AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Har hørt at det er best å ikke lade batteriet fullt opp men heller ikke la det tømmes helt. Men synes det er så vanskelig å lade nok til at mobilen, pulsklokken, hodetelefonene osv. holder hele neste dag, uten å måtte lade dem for høyt opp. Opplever litt for ofte at batteriet tømmes helt, så bør nok endre vanene mine og lade litt høyere enn 60-70%, eller? Hvordan er deres ladevaner? Anonymkode: ce723...adc
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Lader mobilen mens jeg sover. Orker ikke bry meg så hardt. Anonymkode: 3d595...7c3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Har trådløs lader med lav effekt som jeg legger mobilen på innimellom, prøver å holde den mellom 20 og 80% men det er egentlig ikke no problem siden den har en av de største batteriene på markedet på hele 13.200mAh mens en iPhone 13 Pro Max har bare 4352mAh til sammenligning. Anonymkode: 6b5a8...38b
Sofakona Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Her har vi alltid ladet alt til 100 ,% Bilen, klokkene, mobiler etc..aldri opplevd at de tømmes fortere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå