Mokka Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Nå er det over ett år siden jeg tok hull i tungen, og har vært veldig førnøyd. Aldri hatt noen problemer med piercingen... Men nå tror jeg at jeg har fått betennelse, vondt, sårt, hovent og verk. Skjønner ikke hvorfor jeg plutserlig har fått det nå, ett år etter. Var innom et piercing studio hvor jeg fikk beskjed om å ikke ta den ut, men at jeg måtte skylle masse med saltvann.. Synes det var litt rart, fordi mange sier at man må ta ut piercingen dersom du tror det er fare for betennelse! Da vil jo selvfølgelig hullet gro igjen Hva skal jeg gjøre? Tungen er vel et ømfintlig organ man ikke skal tulle med... Hørt at bennelse kan utvikle seg til blodforgiftning..æææ
Lille Ballerina Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Jeg ville tatt den ut, men det er nå meg. En gang sykepleier, alltid sykepleier
Gjest Pecado Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Ta den ut, vask den grundig. Kan komme litt belegg på den som skaper betennelse. Kjøp corsidyl (skrives ca sånn) og skyll munnen morgen og kveld og når du har spist i noen dager. Så bør det bli bedre. Dersom du ikke merker bedring går du til legen eller noe for å høre hva han mener. Dette hendte meg noen ganger og ofte kom det vel av litt belegg på stanga. vask den innimellom og skyll med corsidyl når du kjenner det trengs
Mokka Skrevet 25. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2005 Gjorde som Pecado sa, men jeg tar den tok ikke i før i morgen.. Det kjennes ut som jeg har fått en betennelses klumt, kjennes ihvertfall sånn ut når jeg har tatt ut piercingen.. Går dette bare over av seg selv, eller må jeg¨til legen å få ut verke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå