Blix72 Skrevet 27. september #821 Skrevet 27. september Hadde hun tatt imot tilbudet fra Luksusfellen i 2022 hadde hun vært gjeldfri i over et år nå. Med mulighet til å tjene penger i Norge, opptjene pensjonspoeng osv... 20 5
Honey Dew Skrevet 28. september #822 Skrevet 28. september Durancell skrev (På 23.9.2025 den 16.43): Jeg er skikkelig misunnelig for at jeg ikke skylder mange millioner for å svindle banker. Det har alltid vært drømmen min å ødelegge livet mitt. 😆 8
Durancell Skrevet 28. september #823 Skrevet 28. september Hun er på Luksusfellen i dag. Ikke bare ser hun dum ut, men hun er virkelig dum. 13 2
Fru Uperfekt Skrevet 28. september #824 Skrevet 28. september Toriljulie skrev (På 17.9.2025 den 22.27): Du kjenner tydeligvis ikke historien til min datter. Se Tindersvindleren på Netflix og ellers VG sin historie som ligger ute. Min datter er IKKE en svindler, men det er Tindersvindleren. Tragisk å trekke slike konklusjoner uten å vite bakteppe. Jeg har sett og jmf det jeg har sett har hun både blitt svindlet og er selv en svindler. 11
MarianneE Skrevet 28. september #825 Skrevet 28. september Å herregud, beskyldninger om misunnelse er kanskje det mest latterlige jeg har lest på veldig lenge. 23 2
Fru Uperfekt Skrevet 28. september #826 Skrevet 28. september Virrevirrevapp skrev (På 21.9.2025 den 20.00): Dokumenter som ikke stemte, men hun hadde grunn til å tro at Simon hadde fullmakt til å ansette folk, inkludert henne. Joda, men hun fremla tall til bankene som hun visste var falske 13
Fru Uperfekt Skrevet 28. september #827 Skrevet 28. september Toriljulie skrev (På 23.9.2025 den 11.10): Veldig underholdende å lese disse kommentarene ang min datter. Kan det være misunnelse som ligger til grunn? 🤔 Absolutt ikke, men skjønner at det er en fin stråmann å henge skylden på. Din datter (?) og Simon passer sammen som hånd i hanske. Hadde full sympati frem til det kom frem at hun var like ille og ikke engang tok ansvar 13
Fru Uperfekt Skrevet 28. september #828 Skrevet 28. september Svart skjerm skrev (På 23.9.2025 den 17.16): Enig her. Det finnes mange triste skjebner som er ofre for slike svindlere. Både menn og kvinner. Men det virker ikke som politi og rettsvesen tar det noe særlig på alvor. Fjellhøy var utrolig modig som turte å gå ut offentlig med dette her. Appåtil i en Netflix-dokumentar. Til tross for all latterliggjøring man bli utsatt for. Det er til og med syke sjeler som heier på denne Leviev og mente disse kvinnene var golddiggere som fortjente å bli svindlet. Kommentarene deres er ondskapsfulle og lyser kvinneforakt lang vei. Ingen fortjener å bli svindlet, men at en selv blir svindlet rettferdiggjør ikke at en svindler andre 7
Koskos Skrevet 28. september #829 Skrevet 28. september Durancell skrev (21 minutter siden): Hun er på Luksusfellen i dag. Ikke bare ser hun dum ut, men hun er virkelig dum. Jeg synes ikke dette er en grei kommentar på noe som helst måte, vi mennesker bør støtte hverandre ikke drive med mobbing. Hun er ikke dum, hun er vakker, smart & offer for en svindler, det kan skje alle. 3
Durancell Skrevet 28. september #830 Skrevet 28. september Koskos skrev (10 minutter siden): Jeg synes ikke dette er en grei kommentar på noe som helst måte, vi mennesker bør støtte hverandre ikke drive med mobbing. Hun er ikke dum, hun er vakker, smart & offer for en svindler, det kan skje alle. Vakker? Smart? Offer? Nope. 10
Maia70 Skrevet 28. september #831 Skrevet 28. september Koskos skrev (12 minutter siden): Jeg synes ikke dette er en grei kommentar på noe som helst måte, vi mennesker bør støtte hverandre ikke drive med mobbing. Hun er ikke dum, hun er vakker, smart & offer for en svindler, det kan skje alle. Det er mobbing i nesten alle tråder på KG, det er et mobbeforum. Og det er alltid offeret som blir angrepet i svindel-saker, aldri svindleren. 1 2
Hakkespett1 Skrevet 28. september #832 Skrevet 28. september Maia70 skrev (7 minutter siden): Det er mobbing i nesten alle tråder på KG, det er et mobbeforum. Og det er alltid offeret som blir angrepet i svindel-saker, aldri svindleren. Cecilie Fjellhøy er vel ikke akkurat "uskyldig" i denne saken altså. Dersom noen for eksempel hacker seg inn i nettbanken din, tar opp drøssevis med forbrukslån eller kredittkort i ditt navn, og deretter overfører alle disse pengene til seg selv - så kunne jeg selvfølgelig hatt sympati for deg. Men dette er overhodet ikke tilfellet i situasjonen med denne Tinder-svindleren. Hun valgte selv å lyve til bankene med lønnslipper, og påstå at hun visstnok fikk laaaaangt høyere lønn enn det hun egentlig hadde. Hun har i veldig stor grad satt seg selv i denne situasjonen. I tillegg fikk hun vel muligheten til en av tidenes beste avtaler gjennom TV-programmet Luksusfellen. Men hun valgte heller å takke NEI til en sånn avtale, sånn at hun kan fortsette å fremstille seg selv som mest mulig offer. Gud forby at hun tar så mye som en tøddel med ansvar for hennes egne handlinger, liksom. 13 14
Lizzybelle Skrevet 28. september #833 Skrevet 28. september Utseende og intelligens gidder jeg ikke mene noe om, har jeg ingen formening om, men svindler er hun så absolutt. Hun ble lurt , og har selv lurt banker. 20 2
Fru Uperfekt Skrevet 28. september #834 Skrevet 28. september Koskos skrev (35 minutter siden): Jeg synes ikke dette er en grei kommentar på noe som helst måte, vi mennesker bør støtte hverandre ikke drive med mobbing. Hun er ikke dum, hun er vakker, smart & offer for en svindler, det kan skje alle. Hun er offer for en svindler men er og selv en svindler. 11 1
Fru Uperfekt Skrevet 28. september #835 Skrevet 28. september Maia70 skrev (22 minutter siden): Det er mobbing i nesten alle tråder på KG, det er et mobbeforum. Og det er alltid offeret som blir angrepet i svindel-saker, aldri svindleren. Hun begynte som et offer men i det hun begynte å svindle andre mistet hun offer kortet 12 5
Maia70 Skrevet 28. september #836 Skrevet 28. september Hakkespett1 skrev (3 minutter siden): Cecilie Fjellhøy er vel ikke akkurat "uskyldig" i denne saken altså. Dersom noen for eksempel hacker seg inn i nettbanken din, tar opp drøssevis med forbrukslån eller kredittkort i ditt navn, og deretter overfører alle disse pengene til seg selv - så kunne jeg selvfølgelig hatt sympati for deg. Men dette er overhodet ikke tilfellet i situasjonen med denne Tinder-svindleren. Hun valgte selv å lyve til bankene med lønnslipper, og påstå at hun visstnok fikk laaaaangt høyere lønn enn det hun egentlig hadde. Hun har i veldig stor grad satt seg selv i denne situasjonen. I tillegg fikk hun vel muligheten til en av tidenes beste avtaler gjennom TV-programmet Luksusfellen. Men hun valgte heller å takke NEI til en sånn avtale, sånn at hun kan fortsette å fremstille seg selv som mest mulig offer. Gud forby at hun tar så mye som en tøddel med ansvar for hennes egne handlinger, liksom. Har du noen sinne blitt utsatt for en manipulator? Hva var motivet hennes? Hun gjorde dette fordi hun trodde Simon var i livsfare, og var overbevist om at pengene kom til å bli betalt tilbake raskt, av han, som var "styrtrik", noe han viste hver dag med livsstilen sin. Og det er ikke bare med henne man ser slike stygge kommentarer som her. Om du går hit: https://www.youtube.com/@CatfishedOnline/videos så vil du se akkurat de samme kommentarene under hver video, kommentarer som angriper offeret, aldri svindleren. Svindleren får jo aldri skylda for dette her, det er kun det at offeret "gjorde det mot seg selv" folk ser. Politiet har også vært veldig dårlig til å gjøre noe med denne typen svindel, og all svindel for den del. Derfor har selskap/mennesker som Trilogy Media, Scammer Payback, AnyDesk og Jim Browning etc. tatt dette for seg og mange jobber med det 24/7. Og på grunn av alle disse scambaiterne så har fokuset økt på svindel, og politiet begynner å bli mer involvert. Trilogy jobber nå direkte med politiet i England. Politiet visste ikke en gang at penge-muldyr møter ofre midt i London og tar imot milioner av pund i året fra svindel-ofre, som blir sendt til andre land. Hvem bryr seg liksom, når de gjorde det mot seg selv? Mange tar faktisk selvmord etter å ha blitt svindlet, og Cecilie har fortalt at hun var suicidal også. Tror du at dine kommentarer hjelper noen? Hadde det gledet deg om hun faktisk hadde tatt selvmord? https://www.bbc.com/news/uk-wales-57935467 https://www.aarp.org/podcasts/the-perfect-scam/info-2024/suicide-after-scam.html https://www.dailymail.co.uk/news/article-13547489/man-death-scam-love-dating-site-southeast-asia.html 1 1 1
Honey Dew Skrevet 28. september #837 Skrevet 28. september Koskos skrev (58 minutter siden): Jeg synes ikke dette er en grei kommentar på noe som helst måte, vi mennesker bør støtte hverandre ikke drive med mobbing. Hun er ikke dum, hun er vakker, smart & offer for en svindler, det kan skje alle. Hun har oppført seg tåpelig. 12
Honey Dew Skrevet 28. september #838 Skrevet 28. september (endret) Maia70 skrev (36 minutter siden): Har du noen sinne blitt utsatt for en manipulator? Hva var motivet hennes? Hun gjorde dette fordi hun trodde Simon var i livsfare, og var overbevist om at pengene kom til å bli betalt tilbake raskt, av han, som var "styrtrik", noe han viste hver dag med livsstilen sin. Og det er ikke bare med henne man ser slike stygge kommentarer som her. Om du går hit: https://www.youtube.com/@CatfishedOnline/videos så vil du se akkurat de samme kommentarene under hver video, kommentarer som angriper offeret, aldri svindleren. Svindleren får jo aldri skylda for dette her, det er kun det at offeret "gjorde det mot seg selv" folk ser. Politiet har også vært veldig dårlig til å gjøre noe med denne typen svindel, og all svindel for den del. Derfor har selskap/mennesker som Trilogy Media, Scammer Payback, AnyDesk og Jim Browning etc. tatt dette for seg og mange jobber med det 24/7. Og på grunn av alle disse scambaiterne så har fokuset økt på svindel, og politiet begynner å bli mer involvert. Trilogy jobber nå direkte med politiet i England. Politiet visste ikke en gang at penge-muldyr møter ofre midt i London og tar imot milioner av pund i året fra svindel-ofre, som blir sendt til andre land. Hvem bryr seg liksom, når de gjorde det mot seg selv? Mange tar faktisk selvmord etter å ha blitt svindlet, og Cecilie har fortalt at hun var suicidal også. Tror du at dine kommentarer hjelper noen? Hadde det gledet deg om hun faktisk hadde tatt selvmord? https://www.bbc.com/news/uk-wales-57935467 https://www.aarp.org/podcasts/the-perfect-scam/info-2024/suicide-after-scam.html https://www.dailymail.co.uk/news/article-13547489/man-death-scam-love-dating-site-southeast-asia.html Tror du glemmer at HUN har svindlet andre og da klarer jeg ikke etter beste måte å se på henne som et offer. Hun kunne sagt nei til å svindle andre. Det ville andre med litt vett i hodet forstå. Endret 28. september av Honey Dew 15 2
luxifine Skrevet 28. september #839 Skrevet 28. september Maia70 skrev (1 time siden): Har du noen sinne blitt utsatt for en manipulator? Hva var motivet hennes? Hun gjorde dette fordi hun trodde Simon var i livsfare, og var overbevist om at pengene kom til å bli betalt tilbake raskt, av han, som var "styrtrik", noe han viste hver dag med livsstilen sin. Og det er ikke bare med henne man ser slike stygge kommentarer som her. Om du går hit: https://www.youtube.com/@CatfishedOnline/videos så vil du se akkurat de samme kommentarene under hver video, kommentarer som angriper offeret, aldri svindleren. Svindleren får jo aldri skylda for dette her, det er kun det at offeret "gjorde det mot seg selv" folk ser. Politiet har også vært veldig dårlig til å gjøre noe med denne typen svindel, og all svindel for den del. Derfor har selskap/mennesker som Trilogy Media, Scammer Payback, AnyDesk og Jim Browning etc. tatt dette for seg og mange jobber med det 24/7. Og på grunn av alle disse scambaiterne så har fokuset økt på svindel, og politiet begynner å bli mer involvert. Trilogy jobber nå direkte med politiet i England. Politiet visste ikke en gang at penge-muldyr møter ofre midt i London og tar imot milioner av pund i året fra svindel-ofre, som blir sendt til andre land. Hvem bryr seg liksom, når de gjorde det mot seg selv? Mange tar faktisk selvmord etter å ha blitt svindlet, og Cecilie har fortalt at hun var suicidal også. Tror du at dine kommentarer hjelper noen? Hadde det gledet deg om hun faktisk hadde tatt selvmord? https://www.bbc.com/news/uk-wales-57935467 https://www.aarp.org/podcasts/the-perfect-scam/info-2024/suicide-after-scam.html https://www.dailymail.co.uk/news/article-13547489/man-death-scam-love-dating-site-southeast-asia.html Det er ikke at vi lar han gå fri og frank, det er at vi ønsker at hun selv tar ansvar for de handlingene som ble utført av henne selv når hun VISSTE var uriktige opplysninger. Jeg har full forståelse for at hun ble sugd inn av han og alt BS han serverte, men å gå inn i banken og be om lån du vet du ikke har evne til å betjene og legge frem falske opplysninger: Ja det må hun stå for. Det å takke nei til en avtale som gjør det mulig for henne å ordne opp for seg, det er tåpelig og klart folk reagerer. Gjør du noe galt må du ta konsekvensene av det uansett hvorfor du gjorde det i utgangspunktet. Er det ikke dette vi lærer barna våre? 8 10
Lyxros Skrevet 28. september #840 Skrevet 28. september Jeg så serien da den kom ut, men ikke sett denne tråden før. Det forbauser meg at folk i samme setning sier at hun er blåst/stokk dum/naiv men OGSÅ skylder på henne? Du og hu og de og dem hadde ALDRI falt for noe sånt, for vi er ikke dumme. Så okei, hun er dum. Eller helt blåst. Kanskje også/eller naiv, skjermet, u name it. Hvordan kan dere da si i samme pust at hu nærmest fortjente det? Fortjener dumme eller mindre intelligente folk å bli svindlet for millioner? Really? Er det der empatien deres stopper? Simon er svindleren her. Han utnyttet en dum, naiv jente. For ikke å nevne hvordan slike mennesker er ekstremt gode på å manipulere og studere mennesker. Ja, de fleste ville ikke gjort noe sånt. For meg, og for mange her er det fullstendig uforståelig. Så jeg vil si at hu er nok ikke helt oppegående/smart. Og av den grunn lett å utnytte. Og det er ikke okei ass. Et jævlig lite mindretall nevner i det hele tatt Simon og straff. Skal man bare la han fortsette fordi det er bare dumme folk som faller for det (og de fortjener det!?) Når det gjelder luksusfellen? Hu forstår veldig lite tror jeg, seriøst. Man må mangle litt hjerneceller for å si nei til noe sånt. Konsekvenstenking er fraværende. Det er ikke sånn at jeg sier at hu skal slippe å betale noe, selvfølgelig var det ikke riktig å levere flaske lønnslipper. Og til slutt vil jeg si én ting til. Bortsett fra en obvious "gi meg 1000kr så får du tilbake 1 million"- Hadde det ikke vært for svindleofre som sto fram så hadde dere falt for de sjæl, for dere hadde ikke hatt noe grunnlag til å forstå det var svindel. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå