Gå til innhold

Er dere samme folka som skriver i kommentarfeltene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommentarfeltene i vg og Dagbladet o.l er fulle av samme type kommenterer en leser her inne.. 

går du inn på profilene til disse folka er det ofte rare folk..

er det samme folka her inne? 

Anonymkode: a6f99...654

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der gikk det opp ett lys for meg, det tror jeg faktisk (ikke meg da) 😅 Har bare lest her en kort stund men det stemmer sikkert på mange..

Anonymkode: f1bd9...ca2

Skrevet

Skriver aldri i kommentarfelter og synes det er utrolig mye flaut som skrives der. Her må man i det minste til en viss grad holde seg on topic.. kommentarfelt er det mye vås/vas. Men det er jo litt samme stemningen, mye fordi sosiale medier og forum brukes slik.

Opplever personlig at det er de over 40-50 i kommentarfeltene som har minst filter og sier de sjukeste tingene, nesten så de tror at "på netter er man anonym" selv når de poster under fullt navn ?! Samme på facebook, de gyver løs på hverandre over en lav sko.

Anonymkode: d12bb...e8b

• Liker 4
Skrevet

På seg selv kjenner man andre ts, du er jo på kvinneguiden selv, så du er kanskje ikke den som burde kaste så mange stein i glasshuset ditt. 

Anonymkode: 54295...e16

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Så et innlegg på facebook om den tråden med hun som var sur på samboeren pga talefeil.. masse folk som kommenterer, akkurat som her men de  skriver med fullt navn😄 Gadd ikke å lese alle kommentarene, men jeg tenkte faktisk nøyaktig det samme som deg.

Anonymkode: cf627...8d2

Skrevet

Har aldri kommentert i et kommentarfelt i VG eller Dagbladet. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg ser for meg at de samme surmaga folka som skriver i avisenes kommentarfelt også er her inne og fortsetter sin evige jakt på å hetse flest mulig. :snurt:

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kommentarfeltene i vg og Dagbladet o.l er fulle av samme type kommenterer en leser her inne.. 

går du inn på profilene til disse folka er det ofte rare folk..

er det samme folka her inne? 

Ikke vg og db nei

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så et innlegg på facebook om den tråden med hun som var sur på samboeren pga talefeil.. masse folk som kommenterer, akkurat som her men de  skriver med fullt navn😄 Gadd ikke å lese alle kommentarene, men jeg tenkte faktisk nøyaktig det samme som deg.

Er ikke den talefeiltråden innpå her også? Eller blander jeg nå?

Skrevet
Istinde skrev (4 minutter siden):

Er ikke den talefeiltråden innpå her også? Eller blander jeg nå?

Jo men det ble lagt ut link til den på kvinneguiden sin facebook-side.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Har ikke Facebook, Instagram etc og leser verken VG eller Dagbladet. Kommenterer dermed aldri i kommentarfelt. 

Anonymkode: 5d977...95b

• Liker 2
Skrevet

Det er mye rart i kommentarfeltene, både direkte dumskap, drittsekkoppførsel og kontroversielle ting, og naturligvis konspirasjonsteorier. Heldigvis få av mine venner, men har en onkel som stadig påpeker skrivefeil. I sommer pirket han på en "skrivefeil" som viste seg å være nynorsk, som NRK eller whatever påpekte at ikke var feil. 

Jeg har kommentert mye over mange år, i sum, ikke mye hver dag eller hver uke, men prøver å begrense meg mtp antall kommentarer fordi jeg ser for meg at det blir sett ned på, selv om man skriver fornuftige ting i en ålreit tone. 

Har en falsk Facebook-konto som jeg bruker i grupper, og da blir det til at jeg heller bruker den i kommentarfeltene, så det blir færre kommentarer med den ekte. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan finne det underholdende å lese kommentarfelter en gang imellom, men som regel holder jeg meg langt unna både VG, Dagbladet og Facebook😅

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg kommenterer stort sett ikke ting på facebook. Kanskje litt i enkelte grupper jeg er med i, men da går det mest på tips til ting, katter, spill osv.

Jeg synes det er direkte flaut hvordan mange oppfører seg i kommentarfelt når det gjelder nyhetssaker og forskningsartikler. Har inntrykk av at det er en god del eldre folk som tar litt av i tillegg til masse folk som ikke har lest annet enn overskriften eller ikke forstår innholdet i en artikkel. Det kan være ganske underholdende å lese kommentarfelt, men jeg begir meg ikke inn i de ormebolene.

Jeg lurer på om folk er bevisst på at alle kan se hva de skriver eller kanskje de ikke bryr seg. Tviler ikke på at noen av dem også er her på kg, men ikke nødvendigvis.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Nei, jeg har aldri kommentert i et kommentarfelt i nettaviser.

Skrevet

Det er lavere terskel for å kommentere på de stedene man kan bruke facebook login og slikt, vil jeg tro. Det å registrere seg her på kvinneguiden er nok noe som gjør at veldig mange ikke gidder.

Når det er sagt så vil det jo være rimelig å anta at de som har giddet å registrere seg her, også gidder å kommentere der. Selv om de her har en viss grad av anonymitet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 1.21):

Jo men det ble lagt ut link til den på kvinneguiden sin facebook-side.

Hvilken Facebook-side ble det lagt ut link på? Synd hvis tråder herfra legges ut på SoMe. Når man skriver her inne, så er man jo anonym. For min del er det den største årsaken til at jeg liker å skrive her inne. Jeg kan spørre om «dumme» ting jeg lurer på, eller lufte et vanskelig dilemma og lignende, helt anonymt. Hvis noen legger ut en av mine tråder her inne som er av personlig karakter, på Facebook, hvor jeg deler en privat og vanskelig historie, så kan det jo hende at noen jeg kjenner irl skjønner at det er jeg som har skrevet historien. Det samme gjelder jo alle dere andre. Det er mange her inne som skriver innlegg her inne som lett hadde kunnet bli kjent igjen hos venner/ familie/ partner, hvis rette personene leste det. Deling på Facebook er derfor en skikkelig uting, «alle» er jo på Facebook..

Anonymkode: 01894...779

Skrevet (endret)

Kommenterer aldri på ting i some (utenom gratulasjoner og kommenterer på venners poster). Eller i nettaviser for den saks skyld

Endret av Anim92
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det ligger på kvinneguiden sin egen facebookside. Ganske mange av innleggene her blir lagt ut der, men de er jo fortsatt anonyme.

Endret av Mooria
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 0.54):

På seg selv kjenner man andre ts, du er jo på kvinneguiden selv, så du er kanskje ikke den som burde kaste så mange stein i glasshuset ditt. 

Anonymkode: 54295...e16

Forsto du ikke HI? 
når du klikker inn på frofilene til disse folka som kommenterer på Nettavisen d eks er det ofte ensomme, snåle folk som har gått livets harde skole og mye psykiatri. 
når en leser kommenterer her inne på KG er det omtrent samme type oppførsel. Mistenker at det er samme type folk som er her inne.

traff nok spikeren på deg ser jeg. 
har anstendighet nok til å ikke kommentere i kommentarfeltene og krangle med fremmede mennesker. 
det er det laveste man kan synke 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...