Gå til innhold

Får kompiser sitte i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må gjerne si hvorfor du mener at dette er et problem ts 

Anonymkode: 14a3d...08f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må gjerne si hvorfor du mener at dette er et problem ts 

Det er jo uhygienisk å dra inn skitt og møkk fra klær som er brukt utendørs i senga?

Skrevet

Ja, skjønner ikke helt problemet. Vi pleide også sitte på senga da vi var på besøk hos venner. 

Anonymkode: e1a1d...b76

• Liker 2
Skrevet

Du får legge på et sengeteppe da 

Anonymkode: a46e9...10e

• Liker 7
Skrevet
Aymi skrev (17 minutter siden):

Det er jo uhygienisk å dra inn skitt og møkk fra klær som er brukt utendørs i senga?

Er det noe mer hygenisk i sofa og stoler, sånn egentlig?

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det har jeg alltid ansett for å være helt greit. Min sønn og vennene hans satt alltid i senga på rommet hans når de spilte spill osv. Det var ikke så mange andre steder å sitte på rommet, bortsett fra i skrivebordsstolen.

Har aldri vært så hysterisk at jeg tror noen tar skade av å sove i en seng noen har sittet i med bukser på. Det får da være grenser til hysteri!

• Liker 7
Skrevet
Aymi skrev (20 minutter siden):

Ja, da får dere vel stille med skift til besøkende?  Kan ju være idé med sånne der hvite malerdrakter, kan ju ha 5-6 stykk hengende i gangen slik at folk kan trekke den på seg når de kommer.

Eventuelt kan dere kjøpe et sengeteppe 🙈

Faktisk så forbauser det meg at en som tenker at klær i sengen er uhygienisk ikke allerede har sengeteppe. 

Anonymkode: 8af36...fb5

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan fint innrømme at jeg ikke liker det, men kan jo ikke legge meg opp det så da bytter jeg heller oftere på senga. 😄 OG mitt barn har faktisk sitteplasser og egen stue så de sitter som oftest der. Men ja, kan ikke legge meg opp i det for det er min egen særhet som jeg ikke skal overføre på han... :P 

Skrevet

Så lenge de ikke sitter og ligger med skitne sko eller klær, så ser jeg ikke problemet?

Skrevet

Jeg ønsker at mine barn tar på et sengeteppe før de sitter i senga med klær og skitne sokker, men det skjer ikke. Har prøvd å fortelle hvorfor man skal ha sengeteppe på, men de bare glemmer det. Orker ikke å ta kampen på det… 

Anonymkode: e3abb...599

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ønsker at mine barn tar på et sengeteppe før de sitter i senga med klær og skitne sokker, men det skjer ikke. Har prøvd å fortelle hvorfor man skal ha sengeteppe på, men de bare glemmer det. Orker ikke å ta kampen på det… 

Dette er jo bare sært? Aldri hørt om før, hva er grunnen? Sengetøy skifter man jo med jevn intervall, er det at man er utøybefengt etter en dag i offentlig rom eller hva? Jeg lurer oppriktig:)

• Liker 4
Skrevet

Skifter barnet også til inneklær for å kunne sitte i sin egen seng? Setter du ut pinnestoler til alle som kommer på besøk?

Anonymkode: 1a2e5...423

• Liker 5
Skrevet

Kjøp et pledd/sengeteppe hun kan legge over hvis det føles bedre.

Anonymkode: d5788...f7e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er problemet? 

Anonymkode: 78575...c79

Det er ikke et problem, men hun lager et problem ut av ingenting. Som veldig mange kvinner gjør. 

Anonymkode: 4a10b...633

Annonse
Skrevet
Mousj skrev (4 minutter siden):

Dette er jo bare sært? Aldri hørt om før, hva er grunnen? Sengetøy skifter man jo med jevn intervall, er det at man er utøybefengt etter en dag i offentlig rom eller hva? Jeg lurer oppriktig:)

Barn har jo ofte skitne klær.. Men det nok fra gammelt av, vil jeg tro. Jeg vokste opp med at vi ikke skulle være oppe i sengene uten sengeteppe på. Tipper det var noe mine foreldre hadde hørt fra sine foreldre igjen. I gamle dager hadde vel folk det mer skittent inne. 

• Liker 1
Skrevet
Aymi skrev (1 time siden):

Da får man bruke sengeteppe da. Det der er jo et ikke-problem 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ingen dør av det 

Skrevet
Chlypa skrev (1 time siden):

Er det noe mer hygenisk i sofa og stoler, sånn egentlig?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, da får dere vel stille med skift til besøkende?  Kan ju være idé med sånne der hvite malerdrakter, kan ju ha 5-6 stykk hengende i gangen slik at folk kan trekke den på seg når de kommer.

Eventuelt kan dere kjøpe et sengeteppe 🙈

Faktisk så forbauser det meg at en som tenker at klær i sengen er uhygienisk ikke allerede har sengeteppe. 

Anonymkode: 8af36...fb5

De fleste sover stort sett ikke i en sofa eller en stol, så en forskjell er det. For de fleste i allefall. Du drar vel ikke buksa du hadde på når du satt i bussen oppi senga?

Skrevet
5 minutter siden, Aymi said:

De fleste sover stort sett ikke i en sofa eller en stol, så en forskjell er det. For de fleste i allefall. Du drar vel ikke buksa du hadde på når du satt i bussen oppi senga?

Tar ikke av meg buksen før jeg setter meg på senga.

Anonymkode: 1a2e5...423

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...