AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Del Skrevet 31. august 2022 Noen som vet hva frontyard betyr på riktig oversatt til norsk?. Vet at backyard er bakgård. Fant ingen bra oversettende ord Anonymkode: b2781...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Del Skrevet 31. august 2022 Jeg kaller det forhage. Anonymkode: f107a...f70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Del Skrevet 31. august 2022 Gårdsplass? Anonymkode: 72094...aaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 1. september 2022 #4 Del Skrevet 1. september 2022 Frontyard og backyard oversettes til norsk med forhage og bakhage (ikke bakgård), men vi bruker ikke dette fordi våre hus sjelden ligger plassert på tomten slik spesielt amerikanerne gjør. Frontyard er hagen mot veien. Backyard er den private delen bak huset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 1. september 2022 #5 Del Skrevet 1. september 2022 Jeg ville kalt det gårdsplass 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 1. september 2022 #6 Del Skrevet 1. september 2022 Jeg tror forgård er et "riktig"ord å bruke, men det er ikke et ord jeg bruker veldig ofte om en hage på framsiden av huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå