AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #21 Skrevet 2. september 2022 Bodde selv i underetagen i et rekkehus og hun over meg bråkte hele tiden med noe. Jeg holdt på å klikke totalt psykisk og meldte fra til kommunen jeg leide hos. Men var ikke noe isolering mellom leilighetene. Jeg kunne høre hun snakke i tlf, og enkelte ord hørte jeg hva hun sa. Jeg banket i veggen til hun flere ganger hun bråkte så fælt, så begynte hun å trampe i gulvet til meg og bad meg kutte ut for h....... Men kom meg vekk etter 3 tøffe måneder der. Her er det heldigvis myyyye roligere. Skjønner deg godt TS med folk som ikke kan være rolige. Er grusomt rett og slett. Anonymkode: 30195...1f4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #22 Skrevet 2. september 2022 missmcbeal skrev (7 minutter siden): Radikalt forslag, men hva med å bytte om på stuen og soverommet visst jeg tolker det slik at du sover greit i stuen, du sover bare ikke spesielt godt siden du ikke har sengen din der? Ser ikke ut som denne saken kommer til å løse seg med det første, så jeg ville gått så radikalt til verks for å iallfall få det litt bedre midlertidig fremover. Også får du se litt an hva du skal gjøre. Kanskje er dette noe som vil roe seg, om det er slik du sier at du tror denne personen sliter med noe psykisk, eller at han ender opp med å flytte ut. Må nok gjøre det; men kjedelig da jeg har kjøkken og hjemmekontor også i dette rommet🥴Knøttliten leiligheit og 150 seng🙈 Anonymkode: c78e1...e3a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #23 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bodde selv i underetagen i et rekkehus og hun over meg bråkte hele tiden med noe. Jeg holdt på å klikke totalt psykisk og meldte fra til kommunen jeg leide hos. Men var ikke noe isolering mellom leilighetene. Jeg kunne høre hun snakke i tlf, og enkelte ord hørte jeg hva hun sa. Jeg banket i veggen til hun flere ganger hun bråkte så fælt, så begynte hun å trampe i gulvet til meg og bad meg kutte ut for h....... Men kom meg vekk etter 3 tøffe måneder der. Her er det heldigvis myyyye roligere. Skjønner deg godt TS med folk som ikke kan være rolige. Er grusomt rett og slett. Anonymkode: 30195...1f4 Ja, det er helt uutholdelig. Ser meg om etter ny leilighet, men sliter økonomisk og var heldig da jeg kjøpte denne til en overkommelig pris. I verste fall må jeg leie. Har aldri opplevd dette i en slik grad før. Selvsagt har jeg hørt fester, vanlig hverdagsstøy og sånt. Men aldri opplevd slik støy på natt; ikke engang i gamle bygårdsleiligheter fra ca år 1900🙄 Anonymkode: c78e1...e3a 1
Ritter Skrevet 2. september 2022 #24 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Å ringe på om natten?😣ja kan hende det er mer effektivt å mase mer (på nabo og styret), enn å ringe politiet😆 Anonymkode: c78e1...e3a Jeg synes du skal være forsiktig med å oppsøke ham på nattestid. Det er tydelig at han har problemer, og du bør tenke på din sikkerhet. Styret bør helt klart ta affære her, og du kan også snakke med politiet.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #25 Skrevet 2. september 2022 Chaya skrev (1 minutt siden): Jeg synes du skal være forsiktig med å oppsøke ham på nattestid. Det er tydelig at han har problemer, og du bør tenke på din sikkerhet. Styret bør helt klart ta affære her, og du kan også snakke med politiet. Ja, jeg tør ikke det. Hadde evt skyndet meg inn igjen! Men sånt kan jo starte “krig” og eskalere og bli myyye verre enn i dag🤨 Anonymkode: c78e1...e3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå