AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #21 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 20.39): Jeg skulle til å si akkurat det samme. Jeg tror jeg kan telle antall dager det har vært skikkelig sol og fint vær på fingrene mine. Vil du ha mindre sol er det bare å flytte til Trøndelag. Noen dager med sol har vi selvsagt, men som oftest er det grått, og nesten like ofte er det regn og kaldt. Jeg har brukt ullgenser og pledd flere ganger enn jeg kan huske i sommer. Ser for meg at akkurat sånne våte, kalde somre vil bli mer og mer vanlig her. Anonymkode: 627f7...727 Jeg tror dessverre du har rett. Og jeg tror ikke et sekund på at TS EGENTLIG vil bytte. Noen måneder med pissregn hele sommeren, og hen rømmer nok sørover igjen. Anonymkode: 285b7...fb7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #22 Skrevet 6. september 2022 every woman skrev (På 3.9.2022 den 20.18): Denne sommeren, ja. Men vi har hatt flere skikkelig hete somre i de siste årene, med brunt gress, halvdøde trær og tørre vannmagasiner. Jeg er SÅ glad for at vi endelig fikk en helt normal trøndersommer igjen! Hete somre med tørke og tørre vannmagasiner? Det må være lenge siden, gitt! Kan bare komme på to gode somre de siste årene - tror det var 2018 og kanskje 2014? Men det var hverken brunt gress eller halvdøde trær. Høres ikke ut som om vi snakker om samme landsdel i det hele tatt, sikker på at du husker riktig? Selv i en god sommer kommer det mye regn i Trøndelag. Dette har forøvrig ikke vært en normal trøndersommer, den har vært både kaldere og våtere enn normalt. Anonymkode: 285b7...fb7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå