Gå til innhold

Hår eller sår?

hva mener du?  

39 stemmer

1. 1. hva mener du?

• Uten hår, men sår
      6
    • Med hår og ikke sår
      33
    • Vet ikke
      0

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Jada, det har sikkert vært diskutert før, men nå lager vi en ny tråd på det. :)

Hår på brystkassa eller ikke? Og mye barbering kan jo gjøre huden sår...

Selv foretrekker jeg en glatt brystkasse. Og det er helt greit for meg om han barberer seg for å bli det.

Mitt inntrykk er likevel at de fleste foretrekker litt hår.

Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekte mannfolk har hår på brytet!

Om han skulle barbert det bort... nei, det gir meg litt "femi" tanker...

Men, menn er bygget ulikt, for noen passer det kanskje med glatt brystkasse... min samboer har hår på brystet, og ville sett lettere iditoisk uten, han har da hår "over hele seg". Barbering ville bare sett dumt ut, ettersom det er tykt, og svart. Og deilig :)

Skrevet

her kan jeg dessverre ikke svare, i frykt for å virke dobbeltmoralsk iht hva jeg har skrevet i en annen tråd om det samme emnet ;)

Skrevet

Jeg foretrekker menn som ikke har hår på brystkassa (hva som gjør menn ekte har ingenting med hårvekst å gjøre), men jeg vil ikke at menn som har hår der skal barbere seg eller vokse heller, det er enda verre. Det er altså kun en preferanse, ikke en nødvendighet (men er veldig fornøyd med å ha en samboer som har en naturlig hårløs brystkasse, kjempesexy!).

Skrevet

Jeg foretrekker menn med hår på brystet :) Sambo ser helt perfekt ut! :hjerter:

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg foretrekker menn som ikke har hår på brystkassa (hva som gjør menn ekte har ingenting med hårvekst å gjøre), men jeg vil ikke at menn som har hår der skal barbere seg eller vokse heller, det er enda verre. Det er altså kun en preferanse, ikke en nødvendighet (men er veldig fornøyd med å ha en samboer som har en naturlig hårløs brystkasse, kjempesexy!).

Ja, men eksen, f.eks, var nesten hårløs, bortsett fra 10 - 15 hår på brystkassa. :ler: De valgte han å barbere vekk, og det syntes jeg var fint. Har stort sett bare vært sammen med fyrer med lite hår på kassa, når jeg tenker meg om. :klø: Merkelig.

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg for hva som er best...

Skrevet

Jeg synes det er mest sexy med hår på brystkassa.

Skrevet

Jeg foretrekker lite hår eller ingenting. Det verste jeg vet er menn med oppknappede skjorter og håret tytet ut. ala Tom Jones. Urk! :sjenert:

Skrevet

jeg har ca 27 hår der, og de kan få være der, litt for femi å shave synes jeg

Skrevet

Hår takk! Men alt med måte selvsagt (tenker med gru på en tråd på Snikk-snakk)..

Gjest Catwoman
Skrevet
Ja, men eksen, f.eks, var nesten hårløs, bortsett fra 10 - 15 hår på brystkassa.  :ler: De valgte han å barbere vekk, og det syntes jeg var fint. Har stort sett bare vært sammen med fyrer med lite hår på kassa, når jeg tenker meg om.  :klø: Merkelig.

Barbere vekk ti-femten hår? Når de er så få er det jo bare til å nappe :sjarmor:

Jeg liker hår på brystet best, ikke sånn apekatt-tendenser, men sånn passe mye.

Men hadde jeg forelsket meg i en som var hårløs, hadde jeg sikkert syntes det var fint og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...