Gå til innhold

Kvinner som klager over misogynisme og trakassering

Anbefalte innlegg

Skrevet
Chiyo skrev (4 minutter siden):

Jeg føler jeg mister hjerneceller av å lese TS sine kommentarer. 🙄

Hehe samme her. Lurer på hvorfor en som genuint misliker kvinner henger rundt på KG😂

• Liker 3
Skrevet

Hvis alle skulle gått rundt og behandlet hverandre som man behandler en sexpartner i intime situasjoner, kunne det ha blitt en verden som jeg tror TS også hadde innsett fungerer dårlig. Med alle de fetisjene som eksisterer, måtte folk værsågod ha tålt litt av hvert i offentligheten.

Birger (36) tenner på å kle seg i bleier og bli behandlet som en baby, og må dermed værsågod tåle at andre behandler ham som en baby når han er ute blant folk.

Gøril (42) tenner på smerte, og må dermed værsågod tåle å bli kløpet og smekket til i offentligheten. Et dask på rumpa på bussen er vel også helt innafor, siden hun jo er så gira på sånt i sexlivet?

Alfred (29) elsker dirty talk i senga, og må dermed akseptere at hans kvinnelige sjef konsekvent omtaler ham som "den deilige sexroboten", og at hans homofile kollega ler rått av det og gjør jokkebevegelser under businessmøtet.

For en nydelig verden, du! :ler:

Anonymkode: 41386...01a

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hører så mye om at menn er så kjipe mot kvinnfolk. Og så ser jeg denne. Veit ikke helt hva jeg skal tro.

1662118383723796.thumb.jpg.d78737b457bce8a3dfa779df6981021f.jpg

Anonymkode: e3a6d...d75

Altså, det finnes rare folk over alt. 
Man har folk som liker biden og det finnes folk som liker trump.

Nå prøver jo facebook å levere innhold relatert til ens interesser, så da er det vel ikke så rart at dem som har respondert på bildet har en slik interesse. 
Det er jo ikke dermed sakt at alle kvinner har samme interesse. 
hvis ts hadde spurt dem som hadde slike interesser og syn, så hadde nok ts fått ett mer nyansert og reflektert svar enn å spørre folk som ikke har slike interesser.

Blir som å spørre biden believers om deres syn på trump og vice versa.

Folk er forskjellige og har forskjellige syn på ting, enkelt og greit. 
Så det er meget mulig at de som responderte på bildet, rett og slett ikke har noe imot å bli sett på som objekter, men igjen, det er jo da ikke gjeldende for alt og alle.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hele denne tråden er vel heller et bevis på at enkelte menn vil eie kvinners seksualitet. Hvis kvinner skal like å bli rundpult og kalt hore i en intim setting, så er de også forpliktet til å bli behandlet som en hore i alle sammenhenger. Problemet er at dette fungerer optimalt kun for et fåtall menn som ikke er helt på stasjon med resten av verden.

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er masser av menn der ute som tenner på å være sub. Mange menn liker å bli tatt knallhardt bak. I følge trådstarters logikk innebærer dette at alle menn kan utsettes for dette nårsomhelst, hvorsomhelst og av hvemsomhelst - fordi det er det "dere menn" vil. Alle andre påstander, innvendinger eller preferanser er irrelevante, for TS har fasiten klar.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvis alle skulle gått rundt og behandlet hverandre som man behandler en sexpartner i intime situasjoner, kunne det ha blitt en verden som jeg tror TS også hadde innsett fungerer dårlig. Med alle de fetisjene som eksisterer, måtte folk værsågod ha tålt litt av hvert i offentligheten.

Birger (36) tenner på å kle seg i bleier og bli behandlet som en baby, og må dermed værsågod tåle at andre behandler ham som en baby når han er ute blant folk.

Gøril (42) tenner på smerte, og må dermed værsågod tåle å bli kløpet og smekket til i offentligheten. Et dask på rumpa på bussen er vel også helt innafor, siden hun jo er så gira på sånt i sexlivet?

Alfred (29) elsker dirty talk i senga, og må dermed akseptere at hans kvinnelige sjef konsekvent omtaler ham som "den deilige sexroboten", og at hans homofile kollega ler rått av det og gjør jokkebevegelser under businessmøtet.

For en nydelig verden, du! :ler:

😅

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg er viktigst i verden i eget liv, som du er det i ditt. 

Det finnes ikke kjekke menn som roper slikt etter damer, for gjør de det blir de ekle menn. 

Du er den som ikke forstår relevansen for tillit og trygghet og relasjon. Min mann, og kun ham i hele verden, kan stikke hånden sin ned i skjorten min og stryke meg på brystet når jeg lager middag, eller klapse meg på rumpa. Ikke engang han kan gjøre dette i det offentlige, uten at jeg hadde reagert veldig negativt, og lurt alvorlig på hans sosiale antenner. Det er nemlig behov for både relasjon og tillit, samt være tid og sted for det. 

Anonymkode: 288f9...533

Endret av Rhodiola
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Ser du ikke at premisset ditt blir feil? 
Hvis det var slikt at kvinner flest går rundt og sier slikt, så skulle jo bildet ha dukket opp hos vesentlig mange flere personer på facebook. 
ta heller og spør dem som har respondert til bildet, fordi det er dem som har en slik interesse. 
Du snakker om hykleri, men det er jo ikke etablert at det er hykleri inne i bildet. 
noen liker det på den måte, andre gjør ikke.

Selvfølgelig vil du jo ikke få til svar ifra noen som ikke liker det, at dem liker det. Det blir ulogisk.

Endret av Rhodiola
  • Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Duraton said:

Ser du ikke at premisset ditt blir feil? 
Hvis det var slikt at kvinner flest går rundt og sier slikt, så skulle jo bildet ha dukket opp hos vesentlig mange flere personer på facebook. 
ta heller og spør dem som har respondert til bildet, fordi det er dem som har en slik interesse. 
Du snakker om hykleri, men det er jo ikke etablert at det er hykleri inne i bildet. 
noen liker det på den måte, andre gjør ikke.

Selvfølgelig vil du jo ikke få til svar ifra noen som ikke liker det, at dem liker det. Det blir ulogisk.

Fordi kvinner undertrykker andre kvinner også seksuelt. Hvis du tror at menn slutshamer kvinner mer enn kvinner så tar du feil. Hvis kvinner faktisk kunne si hva de vil ha og hva de føler så hadde vi hatt langt flere som hadde kommentert. 

Skrevet

Stigmatisering av ett helt kjønn basert på fraksjoner blir for dumt.

Alle menn er ikke voldsutøvere, alle menn er ikke voldtekstutøvere. 

Slutt å dra alle under samme kam og innse at folk er forskjellige, kjønn har lite å si.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Ichiko said:

Det er masser av menn der ute som tenner på å være sub. Mange menn liker å bli tatt knallhardt bak. I følge trådstarters logikk innebærer dette at alle menn kan utsettes for dette nårsomhelst, hvorsomhelst og av hvemsomhelst - fordi det er det "dere menn" vil. Alle andre påstander, innvendinger eller preferanser er irrelevante, for TS har fasiten klar.

De er sosiale og genetiske freaks som tenner på å være subs. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem kontrollerer sitt kjønns seksualitet nå, liksom.

Anonymkode: 44285...37d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hører så mye om at menn er så kjipe mot kvinnfolk. Og så ser jeg denne. Veit ikke helt hva jeg skal tro.

1662118383723796.thumb.jpg.d78737b457bce8a3dfa779df6981021f.jpg

Du vet ikke hva du skal tro basert på en tegneserie..??

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvem kontrollerer sitt kjønns seksualitet nå, liksom.

Anonymkode: 44285...37d

Alt det damer har pusha om åpne forhold og alt det der er for å maksimere to ting: resursser gjennom en fyr og så tilgang til god sex gjennom andre menn. 

Dette er noe dere damer har prøvd å normalisere over tid og har lykkes til en stor grad. Dere har frisluppet deres seksalitet og bundet menns seksualitet. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå synes jeg du er direkte slem mot menn. Dere er jo ikke sosiale og genetiske freaks bare fordi dere tenner på å være subs.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Åja hvor er denne tankegangen når damer gang på gang roper "alle menn er dritt".

Den er i hodene på akkurat de damene.
At det finnes teite kvinnfolk er ikke akkurat noe mer revolusjonerende enn at det finnes teite mannfolk. Heldigvis er begge gruppene i mindretall.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Han tror på at det én vil, det vil alle. Det innebærer at han selv vil litt av hvert, men i løpet av tråden virker det klarere og klarere at han sliter med å akseptere dette, og heller prøver å henge ut andre mennesker. Klassisk tilfelle av projisering.

Endret av Rhodiola
  • Liker 3
Skrevet

en kvinne som tillater partneren kalle henne for "hore" under sex, har null selv respekt.

• Liker 1
Skrevet
mbiema skrev (17 minutter siden):

en kvinne som tillater partneren kalle henne for "hore" under sex, har null selv respekt.

For noe tøys. Det har med setting å gjøre, og det er sex. Ellers i hverdagen, selvfølgelig ikke. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...