AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #21 Skrevet 3. september 2022 Du må gjerne si hvorfor du mener at dette er et problem ts Anonymkode: 14a3d...08f 2
Gjest Aymi Skrevet 3. september 2022 #22 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må gjerne si hvorfor du mener at dette er et problem ts Anonymkode: 14a3d...08f Det er jo uhygienisk å dra inn skitt og møkk fra klær som er brukt utendørs i senga?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #23 Skrevet 3. september 2022 Ja, skjønner ikke helt problemet. Vi pleide også sitte på senga da vi var på besøk hos venner. Anonymkode: e1a1d...b76 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #24 Skrevet 3. september 2022 Du får legge på et sengeteppe da Anonymkode: a46e9...10e 7
Chlypa Skrevet 3. september 2022 #25 Skrevet 3. september 2022 Aymi skrev (17 minutter siden): Det er jo uhygienisk å dra inn skitt og møkk fra klær som er brukt utendørs i senga? Er det noe mer hygenisk i sofa og stoler, sånn egentlig? 15 1 1
Million Skrevet 3. september 2022 #26 Skrevet 3. september 2022 Det har jeg alltid ansett for å være helt greit. Min sønn og vennene hans satt alltid i senga på rommet hans når de spilte spill osv. Det var ikke så mange andre steder å sitte på rommet, bortsett fra i skrivebordsstolen. Har aldri vært så hysterisk at jeg tror noen tar skade av å sove i en seng noen har sittet i med bukser på. Det får da være grenser til hysteri! 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #27 Skrevet 3. september 2022 Aymi skrev (20 minutter siden): Det er jo uhygienisk å dra inn skitt og møkk fra klær som er brukt utendørs i senga? Ja, da får dere vel stille med skift til besøkende? Kan ju være idé med sånne der hvite malerdrakter, kan ju ha 5-6 stykk hengende i gangen slik at folk kan trekke den på seg når de kommer. Eventuelt kan dere kjøpe et sengeteppe 🙈 Faktisk så forbauser det meg at en som tenker at klær i sengen er uhygienisk ikke allerede har sengeteppe. Anonymkode: 8af36...fb5 11 1
GammelKaktus Skrevet 3. september 2022 #28 Skrevet 3. september 2022 Jeg kan fint innrømme at jeg ikke liker det, men kan jo ikke legge meg opp det så da bytter jeg heller oftere på senga. 😄 OG mitt barn har faktisk sitteplasser og egen stue så de sitter som oftest der. Men ja, kan ikke legge meg opp i det for det er min egen særhet som jeg ikke skal overføre på han...
Drizzt Skrevet 3. september 2022 #29 Skrevet 3. september 2022 Så lenge de ikke sitter og ligger med skitne sko eller klær, så ser jeg ikke problemet?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #30 Skrevet 3. september 2022 Jeg ønsker at mine barn tar på et sengeteppe før de sitter i senga med klær og skitne sokker, men det skjer ikke. Har prøvd å fortelle hvorfor man skal ha sengeteppe på, men de bare glemmer det. Orker ikke å ta kampen på det… Anonymkode: e3abb...599
Mousj Skrevet 3. september 2022 #32 Skrevet 3. september 2022 32 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ønsker at mine barn tar på et sengeteppe før de sitter i senga med klær og skitne sokker, men det skjer ikke. Har prøvd å fortelle hvorfor man skal ha sengeteppe på, men de bare glemmer det. Orker ikke å ta kampen på det… Anonymkode: e3abb...599 Dette er jo bare sært? Aldri hørt om før, hva er grunnen? Sengetøy skifter man jo med jevn intervall, er det at man er utøybefengt etter en dag i offentlig rom eller hva? Jeg lurer oppriktig:) 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #33 Skrevet 3. september 2022 Skifter barnet også til inneklær for å kunne sitte i sin egen seng? Setter du ut pinnestoler til alle som kommer på besøk? Anonymkode: 1a2e5...423 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #34 Skrevet 3. september 2022 Kjøp et pledd/sengeteppe hun kan legge over hvis det føles bedre. Anonymkode: d5788...f7e 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #35 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er problemet? Anonymkode: 78575...c79 Det er ikke et problem, men hun lager et problem ut av ingenting. Som veldig mange kvinner gjør. Anonymkode: 4a10b...633
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #36 Skrevet 3. september 2022 Mousj skrev (4 minutter siden): Dette er jo bare sært? Aldri hørt om før, hva er grunnen? Sengetøy skifter man jo med jevn intervall, er det at man er utøybefengt etter en dag i offentlig rom eller hva? Jeg lurer oppriktig:) Barn har jo ofte skitne klær.. Men det nok fra gammelt av, vil jeg tro. Jeg vokste opp med at vi ikke skulle være oppe i sengene uten sengeteppe på. Tipper det var noe mine foreldre hadde hørt fra sine foreldre igjen. I gamle dager hadde vel folk det mer skittent inne. Anonymkode: e3abb...599 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #37 Skrevet 3. september 2022 Aymi skrev (1 time siden): Det er jo uhygienisk å dra inn skitt og møkk fra klær som er brukt utendørs i senga? Da får man bruke sengeteppe da. Det der er jo et ikke-problem Anonymkode: 14a3d...08f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #38 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg ønsker at mine barn tar på et sengeteppe før de sitter i senga med klær og skitne sokker, men det skjer ikke. Har prøvd å fortelle hvorfor man skal ha sengeteppe på, men de bare glemmer det. Orker ikke å ta kampen på det… Anonymkode: e3abb...599 Ingen dør av det Anonymkode: 14a3d...08f
Gjest Aymi Skrevet 3. september 2022 #39 Skrevet 3. september 2022 Chlypa skrev (1 time siden): Er det noe mer hygenisk i sofa og stoler, sånn egentlig? AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, da får dere vel stille med skift til besøkende? Kan ju være idé med sånne der hvite malerdrakter, kan ju ha 5-6 stykk hengende i gangen slik at folk kan trekke den på seg når de kommer. Eventuelt kan dere kjøpe et sengeteppe 🙈 Faktisk så forbauser det meg at en som tenker at klær i sengen er uhygienisk ikke allerede har sengeteppe. Anonymkode: 8af36...fb5 De fleste sover stort sett ikke i en sofa eller en stol, så en forskjell er det. For de fleste i allefall. Du drar vel ikke buksa du hadde på når du satt i bussen oppi senga?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #40 Skrevet 3. september 2022 5 minutter siden, Aymi said: De fleste sover stort sett ikke i en sofa eller en stol, så en forskjell er det. For de fleste i allefall. Du drar vel ikke buksa du hadde på når du satt i bussen oppi senga? Tar ikke av meg buksen før jeg setter meg på senga. Anonymkode: 1a2e5...423 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå