Gå til innhold

Frieri


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei alle sammen :)

Jeg er helt fersk her, og håper dere kan hjelpe meg. Jeg lurer på å fri til min kjære samboer, og kunne godt tenke meg noen tips. Samboeren min har lenge ymtet frempå at han ønsker å være den som frir, men det skjer jo aldri, så jeg tenkte jeg skulle komme han i forkjøpet :P

Tar gjerne imot synspunkt på dette og tips til frierier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

dersom han har ymtet frampå at han har lyst til å være den som frir, så betyr vel det at han har tenkt å fri.. (?)

hvorfor ikke lene deg tilbake og la det skje.. når han er klar for det..? sidne han har ymtet frampå et ønske om det, mener jeg..

tenkt om han alt har lagt den planen, dah? og så kommer du og tramper gjennom planene hans..

dersom du ikke har et stor ønske om å være den som frir, kan du vel la han få være det.. siden han har lyst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sørg for å gi ham en rekke anledninger/ideer i forbindelse med romantiske middager og turer, fortell ham hvor glad du er i ham osv :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har tenkt på det, at han kanskje har planlagt noe, men så kjenner jeg såpass godt og vet han har vanskelig for å komme igang :roll: Vi har snakket om å gifte oss i 3 år nå (har vært sammen i 5 år)... Vi fikk barn for ikke så lenge siden, og jeg synes det er på tide "å få ut fingeren".

Jeg lurte på om jeg skulle ta sikte på 5 års dagen om ikke så lenge, og vente til sent på kvelden med å spørre så han får muligheten selv. Er veldig usikker på ha jeg skal gjøre :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent!!!!! Så du ikke risikerer å spolere planene hans! Mannen min bestilte reise og planla i mange mndr. Og det er såååååå koselig å bli fridd til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal vente litt til for å se om han frir "av seg selv". Men du kan jo hinte litt....koselig med bryllup eller lignende..... kanskje dere til og med skal i bryllup - noe som kan inspirere han?

Samboen min fridde vel ikke direkte - han hadde sagt lenge at han hadde lyst, men kom liksom aldri dit. Han ble nok lei av gnålet mitt tror jeg, så vi satte en dato sammen......ikke så veldig romantisk der og da, men han fixa en utrolig romantisk middag i etterhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg får høre på dere, da :wink: Nå som jeg hadde begynt å glede meg til og fri også :P

Jeg får se hva jeg gjør... det er jo lenge siden vi pratet om det sist :-? kanskje han har glemt hele greia :( Jeg har hentet brosjyrer på ringer i dag, de ligger nesten midt på bordet, får se hva han sier når han ser den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...