Gå til innhold

Cecilie Fjellhøy (tindersvindleren)

Anbefalte innlegg

Skrevet
hege78 skrev (14 minutter siden):

Ble hun straffet for dette? :o 

Jeg har ikke lest noe sted eller sett det nevnt noe sted at hun ble straffet for dokumentforfalskning, nei. Hun la jo frem dokumentasjoner på inntekt hun visste var falske.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke lest noe sted eller sett det nevnt noe sted at hun ble straffet for dokumentforfalskning, nei. Hun la jo frem dokumentasjoner på inntekt hun visste var falske.

Tragiske greier, lettlurt jente som i tillegg svindler banker på denne måten. Hun fortjener ingen sympati.

• Liker 21
Skrevet
hege78 skrev (6 timer siden):

Tragiske greier, lettlurt jente som i tillegg svindler banker på denne måten. Hun fortjener ingen sympati.

Du kjenner tydeligvis ikke historien til min datter. Se Tindersvindleren på Netflix og ellers VG sin historie som ligger ute. 

Min datter er IKKE en svindler, men det er Tindersvindleren. 

Tragisk å trekke slike konklusjoner uten å vite bakteppe. 

• Hjerte 2
Skrevet
Lærke skrev (2 timer siden):

Cecilie fortalte selv i dokumentaren, og det står også i VG sin artikkel, at han sendte henne lønnslipper som skulle vise at hun var ansatt i hans firma. Noe hun ikke var og hun hadde ikke mottatt lønn derfra. Lønnslippene brukte hun for å søke nye lån enda hun visste at lønnslippene ikke var ekte. 

Selvsagt trasig at hun ble lurt, men noe av ansvaret må hun også ta selv. 

Enig med deg og mange mener det samme

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Usmaklig dame, rett og slett. Hadde der vært opp til meg skulle hun blitt dømt for dokumentforfalskning og vært gjeldsslave til siste øre var nedbetalt. Få deg en ordentlig jobb og gjør opp for deg.

• Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Toriljulie skrev (13 timer siden):

Du kjenner tydeligvis ikke historien til min datter. Se Tindersvindleren på Netflix og ellers VG sin historie som ligger ute. 

Din datter svindlet til seg lån, men tar ingen ansvar. Joda, jeg har sett dokumentaren.

Som mor har man lite evner til å dømme sine egne avkom.

Lærke skrev (13 timer siden):

Cecilie fortalte selv i dokumentaren, og det står også i VG sin artikkel, at han sendte henne lønnslipper som skulle vise at hun var ansatt i hans firma. Noe hun ikke var og hun hadde ikke mottatt lønn derfra. Lønnslippene brukte hun for å søke nye lån enda hun visste at lønnslippene ikke var ekte. 

Selvsagt trasig at hun ble lurt, men noe av ansvaret må hun også ta selv. 

Jeg mener at hun ikke ble lurt, det burde ringt en bjelle ganske tidlig. Men det gjorde det ikke, oppegående mennesker går ikke på slike ting. Samtidig er hun med å svindler sammen med "svindleren".

Endret av hege78
  • Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet

Trist alt sammen

Skrevet

Hun ble lurt men hun var også uaktsom. Hun burde selvsagt ha skjønt at han ikke ble drept om hun ikke sendte over alle de millionene. I så fall burde man jo fatte og forstå at det foregår ting man ikke vil involveres i. Jeg hadde ghosta på første pengeforespørsel, i alle fall når det var snakk om å bli drept hvis hun ikke gjorde det. Stakkars dame. Håper hun får masse psykisk hjelp etter denne hendelsen, man må jo føle seg ufattelig dum. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Med det sagt så er det Simon som er den store skurken her. Ufattelig at sånne mennesker går fritt rundt 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Lunabelle skrev (48 minutter siden):

Og når hun takket nei til den avtalen Luksusfellen forhandlet frem for henne, så sier det veldig mye om henne som person og intensjonene hennes. Hun hadde kommet veldig mye bedre ut av situasjonen hvis hun hadde innsett at hun selv også har litt ansvar og bidratt litt selv også. Nå ser mange på henne som en kynisk svindler. 

Stemmer, hun var ikke interessert i å ta noe ansvar. Hun drømte nok om luksuslivet med en mann som betaler alt.

• Liker 19
  • Nyttig 14
Skrevet
Lunabelle skrev (6 timer siden):

Og når hun takket nei til den avtalen Luksusfellen forhandlet frem for henne, så sier det veldig mye om henne som person og intensjonene hennes. Hun hadde kommet veldig mye bedre ut av situasjonen hvis hun hadde innsett at hun selv også har litt ansvar og bidratt litt selv også. Nå ser mange på henne som en kynisk svindler. 

Nettopp! Det var der hun mistet meg. Jeg følte med henne i dokumentaren. Men når de jobba rassen av seg i Luksusfellen og fikk den gode avtalen og hun bare «neihei, vil ikke ha avtale. Vil ikke betale». Så ble jeg akutt mindre empatisk. 

• Liker 30
  • Nyttig 6
Skrevet

Lettlurt og blåst dame. Ikke til å skjønne at hun har skapt seg en influenser-tilværelse som offer for tindler-svindleren.

• Liker 10
Skrevet
Alisha* skrev (På 4.9.2022 den 18.30):

Oppmerksomhetsyk dame. Virker som hun står frem i media hele tiden ~ nettopp for at folk skal synes synd i henne. Ikke på noen som helst måte kan jeg forstå at ett menneske kan være så naiv og blåøyd ~ som  frivillig låner ut millioner til en ukjent mann hun har hatt bekjentskap med i en mnd. Burde sett varsellampen etter første lånet.  Allikevel har dette skjedd og hun har blitt en gjeldsslave.  Folk støtter opp, og gir gladelig for å hjelpe, men det hun tjener selv skal ikke brukes til nedbetaling. Hvor er logikken i alt dette surret?  Ja jeg vet hun ble lurt og manipulert ~ men ansvaret må hun ta selv. Når hun da i tillegg takker nei til en nedbetalingsplan ~ skjønner jeg hun er en sleip golddigger. Det smaker nok bedre å kjenne på en «kjendisstatus»

Egentlig skal hun prise seg lykkelig over at hun ikke er anmeldt for dokumentforfalskning ~ skjønner godt at bankene ikke ønsker å hjelpe henne.

Absolutt ingen sympati å hente her!

Det er en stund siden jeg postet denne, men står støtt i å mene det samme i dag!

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Man er dessverre ikke annet enn stokk dum når man går på slike historier som CF gjorde. At hun bruker det til å bli «kjendis» og prøver fremstille seg som en slags reddende engel for andre likesinnede, stokk dumme kvinner, gjør hun enda mer usmakelig.

• Liker 20
Skrevet
Alisha* skrev (17 timer siden):

Det er en stund siden jeg postet denne, men står støtt i å mene det samme i dag!

Ja, det er ganske ille. Oppførselen hennes, kjemper hardt for å fremstå som offer.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
sitry skrev (På 16.9.2025 den 23.08):

Alin skrev (På 16.9.2025 den 23.12):

Den ligger på Netflix allerede. Jeg så den i helgen. Fint å se at folk får hjelp når de har blitt svindlet. 

Jeg har ikke sett serien, men har sett anmeldelser. I anmeldelsene sier de at det er tydelig at alle bare leser opp fra manus. 

Endret av SVK
  • Liker 5
Skrevet
Toriljulie skrev (På 17.9.2025 den 22.27):

Jeg kjenner ikke til noe annet enn netflixdokumentaren, men der innrømmer hun jo svindel.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Frøkenfryden skrev (På 18.9.2025 den 19.37):

Nettopp! Det var der hun mistet meg. Jeg følte med henne i dokumentaren. Men når de jobba rassen av seg i Luksusfellen og fikk den gode avtalen og hun bare «neihei, vil ikke ha avtale. Vil ikke betale». Så ble jeg akutt mindre empatisk. 

100 % enig!!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...