AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Del Skrevet 1. september 2022 Ønsker å kjøpe meg ny bil, men leaser en fra før. Fant dessverre ut at leasing ikke passer meg. Noen som vet om jeg må avbryte leasingen, eller ta «innbytte» av leasing-bilen min til selskapet jeg skal kjøoe den nye av? Anonymkode: b8605...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Del Skrevet 1. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ønsker å kjøpe meg ny bil, men leaser en fra før. Fant dessverre ut at leasing ikke passer meg. Noen som vet om jeg må avbryte leasingen, eller ta «innbytte» av leasing-bilen min til selskapet jeg skal kjøoe den nye av? Anonymkode: b8605...027 Hæ? Du kan da ikke bytte inn leasing bilen din? Det er fort billigere å la leasingen gå ut leasing perioden enn å si den opp Anonymkode: 90891...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Del Skrevet 2. september 2022 Det koster vel fort månedsleie X gjenværende måneder, men bør stå i kontrakten din… Anonymkode: 79f2b...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. september 2022 #4 Del Skrevet 2. september 2022 Sjekk kontrakten din. En del leasingavtaler har en opsjon for å kjøpe ut bilen før tiden eller si opp avtalen mot et skyhøyt gebyr. Dersom du virkelig vil ut av avtalen så er det beste alternativet å finne noen som vil overta den, gitt at banken godtar de. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 2. september 2022 #5 Del Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ønsker å kjøpe meg ny bil, men leaser en fra før. Fant dessverre ut at leasing ikke passer meg. Noen som vet om jeg må avbryte leasingen, eller ta «innbytte» av leasing-bilen min til selskapet jeg skal kjøoe den nye av? Anonymkode: b8605...027 Du får nok ikke innbytte på en bil du ikke eier:-) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Del Skrevet 2. september 2022 Ligger stadig biler på Finn typ «overta leasingavtale», jeg blar alltid forbi dem. Anonymkode: 3043c...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Del Skrevet 2. september 2022 Vi kjøpte bil som hadde vært på leasingavtale, da fikk vi nye bremser, lakkreparasjon og service som forhandleren dekket inn på gebyret for å bryte leasingen. Så det kan nok fort bli dyrt å bryte avtalen 😅 Anonymkode: aa519...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #8 Del Skrevet 2. september 2022 Hehe, leasing er alltid grisedyrt, særlig om du vil ut. Men akkurat nå er bruktbilmarkedet fortsatt hett. Hva slags bil er det? Om det er en nyere elbil som ikke faller i verdi kan det jo hende at forhandler og bank er villige til å gjøre en god deal. Men i utgangspunktet vil du nok måtte betale brytegebyr. Det er som regel å overdra huset til forhandlerens barn og ofre din førstefødte til guden Mammon. Sånn sett ikke så ille. Anonymkode: a5031...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå