Gå til innhold

Middag med kolleger. Antrekk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

38 minutter siden, Daria said:

Det kom jo an på hvor vi skulle, men med mindre det var et veldig fancy sted ville jeg sannsynligvis stilt i vanlig hverdags-/jobbantrekk, som for meg innebærer skjørt/kjole - pent uten å være veldig pyntet.

Tenkte også å skille på jobbantrekk og sosialt antrekk. Må bli en eller annen bukse siden kjole/skjørt ikke fungerer så godt for min del.

Vurderte en skjorte og en genser/blazer som jobbantrekk, men etter jobb vet jeg ikke helt.

Anonymkode: 50180...e9d

41 minutter siden, AnonymBruker said:

En kjole som gir gutta litt ekstra å se på når du setter deg ned eller bøyer deg litt frem for å nå pepperkverna.

Anonymkode: ff16e...309

Tenker de mannfolka har nok med konene hjemme🙂

Går man rett fra jobb på restaurant er kleskoden "fin jobb" som regel. Skal man ta en afterwork øl er det ikke dresscode. Man legger ikke opp til at folk skal hjem og skifte. Unntaket er feks julebord eller sommerfest da man vorser på jobb og alle skifter på do😉

• Liker 2

Annonse

41 minutter siden, Summeer said:

Går man rett fra jobb på restaurant er kleskoden "fin jobb" som regel. Skal man ta en afterwork øl er det ikke dresscode. Man legger ikke opp til at folk skal hjem og skifte. Unntaket er feks julebord eller sommerfest da man vorser på jobb og alle skifter på do😉

Siden jeg må ha det med teskje ;) Hva legger du i fin jobb. Hva ville du valgt?

Kommer jo helt an på hva du jobber som. Dersom du går ganske stivpyntet til jobb til vanlig (økonomi, juss, meglerkontor) er det rart å komme i jeans og t-skjorte. 

Og det kommer helt an på hvor dere skal. Egon eller femretters på fancy restaurant? Ser rart ut med selskapskjole på Egon liksom. 

Dersom det er varmt og fint vær, hadde jeg stilt i sommerkjole eller skjørt og topp. Går ofte i jeans/dressbukser og topp på jobb, så det blir "ett hakk opp" fra vanlig. 

Litt som dette, men med andre sko:

https://www.zalando.no/part-two-skirt-a-line-skjoert-chocolate-torte-dot-p2121b04c-o11.html

Spør hva de andre har tenkt å gå med?

Anonymkode: 6d9d4...0be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...