bare i undertøyet…enn det er at de faktisk sitter der med klær på🤷🏼♀️
Gjest Luksusbia Skrevet 3. september 2022 #51 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sært Anonymkode: 31439...d18 Det er jo veldig rart ja, skifter man sengetøy en gang i måneden holder det også. Ei venninne sa hun skiftet en gang i uka! Hvis det er motsatt kjønn venner ts er bekymret for er det jo bare å handle inn kondomer/ ta samtalen først som sist. Norske foreldre er generelt utrolig dårlige til å snakke om safe sex med tenåringer.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #52 Skrevet 3. september 2022 de aller fleste barnerom har vel bare plass til en seng og sitteplass / stol uansett da. Kanskje ett par bokhyller og klesskap også, men der kan det selvfølgeig ikke sitte noen. så hvor skal alle sammen egentlig sitte hen da? eller blir de nødt til å STÅ gjennom hele besøket, liksom? Anonymkode: 5a888...e56
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #53 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er vel 14 åringen som må få bestemme. Hans rom. Anonymkode: 5cb66...680 Dette er min holdning også, men da jeg var 14 fikk venninnen min husarrest fordi jeg hadde sittet i senga hennes… Anonymkode: f3a8c...ba0 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #54 Skrevet 3. september 2022 MOD skrev (17 minutter siden): Altså, jeg tenker helt motsatt her: det er da nesten eklere for de det gjelder å sitte i en seng folk har sovet i, svettet etc, og kanskje bare i undertøyet…enn det er at de faktisk sitter der med klær på🤷🏼♀️ Samme her. Jeg vil ikke sitte på andres seng Anonymkode: 14a3d...08f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #55 Skrevet 3. september 2022 3 hours ago, Aymi said: De fleste sover stort sett ikke i en sofa eller en stol, så en forskjell er det. For de fleste i allefall. Du drar vel ikke buksa du hadde på når du satt i bussen oppi senga? Det kunne jeg gjort Anonymkode: 70faa...bdb 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #56 Skrevet 3. september 2022 Aymi skrev (5 timer siden): De fleste sover stort sett ikke i en sofa eller en stol, så en forskjell er det. For de fleste i allefall. Du drar vel ikke buksa du hadde på når du satt i bussen oppi senga? Jeg gjør det. Dupper i sofaen og kan fint finne på at buksa som var med med meg på bussen OG tbanen er oppi senga. Lever fortsatt. Fatter ikke at folk faktisk er så hysteriske som deg. Hva er du faktisk redd for at skal skje? Anonymkode: 52239...072 4
Arkana Skrevet 4. september 2022 #57 Skrevet 4. september 2022 Selvfølgelig, hvorfor skulle ikke det være greit? Bruk sengeteppe hvis du er redd for at det blir skittent i sengen, men jeg har ennå ikke hørt om noen som har blitt syke av å sove i en seng noen har sittet i.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #58 Skrevet 4. september 2022 Æsj. Sitter ikke i senga selv engang. Klær man har hatt ute, skal ikke opp i sengen. 🤮 Anonymkode: 96aba...c41 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #59 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Æsj. Sitter ikke i senga selv engang. Klær man har hatt ute, skal ikke opp i sengen. 🤮 Anonymkode: 96aba...c41 Nei hjelpes. Tenk på alt som kunne skjedd…? Anonymkode: 14a3d...08f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #60 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Æsj. Sitter ikke i senga selv engang. Klær man har hatt ute, skal ikke opp i sengen. 🤮 Anonymkode: 96aba...c41 Nei altså det står jo i Norges lover at ikke er greit Anonymkode: 31439...d18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå