Gå til innhold

Kvinner se dette klippet(om tinder osv) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ikke noe incel eller noe slikt. Hender jeg får noen dates selv via tinder siden jeg har  litt ok bilder. Men han som har denne kanalen virker veldig oppegående og har en god del gode poeng. Tenkte den er verdt å se, siden det stadig vekk er en diskusjon her inne om hvor lett tinder er for kvinner og hvor vanskelig det er for normale menn.

https://www.youtube.com/watch?v=wdpuUxIF3YE

Anonymkode: be809...ad7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin video rart den ikke har fått mer oppmerksomhet. 

Anonymkode: 1509e...a55

Skrevet

"Jeg er ikke incel men... " *poster en incel video*

Anonymkode: ee9f9...b77

• Liker 6
Skrevet

Orker ikke se hele, kan ikke du summere opp poengene, TS?

Anonymkode: 6bfa4...ac1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

"Jeg er ikke incel men... " *poster en incel video*

Anonymkode: ee9f9...b77

Du har ikke peil på hva du prater om. Han er ikke incel, han har draget på damer. Du får se flere av hans klipp hvis du ikke tror meg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fin video rart den ikke har fått mer oppmerksomhet. 

Anonymkode: 1509e...a55

Fordi kvinner her inne ikke har noe gode mot argumenter mot det som sies i klippet og da velger de istedenfor å holde kjeft. De vill heller ikke bekrefte noe som går imot dems egen virkelighets oppfatning. Pluss at sympatien for menn her inne er betraktelig lavere en for kvinner.

• Liker 2
Skrevet

De første 8 sekundene passer ikke med min erfaring. Jeg fikk ikke 20 likes uten å ha noe profilbilde. Tror faktisk jeg aldri fikk 20 likes. 

Så hvorfor drar dere alle kvinner under en kam? Tror du ikke mange av oss om ikke alle har noen erfaringer med avvisning? Eller ikke være god nok? Pen nok? Sexy nok? 

Anonymkode: f629b...df5

• Liker 8
Skrevet (endret)

Skjønner ikke..?

Menn klager over noe som de selv gjør - nemlig å «like» hvilken som helst kvinne. 

Kvinner er mer skeptisk - de gir «likes» til de som er attraktiv i deres øyner. 

Endret av Kenelz
  • Liker 7
Skrevet

Nå lærte jeg noe nytt… (så ikke video) men googlet ordet incel… jeg har i minst to år trodd at dette ordet stod for noe fancy… incel… har hørt ut som influenser/kule mennesker…. Jaja… man lærer noe nytt hver dag😅

Anonymkode: 93a03...e95

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kenelz skrev (7 timer siden):

Skjønner ikke..?

Menn klager over noe som de selv gjør - nemlig å «like» hvilken som helst kvinne. 

Kvinner er mer skeptisk - de gir «likes» til de som er attraktiv i deres øyner. 

Er så vanskelig å snakke om dette emnet uten at det høres ut som om man forsvarer incels som har det som en identitet, og incels som er helt normale menn som bare ikke har sjanse til å få tilgang til sex eller kjærlighet. 

Men du skjønner vel om menn hadde oppført seg på dating apper på samme måter som kvinner så ville antall menn som ikke har sex være langt mer enn 33%?

Jeg skjønner ikke poenget med å skal klage på emnet overhode, helt allminnelige menn i 20 årene får ikke noe gjort med at kvinner aksepterer at en mann de virkelig liker har regelmessig sex med flere kvinner samtidig fordi de alle håper at de kommer til å bli den som ender opp med å bli valgt når han vil roe seg ned. 

Så jeg synes det er bedre om du ønsker et stabilt forhold med en kvinne med samme verdier, eller ønsker å havne i den posisjon hvor du kan velge å vrake, å bruke den tiden på å bygge seg selv opp til å bli den mest ettertraktede personen som du overhode kan bli. For med mindre du er syk så kan du jobbe, trene og studere deg til den posisjonen.

Enten det eller så vent tils du er i midten av 30 årene og så vil de kvinnene som ikke ble valgt begynne forsiktig å se din vei så lenge du er relativt fungerende. Noen av dem er innbilske og tror de kan være 30, ha to unger fra før og fortsatt kreve å få en mann med veldig godt betalt jobb, utrolig kropp etc, men de fleste vil vokse seg ifra slik tankegang når de nærmer seg 30. 

Anonymkode: 604e9...a1a

Skrevet

Verken jeg eller venninner er på Tinder. Jeg prøvde to uker, og skjønner ikke hvorfor folk gidder. Vindusshopping av mennesker liksom. 

Anonymkode: 1d540...ef8

• Liker 2
Skrevet

Orka ikke se hele, det er det samme oppgulpet som vi kan lese her inne DAGLIG.

Det handler ikke om ensomme menn og slemme kvinner. Ikke i det hele tatt. Jeg har vært på Tinder, og aldri mer. Menn setter seg selv utenfor i denne settingen, ikke motsatt. Jepp, fikk haugevis med likes hver eneste dag. Match på ALLE jeg likte. Og hva forteller det? At menn sveiper på alt de ser, men er de egentlig interessert? Nei. Min profil var klar og tydelig: Ikke ons, ute etter seriøst. De jeg chattet med hadde IKKE lest profilen, og jeg ble nedlessa av seksuelle meldinger. 99% av menn der er kun ute etter sex, og da er man ikke ensom, da er man en player og desperat. Vil de fleste damer ha sånne menn? Nei. Så jepp, jeg avslutta med samtlige. Så ikke legg dette over på oss.

Videre så synes jeg faktisk ikke det er rart menn sliter på Tinder. Det virker jo som de fleste av profiltekstene er skrevet av tilbakestående mennesker. Så er det bildene.... Masse bilder av hytta, båten, bilen...men INGEN golddiggers please... You reap what you sow, hørt om det? Og DAMER har urealistiske krav? Jeg så plenty med profiler med menn som kalte seg selv kjekke og hadde skyhøye krav til utseendet til ei dame. Men var de kjekke? Laaaaaaangt derifra. 

Anonymkode: 68407...be5

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

helt allminnelige menn i 20 årene får ikke noe gjort med at kvinner aksepterer at en mann de virkelig liker har regelmessig sex med flere kvinner samtidig fordi de alle håper at de kommer til å bli den som ender opp med å bli valgt når han vil roe seg ned. 

Dette har du helt rett i og slik er det. Mange kvinner  liker ‘playere’ og ‘bad guys’ fordi konkurranseinstinktet trigger dem og de vansker å bli den utvalgte og den som greier ‘å temme» ham.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så jeg synes det er bedre om du ønsker et stabilt forhold med en kvinne med samme verdier, eller ønsker å havne i den posisjon hvor du kan velge å vrake, å bruke den tiden på å bygge seg selv opp til å bli den mest ettertraktede personen som du overhode kan bli.

Her virker det som du insinuerer at menn skal gå inn i et fast trygt (imidlertidig?!) forhold for å trene seg til å bli attraktiv på datingmarkedet? Altså som om målet er å dumpe dama i framtiden når selvtilliten og selvbildet har bygget seg opp?🙈

Håper virkelig ikke kjæresten min tenker slik om meg og framtiden😳

Og håper ikke du selv heller har en kjæreste du ‘bruker&kaste’ slik..

Anonymkode: d6efc...69a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

De første 8 sekundene passer ikke med min erfaring. Jeg fikk ikke 20 likes uten å ha noe profilbilde. Tror faktisk jeg aldri fikk 20 likes. 

hvorfor drar dere alle kvinner under en kam? Tror du ikke mange av oss om ikke alle har noen erfaringer med avvisning? Eller ikke være god nok? Pen nok? Sexy nok? 

Anonymkode: f629b...df5

Argh, "skjære over en kam" heter det!!! Man drar ikke noen under en kam.

Bra innlegg ødelagt av tidenes mest irriterende feilskriving av et kjent uttrykk.

Anonymkode: b3c6b...d83

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Det er vel noe av det mer fornuftige jeg har hørt om det uten å bære preg av den vanlige bitterhete/hatet mange har.

Jeg er enig med han i at jeg tror ikke at noen egentlig er særlig fornøyd med hvordan dating på Tinder (apper) foregår, men mange skal være der i år ut og år inn. "Jeg får ingen likes, hater kvinner/menn, men jeg skal være på Tinder allikevel." Det er litt sånn mange fremstår. De er der og får et dårligere og dårligere forhold til både seg selv og kvinner/menn. Det er litt snodig at folk velger å dyrke selvdestruktiviteten, heller enn å fokusere på andre ting og jobbe med seg selv og andre mål man har.

Jeg valgte å slette mine profiler fordi jeg så at det ikke fungerte. Ikke nå i hvert fall og sikkert aldri. Det føles mye bedre og jeg kan heller fokusere på andre ting. Det at ens verdi skal bli målt utfra hvordan man ser ut på noen bilder synes jeg ikke noe om. Jeg synes det var vanskelig å vurdere menn også for hvem er han egentlig? Mange skriver ingenting utenom det vanlige våset de fleste kommer med så jeg følte ikke at jeg passet inn. Det var som å lete etter nåla i høystakken eller verre enn det også.

Endret av AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

1661948748278584.thumb.jpg.5981631fafae7c8c09434752c2ad22de.jpg

Eneste folk trenger å vite om Tinder og kvinner. Kan lese mer om tallene over her:

https://thebolditalic.com/the-two-worlds-of-tinder-f1c34e800db4

Anonymkode: 6a8dc...531

Nei det blir for urettferdig å skal komme med fakta, det matcher jo ikke med følelsene over at mennene i våre liv må ha det så mye lettere fordi de har en penis. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det blir for urettferdig å skal komme med fakta, det matcher jo ikke med følelsene over at mennene i våre liv må ha det så mye lettere fordi de har en penis. 

Er derfor jeg har vært så forbanna hver eneste gang en ung kvinne eller venninne fortalte meg at jeg "bare skulle dra på tinder". Jeg knakk denne koden i 2014 og skjønte hvor håpløst markedet egentlig er.

Anonymkode: 6a8dc...531

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 16.38):

Jeg skjønner ikke poenget med å skal klage på emnet overhode, helt allminnelige menn i 20 årene får ikke noe gjort med at kvinner aksepterer at en mann de virkelig liker har regelmessig sex med flere kvinner samtidig fordi de alle håper at de kommer til å bli den som ender opp med å bli valgt når han vil roe seg ned.

For noe tull. Jeg nekter å tro at kvinner flest synes det er greit at fyren ligger med mange andre. 

• Liker 2
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

For noe tull. Jeg nekter å tro at kvinner flest synes det er greit at fyren ligger med mange andre. 

Når du formulerer det sånn, nei.

Men kvinner vil heller dele på en av de attraktive mennene enn å ha en mindre attraktiv mann for seg selv. Aller helst vil de ha en av de mest attraktive mennene helt for seg selv, men de færreste er attraktive nok selv til at dette er mulig.

Menn deles på ved at mange ligger med dem og dater dem. Eller de er seriemonogame med mange damer, og damene venter på tur

Anonymkode: 933e9...a18

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...