AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #21 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 0.47): Hasjolje? Hva skal du med det? Helle over salaten med eplesidereddik eller skal du steke pølser i det? Anonymkode: be466...a60 Nei,CBDolje. Anonymkode: c23dc...aef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 26. september 2022 #22 Del Skrevet 26. september 2022 Spiste nettopp en sjokolade med cbd, av nysgjerrighet. Er ikke i Norge. Men har ikke merket noen effekt. Hva er greia med denne oljen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #23 Del Skrevet 27. september 2022 Ja, den er lovlig i Norge. Anonymkode: 635c1...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #24 Del Skrevet 27. september 2022 11 hours ago, Avstand said: Spiste nettopp en sjokolade med cbd, av nysgjerrighet. Er ikke i Norge. Men har ikke merket noen effekt. Hva er greia med denne oljen? Men herregud da... Bruk google... Om du er interessert, så finner DU MASSE INFORMASJON om du prøver litt selv. Anonymkode: 3a1e9...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 27. september 2022 #25 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men herregud da... Bruk google... Om du er interessert, så finner DU MASSE INFORMASJON om du prøver litt selv. Anonymkode: 3a1e9...a3c Men herregud da… makan til sure svar det er her inne! Jeg googlet jeg! Og det skal ha en litt dempende effekt på angst og smerter. Men jeg kjente ingenting forandre seg jeg altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #26 Del Skrevet 27. september 2022 Just now, Avstand said: Men herregud da… makan til sure svar det er her inne! Jeg googlet jeg! Og det skal ha en litt dempende effekt på angst og smerter. Men jeg kjente ingenting forandre seg jeg altså.. Så fint! Nei, da funket det ikke på deg da. Slik som det er, er ikke alt som funker for alle. Anonymkode: 3a1e9...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 27. september 2022 #27 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så fint! Nei, da funket det ikke på deg da. Slik som det er, er ikke alt som funker for alle. Anonymkode: 3a1e9...a3c Mulig ikke stor nok dose. Jeg må ikke på død og liv bruke sånt heller. Men ble bare nysgjerrig siden man fikk kjøpt det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 27. september 2022 #28 Del Skrevet 27. september 2022 16 hours ago, Avstand said: Spiste nettopp en sjokolade med cbd, av nysgjerrighet. Er ikke i Norge. Men har ikke merket noen effekt. Hva er greia med denne oljen? Du må nok tilføre cbd over lengre tid enn et enkelttiltak for at det skal ha effekt. Cbd er ikke som cannabis hvor du får raskt effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #29 Del Skrevet 27. september 2022 Ser mange bruker noen dråper CBD olje daglig,enten via import eller resept fra lege.Det jeg lurer på er om man kan kjøre bil aka ha lappen? Varierer vel fra olje til olje men noen regnes som narkotika eller opioder? (THC eller noe) Anonymkode: 1dc9a...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå