Gå til innhold

Leie feriehus i Italia


Løvinna

Anbefalte innlegg

Vi har veldig lyst til å leie et feriehus i Italia til sommeren. Vi er en familie på 4, barna er da 6 og 7 år. Vi har tenkt å kjøre bil dit. Hvor i Italia har vi egentlig ikke snakket så mye om , men det bør nok ikke være så veldig langt sør pga. lang kjøretur. Det bør være bademuligheter i nærheten og ellers steder å dra til på kortere utflykter. Er det noen av dere som har gjort dette og har tips til steder som er fine å dra til og til formidlere av hus er vi takknemlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har leid hus av

www.lavilla.se, "Casa Dessi"

og

www.italianbreaks.com, "Casa Fransesca"

begge i Sperlonga et sykke syd for Roma.

Har vært kjempefornøyd begge gangene.

Se også www.in-italia.dk, www.novasol.no, www.sicilianbreak.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi var på 3 ukers ferietur i fjor, men vår sønn på 9 mnd. Vi har i nord Italia, Linguria. Byen vi bodde i het Finale Ligure og lå ca. 1.5 time fra Nice. Vi var ogå inne på tanken å kjøre men istedenfor fløy vi til Nice og leide bil. Vi fikk tak i billige biletter så jeg tror det kostnaden nesten ble mindre enn å kjøre.

Vi fant først ut i hvilken by vi ville bo i så søkte vi litt på nettet og fant leilighet. Den italienske riviera er kjempefin med mange små byer tett i tett også ligger jo også Genova der som er veldig stor og flott by.

Jeg har også vært i Sperlonga og der er det bare helt urolig fint. Kan også anbefales.

Så det jeg syns du skal gjøre er først å finne en by du vil bo i, så søke på nettet etter leiligheter.

Tenk også på om det kanskje er billigere og lettere å fly til Italia å leie bil enn å kjøre nedover.

God tur, Italia er fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leid hos Invitation to Tuscany og vært veldig fornøyd med de.

Har også leid leilighet privat og på en vingård. Hver gang har vi flydd ned og bodd et sted nær en togstasjon. Enkel og grei måte å komme seg fram på. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide gjennom www.mediterraneo.no, og var veldig fornøyde!

De har to tykke kataloger med utleiesteder som de sender deg hvis du kontakter dem. Jeg satt i mange timer og koste meg med å velge ut hvor vi skulle dra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...