Gå til innhold

Kvinner se dette klippet(om tinder osv) :)

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For noe tull. Jeg nekter å tro at kvinner flest synes det er greit at fyren ligger med mange andre. 

Anonymkode: 6bfa4...ac1

Men om 1/3 av menn under 30 aldri har hatt sex, mens kvinner fortsatt har like mye sex som de bestandig har gjort hvordan forklarer du det? Har 1/3 av kvinner sex med hverandre da eller? For noen må de jo ha sex med og den eneste måten kvinner kan ha like mye sex på er enten ved å ha sex med hverandre eller så må de ha sex med de samme mennene.

Anonymkode: 604e9...a1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men om 1/3 av menn under 30 aldri har hatt sex, mens kvinner fortsatt har like mye sex som de bestandig har gjort hvordan forklarer du det? Har 1/3 av kvinner sex med hverandre da eller? For noen må de jo ha sex med og den eneste måten kvinner kan ha like mye sex på er enten ved å ha sex med hverandre eller så må de ha sex med de samme mennene.

Nå må du ikke blande fakta og matematikk inn i dette…

Diskusjoner på KG handler om at kvinner skal føle de rette tingene, helt uavhengig av om de har noe som helst med virkeligheten å gjøre.

Du spør etter forklaring. Du kommer ikke til å få en.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er en fin video, som åpenbart er rettet mot menn. Og laget av en mann som åpenbart ikke har peiling på hva kvinner går igjennom på datingmarkedet.

KANSKJE, bare KAAANSKJE, hvis dere menn slutta å like absolutt ALLE kvinner dere kom over, så hadde dere fått bedre respons fra kvinner. Kanskje hadde en kvinne faktisk tatt kontakt med deg!
SÅ SLUTT Å LIKE ALLE DAMER.
Det som skjer er at kvinner blir overveldet av meldinger. Det er voldsomt, og nesten slitsomt. Enda mer slitsomt er det at 90% av mennene ikke kjennes ut som en god match. Fordi de f.eks er mye eldre, ikke bryr seg om kvinnens preferanser eller profiltekst, er fuckbois eller raringer eller kåtpeiser eller hva som helst.
Det er tydelig at jeg er en av tusen han har likt. Det er ingenting unikt med meg.
Og hvis jeg da skal gidde å svare på en melding, så er det som regel en melding av en mann som viser at han bryr seg litt mere ekstra. Og ikke bare "hey hvordan går det" meldinger.

Jeg vil bare ha en normal mann, som er god og snill. Som har en personlighet jeg liker. Jeg vil ikke ha en "top 10" muskel-mann, som alle disse deprimerte ensomme mennene tror. Jeg vil heller ikke ha sex. Jeg vil ha kjærlighet. Jeg har da nok selvinnsikt til å se at jeg ikke har sjangs på de flotteste og mest attraktive mennene, når jeg selv er midt på treet. Om jeg ser en mann jeg liker, så har jeg ikke noe problem å skrive melding til han.
Problemet er bare at når jeg åpner appen så blir jeg helt overveldet og satt ut og alt føles fake.
Jeg er også ensom. Dere må ikke tro at det er annerledes for kvinner, bare fordi vi får mere oppmerksomhet.

Anonymkode: 3c181...e09

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

KANSKJE, bare KAAANSKJE, hvis dere menn slutta å like absolutt ALLE kvinner dere kom over, så hadde dere fått bedre respons fra kvinner. Kanskje hadde en kvinne faktisk tatt kontakt med deg!

Det stemmer jo, men det hjelper ikke noe om vanlige menn slutter å like alle. Det er kun om de populære mennene som alle vil ha slutter å like alle at det hjelper. Om det skjedde måtte jo damene prøvd seg på mindre populære menn. Menn ville hatt sjans til å få match, og kvinner ville hatt sjans på forhold og ikke bare sex.

Men de populære mennene driter jo i dette. De kan få alle damene, og det er jo akkurat det som skjer på tinder. Damene på tinder kunne og rettet opp i skjevheten ved å like mindre populære menn. Men de vil jo ikke det.

Så konklusjonen er at det er kun damene og de få populære mennene som faktisk kan endre noe. Hva menn flest gjør er irrelevant, ingen vil ha dem uansett.

Anonymkode: 933e9...a18

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det stemmer jo, men det hjelper ikke noe om vanlige menn slutter å like alle. Det er kun om de populære mennene som alle vil ha slutter å like alle at det hjelper. Om det skjedde måtte jo damene prøvd seg på mindre populære menn. Menn ville hatt sjans til å få match, og kvinner ville hatt sjans på forhold og ikke bare sex.

Men de populære mennene driter jo i dette. De kan få alle damene, og det er jo akkurat det som skjer på tinder. Damene på tinder kunne og rettet opp i skjevheten ved å like mindre populære menn. Men de vil jo ikke det.

Så konklusjonen er at det er kun damene og de få populære mennene som faktisk kan endre noe. Hva menn flest gjør er irrelevant, ingen vil ha dem uansett.

Men det er ikke sant det du skriver. Min opplevelse som kvinne er at de populære, veldig kjekke mennene, faktisk er noe mere kresen på hva de liker enn de uattraktive mennene. Det er de mindre attraktive og sære mennene som liker alt de kommer over. Kanskje også noen normale.

Det er veeeeeldig få menn på tinder/nettdating som jeg vil katagorisere som en usedvanlig kjekk/populær mann. De fleste er faktisk helt alminnelige.

Jeg har sett kompiser sine profiler på tinder og de sier selv at de bare sitter og sveiper uten å en gang se hva de sveiper på. De ser på tv mens de sveiper endeløst. For de tror det er den eneste sjangsen de kan få en kvinnes oppmerksomhet på. I stedet skulle de heller lagt litt mere flid i datingprofilen sin. Mange menn virker ikke som om de har peiling på hvor dårlig de fremstiller seg selv, med dårlige bilder og dårlig tekst.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men det er ikke sant det du skriver. Min opplevelse som kvinne er at de populære, veldig kjekke mennene, faktisk er noe mere kresen på hva de liker enn de uattraktive mennene. Det er de mindre attraktive og sære mennene som liker alt de kommer over. Kanskje også noen normale.

Det er veeeeeldig få menn på tinder/nettdating som jeg vil katagorisere som en usedvanlig kjekk/populær mann. De fleste er faktisk helt alminnelige.

Jeg har sett kompiser sine profiler på tinder og de sier selv at de bare sitter og sveiper uten å en gang se hva de sveiper på. De ser på tv mens de sveiper endeløst. For de tror det er den eneste sjangsen de kan få en kvinnes oppmerksomhet på. I stedet skulle de heller lagt litt mere flid i datingprofilen sin. Mange menn virker ikke som om de har peiling på hvor dårlig de fremstiller seg selv, med dårlige bilder og dårlig tekst.

Jeg trygler deg ta en av de helt vanlige kompisene dine, kanskje til og med en du synes er hakke over gjennomsnitte men ikke som kan velge å vrake totalt. Lag den absolutt drømme profilen du kunne tenkt deg at damer flest ville likt. Jeg skal til og med gi deg to måneder til å bruke kontoen slik du mener at menn bør bruke den for å se hvor mange matcher du får som vil godta å gå på en date med deg. Etter noen dager garanterer jeg deg at du kommer til å komme tilbake i frusterasjon over at du er forventet til å være den som holder samtalen i livet, og at 9 av 10 matcher svarer ikke kvinnene en gang på første melding.

Jeg vet, jeg vet, jeg vet, jeg sier ikke at alt i livet er en dans på roser for kvinner, det er ordentlige problemer som selv om det er noe helt annet fra det som har vært, må fortsatt jobbes med, noe som bare er enda verre om vi tar det globalt og ikke bare i vesten. Men så fort det bare er snakk om et problem som utrolig mange menn sliter med, ikke de rikeste, flotteste som har mest makt, vi snakker om fyren som ingen bryr seg om fordi han er helt normalt. Verken supermodel eller falt ned et tred med ansikte først, og gjør den type usynlige jobben (noe kvinner også selvfølgelig gjør på sitt eget vis, bare litt mindre risiko for død på de usynlige jobbene) så skal det kontres på ørten forskjellige vis om hvordan kvinner har det verre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Problemet er bare at når jeg åpner appen så blir jeg helt overveldet og satt ut og alt føles fake.
Jeg er også ensom. Dere må ikke tro at det er annerledes for kvinner, bare fordi vi får mere oppmerksomhet.

Det er en enorm forskjell på å være ensom fordi man får så mye oppmerksomhet at man blir helt overveldet, og å være ensom fordi man ikke får noen som helst oppmerksomhet overhodet.

De aller, aller fleste kvinner kan ikke sette seg inn i dette overhodet.

Anonymkode: 22b26...82c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er en fin video, som åpenbart er rettet mot menn. Og laget av en mann som åpenbart ikke har peiling på hva kvinner går igjennom på datingmarkedet.

SÅ SLUTT Å LIKE ALLE DAMER.
Det som skjer er at kvinner blir overveldet av meldinger. Det er voldsomt, og nesten slitsomt. Enda mer slitsomt er det at 90% av mennene ikke kjennes ut som en god match. Fordi de f.eks er mye eldre, ikke bryr seg om kvinnens preferanser eller profiltekst, er fuckbois eller raringer eller kåtpeiser eller hva som helst.
Det er tydelig at jeg er en av tusen han har likt. Det er ingenting unikt med meg.
Og hvis jeg da skal gidde å svare på en melding, så er det som regel en melding av en mann som viser at han bryr seg litt mere ekstra. Og ikke bare "hey hvordan går det" meldinger.

Jeg vil bare ha en normal mann, som er god og snill. Som har en personlighet jeg liker. Jeg vil ikke ha en "top 10" muskel-mann, som alle disse deprimerte ensomme mennene tror. Jeg vil heller ikke ha sex. Jeg vil ha kjærlighet. Jeg har da nok selvinnsikt til å se at jeg ikke har sjangs på de flotteste og mest attraktive mennene, når jeg selv er midt på treet. Om jeg ser en mann jeg liker, så har jeg ikke noe problem å skrive melding til han.

TAKK for at du sa dette. Jeg skulle bare ønske at de bitre mannfolka hørte på dette. 

Og hvis de ser seg litt om i dette landet ser de vel at de aller fleste menn og kvinner som er i forhold er helt normale mennesker. 

Anonymkode: bd033...b8d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er en enorm forskjell på å være ensom fordi man får så mye oppmerksomhet at man blir helt overveldet, og å være ensom fordi man ikke får noen som helst oppmerksomhet overhodet.

De aller, aller fleste kvinner kan ikke sette seg inn i dette overhodet.

Anonymkode: 22b26...82c

Ja, det er nok sant. Jeg kan forstå at det ikke er noe gøy å ikke få oppmerksomhet. Det eneste jeg har problem med er at mennene får det til å virke som om det er synd på dem, når dette er et problem som har oppstått pga deres egen oppførsel. Fordi kvinner er litt mere ettertenksomme på hva slags menn de liker, mens menn liker ALT bare de har hud og puls. Dette er et manneskapt problem. Det er ikke noe kvinner skal sitte å føle noe som helst ansvar for eller ha dårlig samvittighet for. Bare slutt å like alt og alle er min eneste kommentar til dere mannfolk.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 16.38):

Er så vanskelig å snakke om dette emnet uten at det høres ut som om man forsvarer incels som har det som en identitet, og incels som er helt normale menn som bare ikke har sjanse til å få tilgang til sex eller kjærlighet. 

Men du skjønner vel om menn hadde oppført seg på dating apper på samme måter som kvinner så ville antall menn som ikke har sex være langt mer enn 33%?

Jeg skjønner ikke poenget med å skal klage på emnet overhode, helt allminnelige menn i 20 årene får ikke noe gjort med at kvinner aksepterer at en mann de virkelig liker har regelmessig sex med flere kvinner samtidig fordi de alle håper at de kommer til å bli den som ender opp med å bli valgt når han vil roe seg ned. 

Så jeg synes det er bedre om du ønsker et stabilt forhold med en kvinne med samme verdier, eller ønsker å havne i den posisjon hvor du kan velge å vrake, å bruke den tiden på å bygge seg selv opp til å bli den mest ettertraktede personen som du overhode kan bli. For med mindre du er syk så kan du jobbe, trene og studere deg til den posisjonen.

Enten det eller så vent tils du er i midten av 30 årene og så vil de kvinnene som ikke ble valgt begynne forsiktig å se din vei så lenge du er relativt fungerende. Noen av dem er innbilske og tror de kan være 30, ha to unger fra før og fortsatt kreve å få en mann med veldig godt betalt jobb, utrolig kropp etc, men de fleste vil vokse seg ifra slik tankegang når de nærmer seg 30. 

Dette er et skeivt bilde av forskjellen mellom kvinner og menn. Selv om Norden har høyeste andel av ons i verden, så skjer faktisk nesten all sex i kjæresteforhold. Også sex i 20-årene (selv hadde jeg samboer fra 21).

Kvinner har i snitt tidligere og mer sex enn menn fordi vi i snitt får kjærester tidligere. Som for menn er det blant kvinner ei gruppe som har mye ons og trekker opp snittet, men de flestes seksuelle historie er = forhold med en i samme situasjon.

Også de fleste single menn på rundt 35 har 2 barn fra før. Det er ikke egentlig vanlig å se på barnløshet som et stort pluss om han har barn fra før, da er han heller skeptisk til henne, barnløse og med barn er mer to grupper som nesten ikke dater hverandre. 

AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 18.15):

Menn deles på ved at mange ligger med dem og dater dem. Eller de er seriemonogame med mange damer, og damene venter på tur

I de fleste nye forhold etter fylte 30, har begge forhold bak seg/har barn fra før, eller begge er ganske uerfarne. 

Anonymkode: 26a00...66e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 21.25):

"Jeg er ikke incel men... " *poster en incel video*

Anonymkode: ee9f9...b77

Han som laget denne videoen drar damer 

Anonymkode: db51d...535

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja, det er nok sant. Jeg kan forstå at det ikke er noe gøy å ikke få oppmerksomhet. Det eneste jeg har problem med er at mennene får det til å virke som om det er synd på dem, når dette er et problem som har oppstått pga deres egen oppførsel. Fordi kvinner er litt mere ettertenksomme på hva slags menn de liker, mens menn liker ALT bare de har hud og puls. Dette er et manneskapt problem. Det er ikke noe kvinner skal sitte å føle noe som helst ansvar for eller ha dårlig samvittighet for. Bare slutt å like alt og alle er min eneste kommentar til dere mannfolk.

Bare for å si det først, er enig i at kvinner ikke har noe ansvar om å skal bare gå ut med menn de ikke er interessert i. Men nei det er ikke et problem som er skapt av menn fordi at de liker nesten alt med puls, alt du gjør er å snakke om hva du føler fordi du liker ikke tanken på at visse menn er så ekstremt ettertraktede at kvinner er fullstendig klar over at de er en av flere kvinner som samme fyren har sex med regelmessig. Broren min på sin "beste" måned hadde sex med 17 ulike kvinner og på en dag hadde sex med 3 ulike jenter fra morgenen til utpå dagen før han avsluttet med 2 stykker på kvelden. Nei han lyver ikke han hadde bilde av de som jeg ikke hørte med egne ører.

Kvinner fra skolen hans, altså godt voksne kvinner mellom 22-26 var så desperat til å få en sjanse til å få komme seg nærmere han og tilgang til festene våre og huset vi bodde i at jeg endte opp med å ha ONS med kvinner som jeg hadde ingen som helst rett på å få da. Jeg er ikke verdens styggeste men han fikk de beste genene for å si det sånn. Dette var heller ikke kvinner som falt innafor dumme blondier kategorien, vi snakker skikkelig oppegående, studerte emner som jeg ikke kan stave en gang. Men de så på meg som en måte å få foten in døren på om de ikke ble valgt den kvelden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kvinner bryr seg bare om utseende. 

Anonymkode: db51d...535

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette er et skeivt bilde av forskjellen mellom kvinner og menn. Selv om Norden har høyeste andel av ons i verden, så skjer faktisk nesten all sex i kjæresteforhold. Også sex i 20-årene (selv hadde jeg samboer fra 21).

Kvinner har i snitt tidligere og mer sex enn menn fordi vi i snitt får kjærester tidligere. Som for menn er det blant kvinner ei gruppe som har mye ons og trekker opp snittet, men de flestes seksuelle historie er = forhold med en i samme situasjon.

Også de fleste single menn på rundt 35 har 2 barn fra før. Det er ikke egentlig vanlig å se på barnløshet som et stort pluss om han har barn fra før, da er han heller skeptisk til henne, barnløse og med barn er mer to grupper som nesten ikke dater hverandre. 

I de fleste nye forhold etter fylte 30, har begge forhold bak seg/har barn fra før, eller begge er ganske uerfarne. 

Anonymkode: 26a00...66e

Joda kvinner har sex tidligere enn menn, men i ONS og rullette kulturen har de sex med de samme mennene. 33% av men har ALDRI hatt sex, noe som betyr at de ikke har opplevd kjærlighet heller da de to tingene som regel går hånd i hånd.

Jeg verken klager eller synes synd på dem, om du blir avvist av kvinner så er du nødt til å lære deg å slutte å tilbe dem som gudinner, vise at du faktisk er en mann som kan ta vare på deg selv. Vis at du ikke kommer til å falle sammen om du blir avvist og ikke får dem med deg hjem, eller ikke får dem med ut på en date om du ønsker noe mer enn sex.

Du gjør det ikke for å manipulere dem, du rett og slett kommer til et punkt hvor du bare aksepterer at ting løser seg på et eller annet vis så om det ikke er med henne er det noen andre. Når jeg endelig kom forbi den kneiken hvor jeg ikke bare aksepterte at alt jeg fikk var pga hvor jeg bodde og hvem jeg var i slekt med. Kunne jeg for første gang i mitt liv bli kresen. Når jeg endte opp i seriøst forhold var det med noen som hadde barn fra før men jeg brydde meg ikke, hun og ungene gav meg den familien jeg hadde lyst på. Plannen min var bestandig å skulle adoptere hvis det skulle bli unger så å få ferdigpakket familie på kjøpet passet meg veldig.

Skrevet

Helt riktig at det ikke er kvinners problem at et stort mindretall av menn er ensomme og aldri eller meget sjeldent får seg noe, og har liten til ingen tilgang på kjærlighet eller nærhet. Det jeg sliter litt med er å skjønne hvorfor mange benekter denne realiteten. 

Det er også dessverre svært lite disse mennene kan gjøre med situasjonen sin da de når opp på den seksuelle markedsplassen. 

Detter er forståelig nok ganske mentalt utfordrerne. 

Anonymkode: 1509e...a55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...