Gå til innhold

Snapchat venneliste sortering - Triks?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har rundt 100 venner på Snapchat og synes det er utrolig travelt og tungvint å scrolle gjennom alle når jeg skal sende snap til noen få utvalgte. Før brukte jeg ulike emojis (❤️💗🌸️) for å gruppere sammen folk. Nå funker ikke dette lenger av en eller annen grunn, nå sorterer den uansett alfabetisk, uavhengig av om det står emojis fremst. Kan bruke tall (1234) foran de jeg sender mest til, men de med tall på seg legger nå nederst, så for å nå tak i de jeg sender mest til må jeg da scrolle HELT ned. Eventuelt må jeg ta jobben med å sette tall på alle 100, og ikke bare de prioriterte 🤯 Som om ikke det var nok, når jeg tar et bilde og trykker send, så kommer en nylig-liste opp først. Her er det venner i hytt og pine, og denne er det helt håpløst å lete i. Denne er LANG, og jeg må scrolle gjennom hele denne for å få den alfabetiske listen. Og rett etter den alfabetiske listen ligger en masse forslag til personer som ikke er på vennelisten min i det hele tatt! Fort gjort å trykke feil her, og hvorfor skal jeg ville sende snap til disse??

Altså HJELP! 

Finnes det ikke en måte å bestemme hvordan dette skal sorteres?

Må man ha den nylig-listen først? Ikke mulig å fjerne?

Og mååå det ligge masse fremmede nederst som jeg ved en feil kan komme til å sende til? Ikke mulig å få bort? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...