AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #21 Skrevet 2. september 2022 1 hour ago, ekkoet said: Hvordan skulle du håndhevet dette uten våpen? Sånn går det når de fleste oppdras til å tenke med følelsene. Anonymkode: f5259...3dd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #22 Skrevet 2. september 2022 Jeg skulle funnet på noe lurt for å fordele ressurser bedre. Det gir ikke mening at familier i vesten kjøper sin tredje bil og et fancy feriehus når folk andre steder på kloden ikke har vann og mat. Vi er alle mennesker. Alle har å pelle seg på jobb og gjøre noe vettugt, og resultatet av produksjonen blir fordelt etter der det trengs. Sosiale medier blir forbudt. Alle. Zip. Finito. Folk som lever av sin egen narsissisme får finne på noe annet. Anonymkode: 90fec...8a8 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #23 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva hadde du gjort/ hvilken lover hadde du endret ? Jeg hadde: - gjort det ulovlig å spise kjøtt for mennesker - like streng straff for å drepe et dyr som å drepe et menneske - Ettbarnspolitikk i hele verden - 100% arveavgift - gjort våpen ulovlig -strengere straffer for pedofili og voldtekt - fjernet førstegangstjenesten - gjort narkotika lovlig Blandt annet Anonymkode: ac32f...1ba Så lykkelig for at du ikke er diktator gir hele verden Anonymkode: e9ecd...780 5 1
Maleficenta Skrevet 2. september 2022 #24 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Satt aldersgrense på internett, alle født før 1985 fikk ikke tilgang til annet enn NRK og én annen valgfri nyhetsnettside. Det er også prøvsbetinget. Poster du én latterlig ting (feks Minions meme, personangrep i kommentarfelt på SoMe etc) er det rett ut og du mister all internett, for alltid. Anonymkode: d10c5...e6d alle før 1985? Da inkluderer du jo folk over 30 år
Maleficenta Skrevet 2. september 2022 #25 Skrevet 2. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skulle funnet på noe lurt for å fordele ressurser bedre. Det gir ikke mening at familier i vesten kjøper sin tredje bil og et fancy feriehus når folk andre steder på kloden ikke har vann og mat. Vi er alle mennesker. Alle har å pelle seg på jobb og gjøre noe vettugt, og resultatet av produksjonen blir fordelt etter der det trengs. Sosiale medier blir forbudt. Alle. Zip. Finito. Folk som lever av sin egen narsissisme får finne på noe annet. Anonymkode: 90fec...8a8 jeg hadde krevd at de i den tredje verden jobbet litt hardere for å oppna resdurswr selv og ikke bare sitter på runpa og tar imot nødhjelp slik at de blir hjelpesløse og avhengig av vesten Jeg hadde sørget for å bli kvitt slike som putin og han gærningen i nordkorea Endret 2. september 2022 av Maleficenta 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #26 Skrevet 2. september 2022 Pussig at alle som skulle vært diktator vil at alle skal følge ett tankesett og kun da diktator sitt . Hvordan skape fred i verden sånn? Anonymkode: e9ecd...780 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #27 Skrevet 2. september 2022 Alle mobbere i fengsel fra 8 års alder. Type 1 time. Anonymkode: d5b74...845 2
Enda en tulling Skrevet 2. september 2022 #28 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Satt aldersgrense på internett, alle født før 1985 fikk ikke tilgang til annet enn NRK og én annen valgfri nyhetsnettside. Det er også prøvsbetinget. Poster du én latterlig ting (feks Minions meme, personangrep i kommentarfelt på SoMe etc) er det rett ut og du mister all internett, for alltid. Anonymkode: d10c5...e6d Takk og farvel til ytringsfiheten, altså. Mamajune11 skrev (19 timer siden): Dødsstraff via avkapping av pikk for pedofile. Helst stappe den langt ned i halsen på vedkommende også. Ingen rettsak. Kun avkapping slik de blør ihjel. Samme for alle som voldtar uansett alder. Takk og farvel til rettssikkerheten også. Duraton skrev (19 timer siden): Du hadde fått en kort tid som diktator 🤣 Hadde jeg vært diktator, så hadde jeg omstilt samfunnet til å fokusere på tekniske gjennombrudd. Her hadde man satset på AI og roboter og å få til ett samfunn alla Star Trek. Og takk og farvel til et menneskelig samfunn- Isambard skrev (47 minutter siden): 1. Jeg ville stanset all krig. 2. Jeg ville satt full speed på å bygge ut grønn energi. Mest solenergi tenker jeg, med ditto energilagring. Dette ville jeg gjort uansett kostnad og bruk av landområder. Og takk og farvel til naturen og økonomien. AnonymBruker skrev (1 time siden): Bra de fleste her i tråden ikke har makt nok til å bestemme reglene 😂 Anonymkode: f5259...3dd Du kan så si... Men de ville jo fortsatt gitt sin støtte til noen som har makt og vil gjennomføre disse tingene. Hvis brukerne i denne tråden er representative for den norske befolkningen går vi en dyster og gledesløs og totalitært styrt framtid i møte. 2
Maleficenta Skrevet 2. september 2022 #29 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pussig at alle som skulle vært diktator vil at alle skal følge ett tankesett og kun da diktator sitt . Hvordan skape fred i verden sånn? Anonymkode: e9ecd...780 det er derfor diktatur ikke funker
Maleficenta Skrevet 2. september 2022 #30 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle mobbere i fengsel fra 8 års alder. Type 1 time. Anonymkode: d5b74...845 denne liker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #31 Skrevet 2. september 2022 Orket ikke gå inn på alt ned i bagatellnivå, men mitt hovedpri ville vært helse, forskning og medisiner. Dvs, jeg ville etablert enorme offentlige forskningssentre rundt omkring i verden helt løsrevet fra BigPharma, private bedrifter og private forskere, der alt av forskninger skjer på samme plass, informasjon deles fortløpende med hverandre og samarbeidet alle forskningsavdelingene pågikk tett. F.eks et stort kreftsenter i USA, et stort ME-senter i UK, et stort ALS-senter i Italia, et stort MS-senter i Norge, et stort diabetessenter i Nederland, et stort Alzheimersenter i Canada, et stort microbiomesenter i Japan osv osv, og landet senteret ligger i bærer ansvaret for drift av senteret og at sykdommen blir løst og behandlet. Ettersom forskningene ville vært offentlig-eid, så ville også behandlingene og legemidlene blitt det. Der ingen private pengemaskiner lusker i buskene, styrer showet med pengemotiver og tjener grovt på mellomlegget. Formålet ville vært å kurere sykdommer raskest mulig slik at mennesker får de beste livet de kan få. Anonymkode: 7f03e...04c 1 1
Gjest Villfisker Skrevet 2. september 2022 #32 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva hadde du gjort/ hvilken lover hadde du endret ? Jeg hadde: - gjort det ulovlig å spise kjøtt for mennesker - like streng straff for å drepe et dyr som å drepe et menneske - Ettbarnspolitikk i hele verden - 100% arveavgift - gjort våpen ulovlig -strengere straffer for pedofili og voldtekt - fjernet førstegangstjenesten - gjort narkotika lovlig Blandt annet Anonymkode: ac32f...1ba Dette er det eneste punktet jeg støtter deg i. Ellers syns jeg alt det andre hører hjemme i søpla.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #33 Skrevet 2. september 2022 Å, en ting til. Religion blir avskaffet. Jeg får helt vondt i magen av å tenke på hvor mye tid smarte folk bruker på å lære seg, tolke og videreformidle røverhistorier fra oldtiden. Tenk så mye bra de kunne funnet ut om de hadde brukt tiden på noe annet. Medisin. Astronomi. Fysikk. Hjelpe menneskeheten med å gå fremover. Kirker og andre religiøse byggverk kan overtas av universitetene og brukes til forelesninger eller noe. Noen eksemplarer av skriftene kan bevares og stilles ut på museum, til skrekk og advarsel om hvor håpløse vi var en gang i tiden. Resten kan gå til gjenvinning. Anonymkode: 90fec...8a8 4 1
Gjest Villfisker Skrevet 2. september 2022 #34 Skrevet 2. september 2022 Honey Dew skrev (19 timer siden): Hvis jeg var diktator hadde jeg tillatt alt det du er i mot, untatt pedofili og voldtekt.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #35 Skrevet 2. september 2022 15 minutter siden, Enda en tulling said: Du kan så si... Men de ville jo fortsatt gitt sin støtte til noen som har makt og vil gjennomføre disse tingene. Hvis brukerne i denne tråden er representative for den norske befolkningen går vi en dyster og gledesløs og totalitært styrt framtid i møte. Derfor demokrati ikke fungerer. Diktatur er den beste styreformen men det er så vanskelig å finne den rette diktatoren. Anonymkode: f5259...3dd 2
Gjest Villfisker Skrevet 2. september 2022 #36 Skrevet 2. september 2022 ekkoet skrev (1 time siden): Hvordan skulle du håndhevet dette uten våpen? Du vet at myndigheter stort sett lager reglene for oss andre, men ikke for seg selv? 🤓
Gjest Villfisker Skrevet 2. september 2022 #37 Skrevet 2. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Når skal folk forstå at pedofili ikke er selvvalgt. Man skal straffe overgrep, men ikke legningen i seg selv. Man kan faktisk være pedofil og likevel ikke begå overgrep. Det må være en fortvilt situasjon å bli født med en slik avvikende og uakseptabel legning. Anonymkode: f9c1b...1e8 Nei, da er man syk i hodet, og samfunnet må skjermes fra vedkommendes ondskap. Endret 2. september 2022 av Villfisker
Gjest Villfisker Skrevet 2. september 2022 #38 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Eller sjef/leder for hele verden er et bedre ord enn diktator.. Mine viktigste ting: - Alle land må ha grensekontroll, kun arbeidsvisum og turistvisum godtas for innreise. Du må også ha GPS på deg når du er landet på besøk så du er 100% under kontroll; ikke kan rømme innad i landet. - Asylordninger avvikles i alle land. Kan ikke flytte til andre land. - Kapitalismen stoppes, alle får en fast årslønn å leve av. Alle har samme lønn uansett arbeid. Økonomisk vekst stoppes, alt koster det samme heletiden. Dette gjør alt mye enklere i verden, i dag er det kun pengene og materialismen som er drivkraften til mennesket. - Strøm, mat, bolig og vann skal prises veldig lavt. Da dette er viktig for mennesket. - All mat må produseres økologisk. - Totalforbud mot alkohol/rusmiddler og nikotin. 😊 Anonymkode: 06d0b...4a8 Veldig enig i den.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #39 Skrevet 2. september 2022 Jeg hadde avskaffet røyk og narkotika. Styrka psykiatrien, avskaffet alt av våpen og slått hardt ned på all kriminalitet. Anonymkode: a9cc7...3ec
ekkoet Skrevet 2. september 2022 #40 Skrevet 2. september 2022 Villfisker skrev (8 minutter siden): Du vet at myndigheter stort sett lager reglene for oss andre, men ikke for seg selv? 🤓 Men man ender uansett opp med lovlige og ulovlige våpen, det er jo litt det samme som vi har i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå